Of je installeert gewoon Linux...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:45 schreef Nudie het volgende:
Hij werktHet was windows firewall die vervelend was. Leuk tijdelijk systeem totdat de PS3 gewoon AVI ondersteund
samsung schermen zijn erg goed en hebben een lage prijs , sharp aquos beeld zijn ook erg goed maar wat duurder , sony schermen zijn het beste ( bravia ) maar op een of andere reden gewoon 300-600 euro duurder dan de rest van het zelfde formaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Jajong het volgende:
So anyway, ik wil binnenkort een HDTV aanschaffen, nog tips? Budget tussen de 500 en 800 euro.
xxx
Zo waar,... de PS3 heeft echt een console-seller nodig. Misschien dat HS dat gaat worden, maar er mag wel wat meer gereleased worden. De PS-store is om te huilen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef Ash het volgende:
Ik ken dit gevoel
:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/20804084769.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik heb in het begin wat probelemen gehad (nat2/nat3 verhaal) waardoor je dus gewoon spontaan gedisconnect werd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:46 schreef JDizzle het volgende:
Hmm, ben van plan morgen Rainbow Six aan te schaffen. Hoe is hij online? Genoeg mensen? Lag? Nu verwacht ik geen Resistance kwaliteit, maar wil er wel lekker een uur of 2 mee aan de gang gaan zonder last te hebben van slowdowns en dergelijke.
quote:Nieuwe Sony PS3 60GB,25 spelen, 2 controleurs, de HDMI Kabel
Nieuwe Sony Playstation 3 60GB met Blauw-Straal rit. Omvat twee controleurs, twee spelen: De weerstand herfst van Man en de Oproep van Plicht 3. Een blauw-straal film: De heimelijkheid. Ook krijgt u de HDMI kabel voor HD Input.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand een PS3 voor 300 euro kopen? Staat op marktplaats.. ik zal voor het gemak even de advertentie quoten, hij is van ene Poladinu uit Zuid-Holland:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand een PS3 voor 300 euro kopen? Staat op marktplaats.. ik zal voor het gemak even de advertentie quoten, hij is van ene Poladinu uit Zuid-Holland:
[..]
Joh..quote:
Tversity draait bij mij nu, maar bij XVID/Divx geeft de PS3 een "unsupported format" error ofzo....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt de nieuwste versie van TVersity nodig voor de PS3 ondersteuning, dat sowieso. Verder staan op de site betere tutorials dan ik je momenteel in mijn (beschonken) toestand uit kan leggen.
Ff in de configuratiescherm bij transcode ofzo ff op 'always transcode' zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tversity draait bij mij nu, maar bij XVID/Divx geeft de PS3 een "unsupported format" error ofzo....
Standaard mpegjes doet ie wel, enig idee?
Sony vond het niet nodig om de Europese PS3's te voorzien van werkende backwards compatibility doormiddel van een chip. Terwijl ze zit wel hebben beloofd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik probeerde laatste MGS3 op mijn PS3 te spelen, maar af en toe was het beeld fucked up en op een gegeven moment CRASHTE het spel gewoon. Da fuck?
No cigar.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ff in de configuratiescherm bij transcode ofzo ff op 'always transcode' zetten.
Doen die bestanden op de hostcomputer het wel op WMP?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |