Hij was een klant van Fuentes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
Hij zal ook vast wel wat gebruikt hebben..
weet ik.Maar bedoel dat die dit jaar ook wel gebruikt zal hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij was een klant van Fuentes.
Misschien, maar hij is zeker niet schoner dan Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet ik.Maar bedoel dat die dit jaar ook wel gebruikt zal hebben.
Nee, zal ie vast weigeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Zal hij morgen in de gele trui rijden denk?
Volgens mij niet. Het klassement wordt na de etappe opgemaakt. Pas aan het eind van de etappe staat Contador bovenaan en krijgt hij de gele trui.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Zal hij morgen in de gele trui rijden denk?
Och, ze hebben eigenlijk best een nette Tour gereden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Venga het volgende:
Evans en Leipheimer, 2 wieltjeszuigers mogen absoluut niet winnen![]()
Jawel, die hele ploeg van Mayo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef Peterke het volgende:
Dus morgen rijd er dan niemand met een gele trui?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Slaughter het volgende:
Hij heeft nog 4 dagen om zich te laten ontslaan!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Radegast het volgende:
De Fuentes-kroongetuige wint de Tour? Of halen ze hem zaterdagavond uit de ronde?
Er stond ergens dat Contador wel in het geel zou rijden vandaag. Maar weet natuurlijk niet of die het wel weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het klassement wordt na de etappe opgemaakt. Pas aan het eind van de etappe staat Contador bovenaan en krijgt hij de gele trui.
sinds wanneer is contador verdacht ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Alberto Contador, opnieuw een van doping verdachte renner in het geel. Zullen we de doping dan maar gewoon legaliseren? Is eerlijker dan de huidige gang van zaken.
Ik bedoel dan natuurlijk dat ik hem een fantastisch aanvallende renner vind. Ik heb echter zo'n vermoeden dat hij niet clean is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eigenlijk interesseert het me geen reet meer wie er wint, maar met een overwinning van Contador kan ik wel leven. Ik vraag me alleen af of hij zelf er wel blij mee is.
Sinds er ampullen met de initialen A.C. zijn opgedoken, maar aangezien Alberto Contador kroongetuige werd, hier geen nader onderzoek/straf op volgde.quote:
quote:
Qua renner is het een mooie winnaar. Maar hij zal nu waarschijnlijk net zo'n hetze tegen zich krijgen als Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf het moment dat duidelijk was dat hij voor de beste Fransman zou eindigen. Zou Contador, als hij schoon is, een mooie winnaar vinden. Beter dan die niet-aanvallers als Evans en Leipheimer.
Dat denk ik ook wel ja. Maar aan de andere kant was Evans ook niet zo sterk in de bergen als hij in de Alpen was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:26 schreef Lann555 het volgende:
Ik denk dat hij het heel lastig gaat krijgen tegen Evans in de tijdrit. Hij is toch niet meer zo goed als een week terug en is nog erg jong.
Tja. Als dit nu waar is, dan ben ik van mening dat hij vergeven moet worden. Misschien is dit meten met twee maten, maar je hebt het dus over een gastje van 22 (toen). Als hij al niet jonger was. En wat gaat die zeggen dan tegen Manolo Saiz? Steek dat infuus maar in je eigen reet? Saiz was de wielrengod in Spanje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds er ampullen met de initialen A.C. zijn opgedoken, maar aangezien Alberto Contador kroongetuige werd, hier geen nader onderzoek/straf op volgde.
Dat had Rasmussen in juni moeten wetenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Gitanki het volgende:
Verdiende winnaar op Plateau de Beille, Rasmussen moet oppassen: elke renner die tot dusver op Plateau de beille won, won ook die tour
Evans was wel sterk, alleen hebben die laatste kilometers 'm wel veel kracht gekost gisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:31 schreef Colplay het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Maar aan de andere kant was Evans ook niet zo sterk in de bergen als hij in de Alpen was.
Klopt, maar zo blijft het natuurlijk fout gaan: jonge wielertalenten bestormen zonder doping de top, maar kunnen pas écht aanhaken, als ze ook gaan gebruiken. Dus deze talenten moeten kiezen tussen een kans op een mooie loopbaan mét doping of een anonieme loopbaan zónder doping, ik snap best dat sommige renners voor de eerste kiezen. Zonder doping valt er in mijn optiek niet meer mee te komen, maar dan kan doping toch net zo goed gelegaliseerd worden? Of, zoals ik in een ander topic al zei, er moeten enkele renners op jonge leeftijd overlijden aan de gevolgen van doping, waardoor talentvolle renners uit gezondheidsoverwegingen weigeren te gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tja. Als dit nu waar is, dan ben ik van mening dat hij vergeven moet worden. Misschien is dit meten met twee maten, maar je hebt het dus over een gastje van 22 (toen). Als hij al niet jonger was. En wat gaat die zeggen dan tegen Manolo Saiz? Steek dat infuus maar in je eigen reet? Saiz was de wielrengod in Spanje.
De grens moet ergens. Als hij na Contador wordt getrokken, ook best, maar ja, ik vind hem toch een slachtoffer van zijn omgeving, hoewel dat natuurlijk voor allemaal geldt. Lastig, lastig.
Het is wel erg dun he, A. C. Er zouden nog 150 andere sporters bij Fuentes hebben gezeten. Er zijn echt wel meer mensen met die initialen. Of zou er een fietsje bij hebben gestaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds er ampullen met de initialen A.C. zijn opgedoken, maar aangezien Alberto Contador kroongetuige werd, hier geen nader onderzoek/straf op volgde.
Kort daarna werd hij kroongetuige, waardoor hij verder nooit gestraft is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is wel erg dun he, A. C. Er zouden nog 150 andere sporters bij Fuentes hebben gezeten. Er zijn echt wel meer mensen met die initialen. Of zou er een fietsje bij hebben gestaan?
kroongetuige in 5minuten en een fuentes die hem vrijspreekt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kort daarna werd hij kroongetuige, waardoor hij verder nooit gestraft is.
ik dacht dat hij in het wit ging starten? maar kan zijn dat de directie het oplegt (zoals bij armstrong in 2005)quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of hij in het geel gaat starten, normaal gezien start men niet in het geel uit "respect" voor de vorige gele trui, omdat die gevallen is bijvoorbeeld.
Ik kan me voorstellen dat het respect voor Rasmussen niet bijzonder groot is.
Kroongetuige in die zaak is sowieso al raar, omdat de renners niet van elkaar wisten dat ze er kwamen. En waarom zijn er dan door die kroongetuige geen renners meer gepakt? En waarom hij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kort daarna werd hij kroongetuige, waardoor hij verder nooit gestraft is.
Misschien was het feit dat Fuentes beweert dat hij Contador nog nooit heeft ontmoet een hint?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef ErikT het volgende:
Dit vind ik echt te weinig.
Hee niet zo hè!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien was het feit dat Fuentes beweert dat hij Contador nog nooit heeft ontmoet een hint?
Heeft hier niets met respect of gebrek aan respect te maken zoals met Zoetemelk-Hinault in 1980. Destijds deed Joop het natuurlijk ook om de Franse pers voor zich te winnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of hij in het geel gaat starten, normaal gezien start men niet in het geel uit "respect" voor de vorige gele trui, omdat die gevallen is bijvoorbeeld.
Ik kan me voorstellen dat het respect voor Rasmussen niet bijzonder groot is.
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien was het feit dat Fuentes beweert dat hij Contador nog nooit heeft ontmoet een hint?
liever in sinterklaas dan een bende zwartmakers die klagen en zagen en zich voordoen als de slimste terwijl ze in hunne luie zetel zeggen die gaat te snel bergopquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?
Simpele vraag voor jou dan: jij gelooft dat er op dit moment renners in de top 10 staan die niet gebruiken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef flyck het volgende:
[..]
liever in sinterklaas dan een bende zwartmakers die klagen en zagen en zich voordoen als de slimste terwijl ze in hunne luie zetel zeggen die gaat te snel bergop![]()
Loop toch heen met die ongegronde verdachtmaking.
Moest er iets waar zijn aan het verhaal van de duitsers, dan was er al lang opschudding door preudhomme. en die zegt nu de top nu is geloofwaardiger.
Tuurlijk, waarom zou ik dat niet geloven? omdat jij het anders denkt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Simpele vraag voor jou dan: jij gelooft dat er op dit moment renners in de top 10 staan die niet gebruiken?
Misschien is Fuentes wel iemand die het een en ander weet over de zaak Fuentes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?
Misschien is Fuentes wel SInterklaasquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien is Fuentes wel iemand die het een en ander weet over de zaak Fuentes?
Bijna de gehele Telekom-ploeg was nooit in opspraak gekomen, maar bekennen nu stuk voor stuk. Michael Rasmussen was nog nooit in opspraak gekomen, evenals Cristian Moreni, Patrik Sinkewitz en alle andere zondaars. Zoals punchdrunk in een ander topic al zei: het is geen wedstrijd meer wie het hardst kan fietsen, maar een wedstrijd wie het laatste gepakt wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef flyck het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik dat niet geloven? omdat jij het anders denkt?
Meer dan de helft van de top10 is nooit in opspraak gekomen.
exactquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijna de gehele Telekom-ploeg was nooit in opspraak gekomen, maar bekennen nu stuk voor stuk. Michael Rasmussen was nog nooit in opspraak gekomen, evenals Cristian Moreni, Patrik Sinkewitz en alle andere zondaars. Zoals punchdrunk in een ander topic al zei: het is geen wedstrijd meer wie het hardst kan fietsen, maar een wedstrijd wie het laatste gepakt wordt.
tmobile niet in opspraak gekomen ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijna de gehele Telekom-ploeg was nooit in opspraak gekomen, maar bekennen nu stuk voor stuk. Michael Rasmussen was nog nooit in opspraak gekomen, evenals Cristian Moreni, Patrik Sinkewitz en alle andere zondaars. Zoals punchdrunk in een ander topic al zei: het is geen wedstrijd meer wie het hardst kan fietsen, maar een wedstrijd wie het laatste gepakt wordt.
Contador is één van weinige die met voor en achternaam op het 1.ste bericht van de Guardia Civil staatquote:
Vlak Evans niet uit. In de tijdrit kan hij dat gaatje misschien nog wel goed maken. En Contador is verdacht sinds de verhalen gaan dat hij vrijspraak heeft gekregen in de zaak Fuentes omdat hij kroongetuige was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Falco het volgende:
Nog vier dagen media-aandacht doorbijten voor Contador. Als hij de verschillende aantijgingen weet af te weren, dan is hij de nieuwe Tour de France-winnaar
Dat bedoel ik. Nu zullen er wel een hoop artikelen over de link Contador-Fuentes verschijnen, maar vier dagen dat uithouden moet niet al te moeilijk zijn. En qua tijdrijden is Contador ook geen misselijke jongen, dus dit moet wel te doen zijn, zou je zeggen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vlak Evans niet uit. In de tijdrit kan hij dat gaatje misschien nog wel goed maken. En Contador is verdacht sinds de verhalen gaan dat hij vrijspraak heeft gekregen in de zaak Fuentes omdat hij kroongetuige was.
hij was ook de eerste die er van verdween dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:15 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Contador is één van weinige die met voor en achternaam op het 1.ste bericht van de Guardia Civil staat
omdat de duitsers het zeggen ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij was ook de eerste die er van verdween dus wat is het probleem?
en das best wel treurig iyamquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Arcee het volgende:
Contador trekt nu z'n gele trui aan.
Tsja.
En hij keek er (gelukkig, wat mij betreft) niet zo heel erg vrolijk bij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Arcee het volgende:
Contador trekt nu z'n gele trui aan.
Tsja.
Hij was de eerste die ervan verdween, omdat hij kroongetuige werd en daardoor vervolging voorkwam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij was ook de eerste die er van verdween dus wat is het probleem?
Heb je hiervan ook een onderbouwing, of alleen de Duitse insinuaties?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was de eerste die ervan verdween, omdat hij kroongetuige werd en daardoor vervolging voorkwam.
Het is net als in de echte wereld. Als je collega het zwaar heeft kruipt iedereen in zijn schulp en hoor je niemand meer. Als de wielrenners collegiaal waren hadden ze vandaag echt gestaakt en met zijn allen deze tour niet meer op de fietst gestapt. Nee, het is ieder voor zich in deze wereld. Als het erop aankomt staat iedereen alleen en kunnen de machthebbers/het systeem doen en laten wat ze willen. Zolang dat niet begrepen wordt zullen we altijd een speelbal blijven. Jammer. Weer een gemiste kans.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:50 schreef Lann555 het volgende:
Nu is Contador een prima renner, maar hij heeft de trui niet gewonnen en zijn ploeg heeft hem ook nooit moeten verdedigen. Het valt nu een beetje bij toeval in zijn schoot, dus er zal altijd een nare bijsmaak aan zitten ook voor hemzelf.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Het is net als in de echte wereld. Als je collega het zwaar heeft kruipt iedereen in zijn schulp en hoor je niemand meer. Als de wielrenners collegiaal waren hadden ze vandaag echt gestaakt en met zijn allen deze tour niet meer op de fietst gestapt. Nee, het is ieder voor zich in deze wereld. Als het erop aankomt staat iedereen alleen en kunnen de machthebbers/het systeem doen en laten wat ze willen. Zolang dat niet begrepen wordt zullen we altijd een speelbal blijven. Jammer. Weer een gemiste kans.
Het is mijn hobbyquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:56 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die nog serieus reageren op Eduard37[afbeelding]
Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zouden ze solidair zijn met een dopingcontrole-ontduikende leugenaar?
Reed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.
Omdat de feiten nog steeds niet geheel boven water zijn. Tis een rare situatie en zonder hard bewijs zullen er mensen zijn die Rasmussen het voordeel van de twijfel geven. En dat is hun goed rechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.
Precies, anderen gaan van een ander scenario uit en vinden mijn mening daarom simpel of whatever. Beetje bekrompen maar ben er wel aan gewend. Degene die zijn kop boven het maaiveld uitsteken hebben het vaak zwaar te verduren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Omdat de feiten nog steeds niet geheel boven water zijn. Tis een rare situatie en zonder hard bewijs zullen er mensen zijn die Rasmussen het voordeel van de twijfel geven. En dat is hun goed recht
Dan hebben ze nog veel te doen komende 3 a 4 dagen, daar de eerste Fransman Stéphane Goubert is die op de 27e plaats staatquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
De Duitsers en Fransen zijn al flink aan de stoelpoten van Contador aan het zagen
Daarna Evans, Leipheimer etc. Net zolang totdat 1 van hen wint.
en terrecht.. vind dit jochie ook nogal verdacht eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
De Duitsers en Fransen zijn al flink aan de stoelpoten van Contador aan het zagen
Daarna Evans, Leipheimer etc. Net zolang totdat 1 van hen wint.
Wielrennen is nooit schoon geweest en zal dat ook niet worden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
en terrecht.. vind dit jochie ook nogal verdacht eigenlijk.
Das dus BS als we de Spanjaarden moeten geloven. Fuentes zelf heeft gezegd Contador en Dean niet bij hem klant waren. Ik denk dat we dat verhaal eerder moeten gelvoen dan een stel Dutisers die in elk wissewasje een groot doping verhaal zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was de eerste die ervan verdween, omdat hij kroongetuige werd en daardoor vervolging voorkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |