Zozo Bos wat een ballen ineens.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Zeker vanwege zijn Daphne petitie?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:oi
een biertje zou er wel ingaan
straks Robbie op Fok!radio
quote:
quote:Niet dat ik ga luisteren, doe dat nooit en heb ook niet de behoefte omdat vanavond ook te doen.
Nee, ik heb toen inderdaad niet geluisterd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]heb je ook niet naar mij geluisterd
valt me vies van je tegen Bos [afbeelding]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Beste Hoolers,
die ban van tong80 slaat echt alles - ik hoop dat jullie actie ondernemen, in ieder geval voor hem - dat soort solidariteit is volgens mij een sterk punt van Hools!!! Dus doe je ding - al is het leuk ludiek, is altijd beter dan stilte - groet SCH
Nee klopt. Naarmate ik dichter bij de kust kwam ging het steeds harder regenen. Bagger weer!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet die zonnebril maar af, zo'n goed weer is het hier niet.
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks loop jij ook tegen een ban aan
Ik kreeg ook een waarschuwing destijds omdat ik namens hem in notabene een kattentopic posttequote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik door dit te posten de kans loop.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je vanuit hier niet verlinkt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |