Linkje in prullenbak zetten. Of heb je gewoon helemaal geen verbinding?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
KUT, na de pauze van internet geflikkerd op het werk
Woensdag weer wat anders verzinnen
We hebben allebei de 1e 2 weken vrij in septemberquote:Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog wat dagen vakantie golfer?
Met alle gevolgen van dien:quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef tong80 het volgende:
Schijtluis
Ik val zelfs de tyranieke oppergod aan.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Danny het volgende:
tong80 48uur. posten voor geband persoon en dadoenwenie
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.quote:
Vertel wat heeft ie gedaan :..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, waarom ga je het dan ook opzoeken.
Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn min of meer mijn woorden die ik aan hem richtte toen hij mij over zijn ban informeerde
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een goede kloon van jou!
middagquote:Op maandag 23 juli 2007 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag vanuit een veul te warm Spanje.
Ik zal het in gedachte houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat om de lengte en niet de intensiteit he!
Valt nog mee haha, ben alleen al goed verbrand... Hoort erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor zover ik het hier kan inspecteren wel hoor. Jij nog geen gekke dingen meegemaakt daar?
Uiteraard wel. Ach, voor hun de tijd van hun leven toch...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode duivel. Zit je bij de breezah's, of stikt het er waar jij bent niet van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |