Klopt het is zondag dus rustig aanquote:Op zondag 22 juli 2007 15:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja bevalt eigenlijk wel.... behalve dan dat ik me morgen voor me kop ga slaan om die dingen die ik niet gedaan heb en moet gaan inhalen.. maar dat is zorg voor morgen
Ships happensquote:
/ snelle reactie modus AANquote:
bier of ongeloodquote:
dat zijn 2.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef BrandX het volgende:
en nu 3 filmpies kijken:
Babel
en
Man of the year
Eet jij bij mijn ouders ofzo.quote:
die is humorquote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga nu chasing amy eens bekijken btw.:7
quote:
Eten jouw ouders bij mij of zo?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had vorige week HalfLife 2 gekocht, weten jullie nog? Hij moest nog wat updates downloaden met mijn super-ultra-flitsende-i-net? Hij staat nu op 88%[afbeelding]
Zonder touwtje? Wat dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
misschien maar eens investeren in een snellere i-net verbinding, papier?
nou, eh, kabel? dat heb ik ook, werkt prima!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder touwtje? Wat dan?[afbeelding]
WiFi? Geen uplink in de buurt.[afbeelding]
Sateliet? Beetje duur.[afbeelding]
Postduif? Nog niet digitaal.[afbeelding]
Ik heb geen kabelquote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, eh, kabel? dat heb ik ook, werkt prima!
Ik heb geen TOUWTJE!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef BrandX het volgende:
oh, en adsl gaat ook over je telefoonlijntje geloof ik
Op de veluwe, net iets te ver van Arnhem op een kamer.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] in wat voor godvergeten oord woon jij dan!?!
Via mijn mobiele telefoon. T-mobile onbeperkt mobiel i-net voor 9,50 in de maand. Niet snel, maar werkt wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef BrandX het volgende:
hoe heb je nu dan internet?
ohw! dat is dan wel weer cool.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Via mijn mobiele telefoon. T-mobile onbeperkt mobiel i-net voor 9,50 in de maand. Niet snel, maar werkt wel.[afbeelding]
Hé, daar ben ik vorige week nog geweest...quote:Op zondag 22 juli 2007 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op de veluwe, net iets te ver van Arnhem op een kamer.![]()
In december ben ik toe aan een nieuwe abo, misschien dat er dan wat aan de snelheid gedaan kan worden.quote:
Iets met zand?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, daar ben ik vorige week nog geweest...![]()
Huuuuuuuuuuuuuu! Der zit een beest op je postquote:Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met zand? [afbeelding]
Dat is een zandeterquote:Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuu! Der zit een beest op je post[afbeelding]
Wat heb jij in Zaltbommel uitgevreten? Dat dat belangrijker was dan BrandX?quote:
Zijn die beesten lief?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een zandeter [afbeelding]
Hoi M![]()
![]()
ik heb daar gezopenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij in Zaltbommel uitgevreten? Dat dat belangrijker was dan BrandX?
quote:
Gezopen? Waarom ga je daarvoor naar Zaltbommel?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb daar gezopen
Nu effe douchen, ben net wakker, d'r is visite en ik moet daarbij zijn ofzo, ik pleur nu nog steeds bijna continu in slaap
Jamaar.. jamaar.. hij loopt wel mooi over JOUW post heenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet je aan OA vragen, die weet er vanalles vanaf. [afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met zand? [afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet je aan OA vragen, die weet er vanalles vanaf. [afbeelding]
ik eet een vaag brood dat ik in de kast vond in de oven gepleurd straks een lading chocolade pastaquote:
ik heb lekker een pizza gehaaldquote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis maar wat je lekker vind , tis het enige in huis:X
Pizzaquote:
zal toch haast wel...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:38 schreef Houniet het volgende:
zeker, ook op mijn PC
ben hem aan het updaten. jaartje geleden dus ben benieuwd of hij opstart
ja ag. hij is nog aan het uploaden dus ik wacht het af..quote:
Verzin *hier* Ikea merkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |