abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 09:35:22 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51878514
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef Dangel het volgende:
Elke man wil tieten. Dus als je je zoon geen borstvoeding heeft, is de kans dat ie homo word aantoonbaar groter.
Dit is de eerste zinnige uitspraak sinds de start van deze reeks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51878520
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef yvonne het volgende:
En waarom in Godsvredesnaam de uitdrukking "trots zijn op jezelf dat het gelukt is"
Wat nou!
Wat is daar nou weer raar aan? . Je mag toch trots zijn op iets dat je lukt wat niet vanzelf (of zelfs heel moeilijk) ging?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:36:51 #78
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51878550
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef Dangel het volgende:
Elke man wil tieten. Dus als je je zoon geen borstvoeding heeft, is de kans dat ie homo word aantoonbaar groter.
dus volgens dat princiepe moet je meisjes juist geen BV geven, anders worden ze lesbisch
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 09:37:56 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51878577
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer raar aan? . Je mag toch trots zijn op iets dat je lukt wat niet vanzelf (of zelfs heel moeilijk) ging?
Dan was ik ook trots op de flessenvoeding die ik in de juiste hoeveelheid klaarmaakte.

Ik doelde meer op iets dat al door miljoenen vrouwen al eeuwenlang gedaan wordt.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 27 juli 2007 @ 09:38:10 #80
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_51878583
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:36 schreef hestria het volgende:

[..]

dus volgens dat princiepe moet je meisjes juist geen BV geven, anders worden ze lesbisch
als je meisjes geen borstvoeding geeft gaan ze dat compenseren door op latere leeftijd meer aan hun eigen tieten te zitten. Maar mits ze dat voor de webcam doen zie ik daar geen problemen in
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_51878615
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan was ik ook trots op de flessenvoeding die ik in de juiste hoeveelheid klaarmaakte.
Mag toch?
quote:
Ik doelde meer op iets dat al door miljoenen vrouwen al eeuwenlang gedaan wordt.
Dat maakt het nog niet vanzelfsprekend, of makkelijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:39:32 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51878616
quote:
En waarom in Godsvredesnaam de uitdrukking "trots zijn op jezelf dat het gelukt is"
Wat nou!
Moet ik me nu daarvoor gaan verantwoorden?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:40:11 #83
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51878637
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:

[..]

als je meisjes geen borstvoeding geeft gaan ze dat compenseren door op latere leeftijd meer aan hun eigen tieten te zitten. Maar mits ze dat voor de webcam doen zie ik daar geen problemen in
dat voor de webcam doen daar heb ik weer problemen mee, moet er niet aan denken dat miesje over 15 jaar zo achter de webcam zit
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  Admin vrijdag 27 juli 2007 @ 09:42:08 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51878676
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

Moet ik me nu daarvoor gaan verantwoorden?
Nee

Als je een weloverwogen keuze maakt zou je je nergens voor hoeven te verantwoorden, mits je geen Bush heet.

vrijdag 27 juli 2007 @ 09:42:20 #85
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51878679
Ik ga even opruimen. Veel plezier jullie verder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51878787
quote:
Wat nou!
Met al dat opgehemel heb ik ook wel eens moeite, moet ik toegeven.
pi_51878804
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Ik ben iemand die alles wil snappen en begrijpen. Neem niet altijd zomaar iets aan. Ik heb geen enke tupperware bakje in huis, vind het maar duur spul. Stel nu dat jij de demonstraties zo fantastisch vindt dat je hele huis vol staat en er zelfs spagetti in kookt, dan wil ik graag weten wat jij er zo goed aan vindt. Waarom jij daarvoor kiest. Niet omdat ik het stom of slecht of fout vindt, maar meer uit nieuwsgierigheid. De kans is groot dat ik alsnog geen tupperware ga kopen, maar ik snap wel waarom jij het hebt.
ik snap niet waarom jij het wil snappen en dat dan iedere keer weer, bij een ieder die een andere keuze maakt dan jij, elke keer weer vragen "waarom dan niet, bv is het beste wat je je kind kan geven"

het komt toch over als verantwoorden, juist omdat je het zo persé wil snappen en juist dat gehamer op "het beste " , daar zit toch een verwijt in, al bedoel je dat ms niet zo, je kunt toch wel snappen dat het zo overkomt, lijkt me?

en wat nu als je de reden niet snapt?
word je daar onrustig van? breekt je hart voor het kind van een ander als een moeder een voor jou niet valide reden heeft?
de reden doet er toch niet toe in feite? je vergiftigt je kind niet met kv, een kind komt niets te kort aan voedingsstoffen, een kind wordt niet gegarandeerd allergisch voor van alles en nog wat, het is gewoon een gezonde, goede voeding.
dus waarom die behoefte het waarom te weten, iedere keer weer als er een dame zich aandient die vertelt dat ze kv geeft?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51878851
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:46 schreef milagro het volgende:

en wat nu als je de reden niet snapt?
word je daar onrustig van? breekt je hart voor het kind van een ander als een moeder een voor jou niet valide reden heeft?
de reden doet er toch niet toe in feite? je vergiftigt je kind niet met kv, een kind komt niets te kort aan voedingsstoffen, een kind wordt niet gegarandeerd allergisch voor van alles en nog wat, het is gewoon een gezonde, goede voeding.
dus waarom die behoefte het waarom te weten, iedere keer weer als er een dame zich aandient die vertelt dat ze kv geeft?
Misschien omdat het niet gewoon een gezonde voeding is, maar wel een goede vervanging van de gewone voeding...
En we dus benieuwd zijn waarom mensen voor die vervanging kiezen?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:50:28 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51878896
En waarom niet gewoon dan, Bass-Miss?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51878920
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Misschien omdat het niet gewoon een gezonde voeding is, maar wel een goede vervanging van de gewone voeding...
En we dus benieuwd zijn waarom mensen voor die vervanging kiezen?
het is dus wél een gewone gezonde voeding

dát is dus wat er bij sommigen maar niet in wil blijkbaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51878944
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef milagro het volgende:

[..]

het is dus wél een gewone gezonde voeding

dát is dus wat er bij sommigen maar niet in wil blijkbaar.
Ja, daahaag. Zo kan ik het ook:

Maar niet het allerbeste!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:53:43 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51878979
Flesvoeding is niet "slechter" dan borstvoeding... In borstvoeding zitten alleen bepaalde stoffen dat je kindje bijvoorbeeld beschermt tegen allergieen die in je familie zitten.... Zo heb ik het begrepen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:55:03 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51879014
Dat klopt, Jarno.

Maar dat geldt dus voor zoveel dingen, dat ik de vraag naar "redenen" die dan zelfs "valide" moeten zijn ook niet begrijp. Of gewoon stom vind, eigenlijk. De vraag is suggestief en veroordelend. Vind ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51879016
Men probeert moedermelk zo goed mogelijk na te maken, en dat lukt steeds beter.
Hoewel ze dertig jaar geleden ook al zeiden dat het evengoed was...
Maar het blijft een vervangprodukt.
Let op, ik zeg daarmee niet dat het gif is.
pi_51879024
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef Ticootje het volgende:
Flesvoeding is niet "slechter" dan borstvoeding
FV is niet ongezond, maar zeker niet gelijkwaardig aan BV.
quote:
... In borstvoeding zitten alleen bepaalde stoffen dat je kindje bijvoorbeeld beschermt tegen allergieen die in je familie zitten.... Zo heb ik het begrepen.
BV is ook het lichtst verteerbare van alle opties. Heel fijn bij krampjes en dergelijk. Om maar wat te noemen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:56:22 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51879043
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

BV is ook het lichtst verteerbare van alle opties. Heel fijn bij krampjes en dergelijk. Om maar wat te noemen.
maar je hebt toch ook hypoallergene voeding, dan kan er toch ook weinig fout gaan??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:56:41 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51879055
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, daahaag. Zo kan ik het ook:

Maar niet het allerbeste!
en dat is BV ook niet voor iedereen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51879083
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef Sugar het volgende:
Dat klopt, Jarno.

Maar dat geldt dus voor zoveel dingen, dat ik de vraag naar "redenen" die dan zelfs "valide" moeten zijn ook niet begrijp. Of gewoon stom vind, eigenlijk. De vraag is suggestief en veroordelend. Vind ik.
Nouja, wat ik in deel 1 al riep tegen BE: al prop je er Ongelood 95 in. Je hoeft je van mij echt niet te verantwoorden hoor. Waar ik op reageer zijn (hardnekkige) feitelijke onjuistheden dat kv gelijkwaardig aan bv zou zijn.

Heb je alle voors en tegen afgewogen, en beslis je daarna nog dat je fv wilt geven, al is het maar om je mooie borstjes, fine, lekker zelf weten. Maar kennelijk voélen een hoop mensen ook de behoefte zich te verdedigen? Als het echt je keuze is, laat lekker gaan dan.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:57:47 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51879086
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51879088
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef Ticootje het volgende:
Flesvoeding is niet "slechter" dan borstvoeding... In borstvoeding zitten alleen bepaalde stoffen dat je kindje bijvoorbeeld beschermt tegen allergieen die in je familie zitten.... Zo heb ik het begrepen.
ja, daarom is flesvoeding wel minder goed dan borstvoeding, en dus ook slechter. toch?
maar er spelen meer dingen mee, en 1 van de dingen die volgens mij zeker zwaar tellen is het welbevinden van de moeder. als zij zich echt heel ellendig voelt bij borstvoeding, om wat voor reden dan ook, dan is voor die moeder en dat kind flesvoeding gewoon beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')