helemaal mee eensch...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
Nu UFC de grootste wordt ben ik toch maar even gaan kijken.
Kon me nooit echt bekoren en nu weet ik weer waarom.
Dat publiek is zo respectloos.
Hebben alleen maar gejoel over voor het grondwerk.
Ze zouden het zelf eens moeten proberen en ondervinden hoe zwaar een paar minuten submission atempts op de grond is.
yup, maar dat zijn niet de enigequote:
Hoe kan het trouwens dat ik Brandon Vera helemaal gemist heb? Terwijl ik toch de meeste UFC events heb bekeken. Niet op PPV of is hij me gewoon niet opgevallen?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Former UFC heavyweight champion Andrei Arlovski could likely face Brandon Vera during a pay-per-view (PPV) event to be held in November, according to two separate UFCmania.com sources!
Hoe vet is dit dan wel niet!!! Brandon Vera is echt geen joke, dus Arlovski heeft zijn handen vol..
stiekem hoop ik dat Vera hem wint(als de match doorgaat natuurlijk).
Vette match-up
Ja.. hij kreeg de kans om op de fight card van de grote UFC events te komen maar hij faalde..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef dennuzmma het volgende:
Vond Leben echt vet toen die in the ultimate fighter serie zat. Maar zijn partijen daarna was ik niet echt van onder de indruk.
Is mijn internet weer poep aan het doen of doet het plaatje het niet (wie bedoel je)? Maar in het echt betekent dat je hem in het echt gezien hebt? Eng is toch ook spannend soms?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:01 schreef BB_Koning het volgende:
Een foto geeft neit altijd een beeld van de werkelijkheid:
[afbeelding]
Hier lijkt hij cute, maar in t echt is hij eng![]()
Weer n wijze les van BB![]()
Leben is lange tijd een van mijn favo vechters geweest (mede door TUF season 1)...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef dennuzmma het volgende:
Vond Leben echt vet toen die in the ultimate fighter serie zat. Maar zijn partijen daarna was ik niet echt van onder de indruk.
haha vertel mij wat.. het schiet maar niet op!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef sampoo het volgende:
Jeetje, we zijn wel verwend geweest de laatste tijd. Ik krijg nu verdomme afkickverschijnselen!![]()
Ik wil gewoon elk weekend een portie fatsoenlijke MMA.![]()
Ik heb het plaatje van sherdog.com ( http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/43/42840.jpg ), het is foto van Murilo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:54 schreef sampoo het volgende:
[..]
Is mijn internet weer poep aan het doen of doet het plaatje het niet (wie bedoel je)? Maar in het echt betekent dat je hem in het echt gezien hebt? Eng is toch ook spannend soms?
Wat vind je van Wanderlei?
Ik ken alle Blind Date filmpjes op die van Wes Simms na.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha vertel mij wat.. het schiet maar niet op!!
gelukkig kunnen we morgen de IFL semi finals downloaden
en zoals ik al een paar dagen geleden zei: De MMA agenda voor augustus/september zit lekker vol
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
en zoals beloofd vandaag een nieuw deel uit de blind date serie!
today's player: Tim Sylvia
BJ is de manquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:17 schreef Paxlie het volgende:
http://www.gofish.com/mma/interviews.gfp?videoGfid=30-1140015
]quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Kazuhiro Nakamura naar UFC
Debuteerd op UFC76 tegen Machida
Hier moeten de PRIDE mensen toch wel blij mee zijn of niet??
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Kazuhiro Nakamura naar UFC
Debuteerd op UFC76 tegen Machida
Hier moeten de PRIDE mensen toch wel blij mee zijn of niet??
Ja, je bent judoka, we weten het nu welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:38 schreef Dacide het volgende:
[..]
]
mooie aanwinst.. er kunnen van mij niet genoeg judoka's meedoen in de ufc.
haha, wie ben je op mixfight dan? Post er ook regelmatig..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, je bent judoka, we weten het nu welWel een softe als je na 1 lesje al schouderpijn hebt....geintje
(Ja, ik zei toch dat ik ook op mixfight.nl zat
)
![]()
Dat ga ik niet vertellen, niet dat ik je niet vertrouw, maar je weet maar nooi t wie meeleest en de sfeer vind ik daar nou niet helemaal pro-homoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:15 schreef dennuzmma het volgende:
[..]
haha, wie ben je op mixfight dan? Post er ook regelmatig..
En hier tolereren we jouw gedrag allemaal welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat ga ik niet vertellen, niet dat ik je niet vertrouw, maar je weet maar nooi t wie meeleest en de sfeer vind ik daar nou niet helemaal pro-homo![]()
Je moet 'accepteren zeggen, 'tolereren' is n gemeen woordquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:38 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
En hier tolereren we jouw gedrag allemaal wel![]()
Verbaast me alleen dat je 'pro-homo' zegt, want ik meen mij te herinneren dat jij geen homo bent maar multi-sexueel![]()
Hehe oke! BB is uiteraard geaccepteerd hier!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je moet 'accepteren zeggen, 'tolereren' is n gemeen woord
Klopt , ik ben multiseksueel, best of both worlds etc.
Wie ben jij op mixfight.nl?
Ik ga nu verder Apocalypto kijken met vriendje, ik logeer bij hem dit weekend , gezellig he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er trouwens geen K-1 topic?? Ik zie alleen ene over de GP in A'dam
[ Bericht 23% gewijzigd door Tazmaniac op 05-08-2007 13:58:49 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:12 schreef Tazmaniac het volgende:
K-1 WGP Hong Kong 2007K-1 World GP Hong Kong (5 Augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er trouwens geen K-1 topic?? Ik zie alleen ene over de GP in A'dam
Vroeger was er altijd een centrale K-1 topic, niet per los event volgens mij. Maar deze gaat iig over dit event.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een vermakelijke K-1 al met al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |