Tijdens het afspelen van een filmpje op driehoekje drukken en dan 'pictogram wijzigen' kiezen. Vanaf het moment dat je drukt wordt er ongeveer 10 seconden van het filmpje opgenomen om een pictogram te makenquote:
Goed.quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij doet de PS3 dat automatisch...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tijdens het afspelen van een filmpje op driehoekje drukken en dan 'pictogram wijzigen' kiezen. Vanaf het moment dat je drukt wordt er ongeveer 10 seconden van het filmpje opgenomen om een pictogram te maken
Bij filmpjes moet je dit handmatig aanmaken, bij games gaat dit automatisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef Gstyles het volgende:
ik dacht juist bij filmpjes... bij games krijg ik de achtergrond volledig gevuld.. of bedoelen jullie dat?![]()
Ninja Gaiden waarbij je wel vijanden kunt onthoofden dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:44 schreef Diablos79 het volgende:
Voor PS3 games is de PS3 regiovrij. Ps1 en Ps2 games zijn wel regio gebonden.
l'evil de residence in het steenkolenfransquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Gstyles het volgende:
RE 5?????? wasda?
En ? Was ie heel erg geil? Of heel, heel, heel erg geil?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Tumble het volgende:
RE 5 trailer op de JPN psn store!!!
Niet zo lang????quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Wessiej het volgende:
Heavenly Sword is veeeeeeeeeeet
Niet zo'n lange demo, maar het is zo'n tof spel.
Nope je kan niet springen, wel wegrollen zomg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Korte demo, erg cool, super mooi, maar je kan niet springen?Ik had m binnen een minuut of 5 trouwens. Lange leve TU Delft internet
Hoe blok je danquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
O is een soort special attack als je genoeg 'experience' hebt opgebouwd. Ga maar een beetje hakken en dan naast een vijand staan en op O drukken.
Insta-death, net als een counter attack ( driehoekje nadat je geblokt hebt )
Je blokt automagisch als je niet aanvalt. Je kunt dit trouwens ook allemaal teruglezen he, onder het kopje 'controls'quote:
ik haat auto-blokquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je blokt automagisch als je niet aanvalt. Je kunt dit trouwens ook allemaal teruglezen he, onder het kopje 'controls'
Die zijn best okay. De Duitse stemmen, DIE zijn kutquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, de nederlandse stemmen van HS
Niet eens geprobeerd diequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn best okay. De Duitse stemmen, DIE zijn kut
Gaaf spel iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo zeg. Stop ik net The Darkness in m'n PS3 om even te spelen... om 2,5 uur later pas te stoppen
Dat heb ik nou vaak met RB6Vquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo zeg. Stop ik net The Darkness in m'n PS3 om even te spelen... om 2,5 uur later pas te stoppen
Dl je de demo toch ff?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef janrad het volgende:
[..]
Dat heb ik nou vaak met RB6V. Trouwens is de darkness echt zo goed?
boutspelquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef ryangozer het volgende:
Heeft iemand F.E.A.R voor de ps3? kan je me daar wat meer over vertellen? is t echt "eng" of gewoon spannend leuk...
Waar is in de OP sommige info gebleven over het maken van andere accounts gebleven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Vraagje, hoe kan ik toegang krijgen tot de US Playstation Store, daar zijn meer trailers/demo's vooralsnog. Is dat mogelijk en waar moet ik dan een account maken?
Thanks
De 360 demo's zijn vaak ook een GB hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Heavenlysword = zalig. Heeft volgens mij echt heel veel diepgang qua combo's, demo gaf maar een zeer klein voorbeeld een voorproefje ervan. Kan je nagaan trouwens 1GB voor 5 a 10min gameplay, hello blueray :d
Ik zit dit trouwens echt niet werkend op de 360. Mijn 360 is vorige week verkocht en de laatste spellen die uitkwamen hadden allemaal vervelende framedrops op momenten waarop je het niet nodig heb. Kreeg gewoon erg het idee (logisch) dat dat ding al op z'n max zat. PS3 heeft gewoon een betere toekomst.
Vraagje, hoe kan ik toegang krijgen tot de US Playstation Store, daar zijn meer trailers/demo's vooralsnog. Is dat mogelijk en waar moet ik dan een account maken?
Thanks
ja dus volgens jouw zou de game maar 8 uur duren ? met een 50gb bluray disc dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Heavenlysword = zalig. Heeft volgens mij echt heel veel diepgang qua combo's, demo gaf maar een zeer klein voorbeeld een voorproefje ervan. Kan je nagaan trouwens 1GB voor 5 a 10min gameplay, hello blueray :d
Ik zit dit trouwens echt niet werkend op de 360. Mijn 360 is vorige week verkocht en de laatste spellen die uitkwamen hadden allemaal vervelende framedrops op momenten waarop je het niet nodig heb. Kreeg gewoon erg het idee (logisch) dat dat ding al op z'n max zat. PS3 heeft gewoon een betere toekomst.
Thanks
Is hij wel stil als je hem net aan hebt gezet? nadag hij dus een tijd heeft uitgestaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:38 schreef SnakeNL het volgende:
Me ps3 maakt (volgens mij) weer lawaai
Heb hem al een keer teruggestuurd 2 weken geleden terug gehad toen was die gewoon stil maar sinds kort maakt het dus weer lawaai
Hier een foto waar de ps3 in staat
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07305/SP_A0160.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar)
Is het te dicht op of niet genoeg ventilatie ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Volgens mij heeft ventilatie geen invloed op het geluid wat een apparaat maakt, tenzij je hem vacuum trekt ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:38 schreef SnakeNL het volgende:
Me ps3 maakt (volgens mij) weer lawaai
Heb hem al een keer teruggestuurd 2 weken geleden terug gehad toen was die gewoon stil maar sinds kort maakt het dus weer lawaai
Hier een foto waar de ps3 in staat
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07305/SP_A0160.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar)
Is het te dicht op of niet genoeg ventilatie ?
je zou hem op z'n kant boven op het kastje kunnen zetten, naast je tv.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:58 schreef SnakeNL het volgende:
Ik denk dus de ventilator omdat als ik me ps3 aanzet ik het geluid hoor van de blu ray speler.
En ik hoor hem zeg maar een tandje bijschakelen om te coolen ofzo
Dat zou kunnen, en dan is het geen probleem. Echter wil je verkomen dat die ventilator bijschakeld zou je inderdaad kunnen proberen hem op een koelere plek te zetten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:58 schreef SnakeNL het volgende:
Ik denk dus de ventilator omdat als ik me ps3 aanzet ik het geluid hoor van de blu ray speler.
De mijne staat tegen mn 360 aan (welke verticaal staat). Heel af en toe hoor je m een versnelling hoger gaan kwa koeling, maar alsnog VEEL stiller dan de 360quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, en dan is het geen probleem. Echter wil je verkomen dat die ventilator bijschakeld zou je inderdaad kunnen proberen hem op een koelere plek te zetten.
Dat is normaal gast..... Doet de mijne ook. Ik denk dat het erger klinkt dan het is, omdat ie ingebouwd staat. Je TV meubel fungeert dan dus als klankkast/ versterker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:48 schreef SnakeNL het volgende:
ja hij begint meestal wel stil en dan na een paar minute video te kijke of te game hoor je de fan draaien
De PS3 heeft een ventilator die zich aanpast aan de temperatuur(in tegenstelling tot de 360 waarbij de ventilator altijd volop draait).. Als je PS3 dus eenmaal warm is zul je de ventilator wel horen ja, dat is bij die van mij ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:58 schreef SnakeNL het volgende:
ff downen dan maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef Wessiej het volgende:
De demo van Heavenly Sword staat online!
De kramp komt door de controller. DS/sixaxis is gemaakt voor japanse handen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is die heavenly Sword demo kort zeg, en het is ook nog eens 1gb grootAnyway spel is niks voor mij, krijg er kramp in mijn vingers van, ik hou het bij Ninja Gaiden
![]()
Door sparen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Jajong het volgende:
So anyway, ik wil binnenkort een HDTV aanschaffen, nog tips? Budget tussen de 500 en 800 euro.
xxx
In het Engels klinkt ie een stuk beter, Ik geloof overigens dat HS niet mijn game is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
boutspel![]()
4 uurtering storm , hebbie 56k lijntje
![]()
Ik vind de nederlandse stemmen ook niks , altijd dat Katja Schuurman, Birgit , Nance gelul![]()
www.tversity.comquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is nu de beste software (al dan niet gratis) om video te converteren naar het MP4-formaat dat de PS3 begrijpt?
like I said; DVD-kwaliteit, maar je moet het wel zelf instellen. TVersity ondersteunt wel SRT maar de PS3 nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:23 schreef Nudie het volgende:
Hoe ziet het eruit? Ik heb een paar keer zoiets geprobeerd maar zag er bebachelijk slecht uit. Bv een 350mb of 700mb tv rip of divx film?
Is het goed te zien? .srt ondersteuning?
je hebt de nieuwste versie van TVersity nodig voor de PS3 ondersteuning, dat sowieso. Verder staan op de site betere tutorials dan ik je momenteel in mijn (beschonken) toestand uit kan leggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef Nudie het volgende:
Ik ga ff proberen man
Heb ik enkel TVersity nodig? Kan ik daarmee ook foto's van mn PC streamen en muziek? Of moet ik nog zo'nvirtual server ofzo opzetten
@update, ik had TVersity al is geprobeerd zie ik nu maar ik kreeg hem niet aan de praat? Heb je een link of iets dergelijks naar een tutorial?Of kan je het uitleggen?
Of je installeert gewoon Linux...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:45 schreef Nudie het volgende:
Hij werktHet was windows firewall die vervelend was. Leuk tijdelijk systeem totdat de PS3 gewoon AVI ondersteund
samsung schermen zijn erg goed en hebben een lage prijs , sharp aquos beeld zijn ook erg goed maar wat duurder , sony schermen zijn het beste ( bravia ) maar op een of andere reden gewoon 300-600 euro duurder dan de rest van het zelfde formaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Jajong het volgende:
So anyway, ik wil binnenkort een HDTV aanschaffen, nog tips? Budget tussen de 500 en 800 euro.
xxx
Zo waar,... de PS3 heeft echt een console-seller nodig. Misschien dat HS dat gaat worden, maar er mag wel wat meer gereleased worden. De PS-store is om te huilen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef Ash het volgende:
Ik ken dit gevoel
:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/20804084769.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik heb in het begin wat probelemen gehad (nat2/nat3 verhaal) waardoor je dus gewoon spontaan gedisconnect werd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:46 schreef JDizzle het volgende:
Hmm, ben van plan morgen Rainbow Six aan te schaffen. Hoe is hij online? Genoeg mensen? Lag? Nu verwacht ik geen Resistance kwaliteit, maar wil er wel lekker een uur of 2 mee aan de gang gaan zonder last te hebben van slowdowns en dergelijke.
quote:Nieuwe Sony PS3 60GB,25 spelen, 2 controleurs, de HDMI Kabel
Nieuwe Sony Playstation 3 60GB met Blauw-Straal rit. Omvat twee controleurs, twee spelen: De weerstand herfst van Man en de Oproep van Plicht 3. Een blauw-straal film: De heimelijkheid. Ook krijgt u de HDMI kabel voor HD Input.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand een PS3 voor 300 euro kopen? Staat op marktplaats.. ik zal voor het gemak even de advertentie quoten, hij is van ene Poladinu uit Zuid-Holland:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand een PS3 voor 300 euro kopen? Staat op marktplaats.. ik zal voor het gemak even de advertentie quoten, hij is van ene Poladinu uit Zuid-Holland:
[..]
Joh..quote:
Tversity draait bij mij nu, maar bij XVID/Divx geeft de PS3 een "unsupported format" error ofzo....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt de nieuwste versie van TVersity nodig voor de PS3 ondersteuning, dat sowieso. Verder staan op de site betere tutorials dan ik je momenteel in mijn (beschonken) toestand uit kan leggen.
Ff in de configuratiescherm bij transcode ofzo ff op 'always transcode' zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tversity draait bij mij nu, maar bij XVID/Divx geeft de PS3 een "unsupported format" error ofzo....
Standaard mpegjes doet ie wel, enig idee?
Sony vond het niet nodig om de Europese PS3's te voorzien van werkende backwards compatibility doormiddel van een chip. Terwijl ze zit wel hebben beloofd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik probeerde laatste MGS3 op mijn PS3 te spelen, maar af en toe was het beeld fucked up en op een gegeven moment CRASHTE het spel gewoon. Da fuck?
No cigar.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ff in de configuratiescherm bij transcode ofzo ff op 'always transcode' zetten.
Doen die bestanden op de hostcomputer het wel op WMP?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |