Jij maakt echt superfoto's! Tof!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef KD-fotografie het volgende:
Hele leuke foto's allemaal!
Moussy, leuk gutjes, heb ze zelf ook gehad.
Demi aan het eten.
[afbeelding]
en druk aan het vertellen
[afbeelding]
Jij hebt ook al zo'n mooie Anna!quote:
Fons, kerel, het gaat bijna jammer zijn dat je ooit tandjes krijgt, je bent zo leuk zonderquote:
Hey, je hebt het wel over mijn zoon, jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef m@x het volgende:
Ik vind hem geweldig Loena. Maar dat is toch jullie normale gezicht?
grappig, dat verschil kan ik nog niet zo goed zien. wel dat ze heel verschillend zijn maar dat tanige van romme, nu hij nog zo klein is, bedoel ik. ben heel benieuwd hoe ze zullen zijn als ze groter zijn. lijkt jonne nou meer op jou & romme meer op je man of ligt het gecompliceerder?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef kozakken het volgende:
Het zijn idd twee verschillende jongetjes. Jonne is lang, ronderig en zacht.
Romme is lang, mager en tanig.
Broertjes in lijf, in lachen en alertheid, maar toch ook oh zo verschillend
Ruilen voor de mijne?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over mijn zoon, ja![]()
Whehe... nee, wij houden ons trisomie-mofje mag ik niet zeggen van Loena, hihiquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef m@x het volgende:
[..]
[..]
Ruilen voor de mijne?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee, ik was net zo trots op mijn kindquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef Neuk het volgende:
Beef, er is echt niets an. Ik doe het de hele dag door![]()
![]()
Bahaaahaa!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef beefcake het volgende:
Kai en Ewen!![]()
(En Loena
) Van zulke foto's wordt een mens wel vrolijk
Quinten heeft een uitgesproken mening over Rapley
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Quinten![]()
Beefcake, is alles nu goed met zijn arm?
Wij hebben nu een hekje tussen kamer en keuken, driemaal raden wie zijn kop er compleet doorheen perst, al zielig kijkend, onder etenstijdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:39 schreef Neuk het volgende:
Haha! Die teckel ja... Als ik 'in de mand!' zeg als Brent wat gaat eten loopt ze een rondje in de mand en er regelrecht weer uit
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:30 schreef PM-girl het volgende:, NEE, loopt Fons? Mooie foto's Bass-Miss!!
Leek mij ook niet, maarja, sinds Fons ons wel vaker verrast heeft met snelle ontwikkelingen, vroeg ik het toch maar!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee hoor, nog lang niet.
Alleen een beetje aan de hand.
Laure is nu 19 maandenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
hallo gravis, mooie kindjes heb je. die zitten niet al te ver uit elkaar qua leeftijd of heb ik 't mis? en wat een uitdossingen!
't is een schande dat ik niet wat vaker foto's plaats... Eind september komt spruit#3 ter wereld, dat is een mooie gelegenheid om weer eens wat meer te laten zien.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
[...]
NTBartman, wat is Sterre alweer groot!
[...]
Dank je wel Belaan, ik vind hem ook al echt een "kindje" ipv een baby dan, zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 07:20 schreef Belana het volgende:
Vivi, wat wordt dean groot ineenshet is al bijna geen baby meer! maar nog steeds een heerlijk kereltje
![]()
![]()
enne, bordjes? daar begin ik niet eens aan
Inderdaad. En een heel lief koppie heeft ze!quote:
Beetje offtopic, maar het is een typje dat je soms alleen met een tang kan oppakken. Laten we maar voorzichtig stellen dat ze goed bestand is tegen haar grote broer.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Inderdaad. En een heel lief koppie heeft ze!
Wat een goed idee!! Nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Inderdaad. En een heel lief koppie heeft ze!
Leuke foto's van jullie samen, Bass-Miss.
Jolie heeft een leuk huisje gekregen
[afbeelding]
voorlopig niet (bij mij althans)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef marlieske het volgende:
Wat zijn alle kindjes toch mooi*snik*
*Marlies pinkt een kraamtraantje weg* waneer stopt dat emo gedoe nu eens?
'tZal wel zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef Sugar het volgende:
FONSJE! Hij kan los staan!!!!![]()
Wauw, wat goed. Volgens mij heb jij nu net zo'n trots hoofd, Bass-Miss!![]()
Wel, het begon ergens vorige week zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef milagro het volgende:
BM, hoe ging dat in zijn werk?
Je had Fons aan de hand en bent snel weggelopen en *klik* , het volgende moment zat uw Fons weer op zijn Vlaamse gatje?![]()
Fons zat op zijn hurken en kwam zelf ineens omhoog en bleef staan, ondertussen klonk op de achtergrond deze muziek .....![]()
of staat hij gewoon stiekem gestut
Help!! Ik smeltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Net onder de douche vandaan terwijl mama zich afdroogt. Hij lag er zo lief bij dat ik halfnaakt naar beneden ben gerend om de fotocamera te pakken
Zo een hoop tanden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Moonah het volgende:
Thies zijn favoriete beweging! Met armen en benen tegelijk wapperen.
[afbeelding]
Hij steekt al zijn kalk in zijn benen ipv in zijn tanden denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
En B-M, tja, Fons en Thies zijn bijna even oud. maar wįt een verschil he, jouw menneke loopt al bijna!![]()
Nee joh! Ze had net lekker gebadderdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
Beak!Was Jetje net wakker? Lekker mupke!
Morgen nog meer foto's van D&D:Pquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef nikky het volgende:
Mooie foto's Viev! Stralende dondersteen.
Ik heb ook zo'n brilletje, zelfde kleur ook nog. Maar nog veel te groot
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.![]()
Die zonnebril had ie gisteren voor het eerst op! Ik dacht ook dat ie het niks zou vinden maar hij vond het prima hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suusmaar natuurlijk, een bambi hoort gewoon in je buidel!!
![]()
Vivi, ook weer mooie foto's!
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
Hoe gaat dat in de praktijk?
Vindt Dean het wel oke met die zonnebril op?
Staat wel COOL in ieder geval!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |