Tijdens het afspelen van een filmpje op driehoekje drukken en dan 'pictogram wijzigen' kiezen. Vanaf het moment dat je drukt wordt er ongeveer 10 seconden van het filmpje opgenomen om een pictogram te makenquote:
Goed.quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij doet de PS3 dat automatisch...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tijdens het afspelen van een filmpje op driehoekje drukken en dan 'pictogram wijzigen' kiezen. Vanaf het moment dat je drukt wordt er ongeveer 10 seconden van het filmpje opgenomen om een pictogram te maken
Bij filmpjes moet je dit handmatig aanmaken, bij games gaat dit automatisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef Gstyles het volgende:
ik dacht juist bij filmpjes... bij games krijg ik de achtergrond volledig gevuld.. of bedoelen jullie dat?![]()
Ninja Gaiden waarbij je wel vijanden kunt onthoofden dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:44 schreef Diablos79 het volgende:
Voor PS3 games is de PS3 regiovrij. Ps1 en Ps2 games zijn wel regio gebonden.
l'evil de residence in het steenkolenfransquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Gstyles het volgende:
RE 5?????? wasda?
En ? Was ie heel erg geil? Of heel, heel, heel erg geil?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Tumble het volgende:
RE 5 trailer op de JPN psn store!!!
Niet zo lang????quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Wessiej het volgende:
Heavenly Sword is veeeeeeeeeeet
Niet zo'n lange demo, maar het is zo'n tof spel.
Nope je kan niet springen, wel wegrollen zomg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Korte demo, erg cool, super mooi, maar je kan niet springen?Ik had m binnen een minuut of 5 trouwens. Lange leve TU Delft internet
Hoe blok je danquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
O is een soort special attack als je genoeg 'experience' hebt opgebouwd. Ga maar een beetje hakken en dan naast een vijand staan en op O drukken.
Insta-death, net als een counter attack ( driehoekje nadat je geblokt hebt )
Je blokt automagisch als je niet aanvalt. Je kunt dit trouwens ook allemaal teruglezen he, onder het kopje 'controls'quote:
ik haat auto-blokquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je blokt automagisch als je niet aanvalt. Je kunt dit trouwens ook allemaal teruglezen he, onder het kopje 'controls'
Die zijn best okay. De Duitse stemmen, DIE zijn kutquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, de nederlandse stemmen van HS
Niet eens geprobeerd diequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn best okay. De Duitse stemmen, DIE zijn kut
Gaaf spel iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo zeg. Stop ik net The Darkness in m'n PS3 om even te spelen... om 2,5 uur later pas te stoppen
Dat heb ik nou vaak met RB6Vquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zo zeg. Stop ik net The Darkness in m'n PS3 om even te spelen... om 2,5 uur later pas te stoppen
Dl je de demo toch ff?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef janrad het volgende:
[..]
Dat heb ik nou vaak met RB6V. Trouwens is de darkness echt zo goed?
boutspelquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef ryangozer het volgende:
Heeft iemand F.E.A.R voor de ps3? kan je me daar wat meer over vertellen? is t echt "eng" of gewoon spannend leuk...
Waar is in de OP sommige info gebleven over het maken van andere accounts gebleven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Vraagje, hoe kan ik toegang krijgen tot de US Playstation Store, daar zijn meer trailers/demo's vooralsnog. Is dat mogelijk en waar moet ik dan een account maken?
Thanks
De 360 demo's zijn vaak ook een GB hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Heavenlysword = zalig. Heeft volgens mij echt heel veel diepgang qua combo's, demo gaf maar een zeer klein voorbeeld een voorproefje ervan. Kan je nagaan trouwens 1GB voor 5 a 10min gameplay, hello blueray :d
Ik zit dit trouwens echt niet werkend op de 360. Mijn 360 is vorige week verkocht en de laatste spellen die uitkwamen hadden allemaal vervelende framedrops op momenten waarop je het niet nodig heb. Kreeg gewoon erg het idee (logisch) dat dat ding al op z'n max zat. PS3 heeft gewoon een betere toekomst.
Vraagje, hoe kan ik toegang krijgen tot de US Playstation Store, daar zijn meer trailers/demo's vooralsnog. Is dat mogelijk en waar moet ik dan een account maken?
Thanks
ja dus volgens jouw zou de game maar 8 uur duren ? met een 50gb bluray disc dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Nudie het volgende:
Heavenlysword = zalig. Heeft volgens mij echt heel veel diepgang qua combo's, demo gaf maar een zeer klein voorbeeld een voorproefje ervan. Kan je nagaan trouwens 1GB voor 5 a 10min gameplay, hello blueray :d
Ik zit dit trouwens echt niet werkend op de 360. Mijn 360 is vorige week verkocht en de laatste spellen die uitkwamen hadden allemaal vervelende framedrops op momenten waarop je het niet nodig heb. Kreeg gewoon erg het idee (logisch) dat dat ding al op z'n max zat. PS3 heeft gewoon een betere toekomst.
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |