Zo voelt het wel een beetje ja. Hoewel ik zijn stem niet vervelend vindquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Is het bonte avond?
Ik denk ook niet dat hij hard mag zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Hapertje het volgende:
HenkJan vindt het goed, terwijl het op de Bonte Avond niet eens zou winnen!
Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hard ma zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.
Volgens mij moet ik heeeeeeel veel drinken voordat ik dit leuk ga vinden..quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga aan de drank, misschien dat het dan leuk wordt![]()
Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.
Dat weet je toch van te voren?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:51 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!
agreed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Idols! Dit is niks!
Had je DWDD moeten zien, daar was ze ook met haar "negerinnenkoor" aldus die gast die daar was (weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Lekker vooroordeel weer "alle Surinamers kunnen dansen".
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een vreselijke stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |