Help!! Ik smeltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Net onder de douche vandaan terwijl mama zich afdroogt. Hij lag er zo lief bij dat ik halfnaakt naar beneden ben gerend om de fotocamera te pakken
Zo een hoop tanden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Moonah het volgende:
Thies zijn favoriete beweging! Met armen en benen tegelijk wapperen.
[afbeelding]
Hij steekt al zijn kalk in zijn benen ipv in zijn tanden denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
En B-M, tja, Fons en Thies zijn bijna even oud. maar wát een verschil he, jouw menneke loopt al bijna!![]()
Nee joh! Ze had net lekker gebadderdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Moonah het volgende:
Beak!Was Jetje net wakker? Lekker mupke!
Morgen nog meer foto's van D&D:Pquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef nikky het volgende:
Mooie foto's Viev! Stralende dondersteen.
Ik heb ook zo'n brilletje, zelfde kleur ook nog. Maar nog veel te groot
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kind kan hem juist heel goed zelf afdoen.![]()
Die zonnebril had ie gisteren voor het eerst op! Ik dacht ook dat ie het niks zou vinden maar hij vond het prima hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suusmaar natuurlijk, een bambi hoort gewoon in je buidel!!
![]()
Vivi, ook weer mooie foto's!
Met die zonnebril he, dat is toch zo'n babybanz?
Ik ben daarmee steeds bang dat een kind dat ding niet af kan doen als het hem/haar irriteert
Hoe gaat dat in de praktijk?
Vindt Dean het wel oke met die zonnebril op?
Staat wel COOL in ieder geval!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |