Lijkt op wat mijn zus ons vandaag voorschotelde, kip kerrie gedoe met ananasquote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
Had een lekker dagje vrij dus ik dacht ik ga lekker voor mezelf koken
Zie hier het resultaat
hier klikken dus
En het was fokkin lekker!
Tis rijst met aardappels en kip.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt op wat mijn zus ons vandaag voorschotelde, kip kerrie gedoe met ananas
Ik had gisteren Chinees, en vervolgens zat ik naar de smaakpolitie te kijken bij , juist ja, een Chinees restaurant.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Riann het volgende:
chinees gehad en nu zit ik aan een koud biertje![]()
Jij komt er nu pas achter dat je nooit bij een Chinees in de keuken moet kijken?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had gisteren Chinees, en vervolgens zat ik naar de smaakpolitie te kijken bij , juist ja, een Chinees restaurant.
Nou, echt nooooooooit meer Chinees voor mij![]()
Moet je eens kijken naar Chinese restaurants in Hong Kong of Chinaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had gisteren Chinees, en vervolgens zat ik naar de smaakpolitie te kijken bij , juist ja, een Chinees restaurant.
Nou, echt nooooooooit meer Chinees voor mij![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net een kom met deeg in de koelkast gezet. Deeg om speculaas van te maken.
Een kilo. Jawel, een kilo speculaas.
Waarom een kilo? I have no clue.
Ja, daarom ook nu. Het is alweer zo lang geleden.quote:
Ik had het verdrongenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij komt er nu pas achter dat je nooit bij een Chinees in de keuken moet kijken?.
Je hebt toch wel van het deeg gesnoept?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net een kom met deeg in de koelkast gezet. Deeg om speculaas van te maken.
Een kilo. Jawel, een kilo speculaas.
Waarom een kilo? I have no clue.
Oh speculaasdeeg!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt toch wel van het deeg gesnoept?
Altijd eeuwig zonde dat mensen dat in de oven stoppen!
OT: cherry coke
Nee, maar dat komt weer door je 35% overdedatumkorting tic honeyquote:Op maandag 23 juli 2007 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
(2 halen 1 betalen Bonus bij de AH, en ik héb geeneens moeite met de stoelgang)
Morgen weer satésaus draaien op de pot.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Wij eten hete nootjes
Ja, die uit de glazen postjes lijken net vingerverf.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Het ziet eruit als versgeprakt!
En het smaakt naar KAAS! De gruwelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, die uit de glazen postjes lijken net vingerverf.
Ik kom bij jou etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vivi het volgende:
Vanaaf varkenshaasjes met een sausje van oesterzwammen, erbij gebakken aardappeltjes uit de oven met een paar takken rozemarijn, groene asperges, broccoli en cranberry's.
geen idee wat het is, maar ik heb er trek in (het ziet er nl hot & spicy uit)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Sala-adin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er nog niet echt veelbelovend uit maar uiteindelijk wordt het smullen!!!!!!
Dat bovenste is deeg met een gehaktvulling het wordt in een stoompan gestoomd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:17 schreef hummus het volgende:
Vanavond een maaltijdsalade (Caesar) van de Albert Heijn.
Sala-adin - wat is dat bovenste?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb guacamole uit een potje nog nooit lekker gevondenGewoon zelf maken. Die van de AH is wel lekker, Stereotomy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |