Zo een hoop tanden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Moonah het volgende:
Thies zijn favoriete beweging! Met armen en benen tegelijk wapperen.
[afbeelding]
Hij steekt al zijn kalk in zijn benen ipv in zijn tanden denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
En B-M, tja, Fons en Thies zijn bijna even oud. maar wát een verschil he, jouw menneke loopt al bijna!![]()
Nee joh! Ze had net lekker gebadderdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
Beak!Was Jetje net wakker? Lekker mupke!
Morgen nog meer foto's van D&D:Pquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef nikky het volgende:
Mooie foto's Viev! Stralende dondersteen.
Ik heb ook zo'n brilletje, zelfde kleur ook nog. Maar nog veel te groot
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.![]()
Die zonnebril had ie gisteren voor het eerst op! Ik dacht ook dat ie het niks zou vinden maar hij vond het prima hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suusmaar natuurlijk, een bambi hoort gewoon in je buidel!!
![]()
Vivi, ook weer mooie foto's!
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
Hoe gaat dat in de praktijk?
Vindt Dean het wel oke met die zonnebril op?
Staat wel COOL in ieder geval!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |