De jullie die aangeven nieuwsgierig te zijn naar het antwoord.quote:
Klopt, ik heb ervaring met beiden en borstvoeding vind ik idd veel makkelijker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om maar eens een voorbeeldje te noemen.
Als ik zou zeggen 'kv lijkt mij makkelijker' dan zeg jij 'dat is helemaal niet zo'.
Nou en dan? Dan zijn we het oneens...
Jij vindt dat jij gelijk hebt, ik zie het anders, mijn makkelijk is anders dan jouw makkelijk, mag het daarom afgeschoten worden? Want laten we elkaar geen mietje noemen, dat dat gebeurt staat vast, dat heb ik al wel vaker zien gebeuren.
Dat is je dan niet gelukt, want ik voel me nog steeds aangesproken. In negatieve zin.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De jullie die aangeven nieuwsgierig te zijn naar het antwoord.
(En nee, niet 'jullie, alle borstvoeders bij elkaar', dat heb ik juist proberen te voorkomen in al mijn posts.)
Maar jij zegt toch ook dat jij nieuwsgierig bent naar de redenen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat is je dan niet gelukt, want ik voel me nog steeds aangesproken. In negatieve zin.
dat is idd een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om maar eens een voorbeeldje te noemen.
Als ik zou zeggen 'kv lijkt mij makkelijker' dan zeg jij 'dat is helemaal niet zo'.
Nou en dan? Dan zijn we het oneens...
Jij vindt dat jij gelijk hebt, ik zie het anders, mijn makkelijk is anders dan jouw makkelijk, mag het daarom afgeschoten worden? Want laten we elkaar geen mietje noemen, dat dat gebeurt staat vast, dat heb ik al wel vaker zien gebeuren.
Ik heb nog eens terug gelezen en heb inderdaad gezegd 'nieuwsgierig' te zijn. Excuusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij zegt toch ook dat jij nieuwsgierig bent naar de redenen?Dan bedoel ik dus oa. jou op dit moment.
En ik geef dus aan dat ik me niet kan voorstellen dat je nieuwsgierigheid bevredigd is bij 'omdat het me niet trekt'. Ik zou dan dus verwachten dat je zou vragen 'maar waarom dan niet, wat is er dan dat je niet trekt?'
Blijkbaar gaat jouw nieuwsgierigheid minder diep dan ik dacht.
Ah ok, dan voelde ik me ook onterecht aangesproken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:24 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik heb nog eens terug gelezen en heb inderdaad gezegd 'nieuwsgierig' te zijn. Excuus
Maar.. ik las ook jouw onderbouwing van het 'gewoon niet willen'. Je wilt dat de vader (en andere familie) ook een flesje kan geven en op die manier lekker te 'tutten' (zoals je zelf zei) me het kindje.
Dát was de onderbouwing die ik bedoelde! Is toch meer dan: ik wil het niet, punt.
Omdat je dat wilt, niet omdat het propaganda is maar gewoon dood eenvoudig omdat je het wilt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Zeg,een andere vraag: als het allemaal niet uitmaakt, wat denken jullie dan dat de redenen zijn om wel te kiezen voor borstvoeding?
Oh maar die vraag is mij meerdere malen gesteld hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:34 schreef phileine het volgende:
("goh, ga jij bv geven? waarom eigenlijk als ik vragen mag?")
Maar DAT zul je mij dus nooit horen zeggen. En ik vind het jammer dat dan juist mijn post daarover aangehaald wordt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:39 schreef milagro het volgende:
er si geen sprake van een lapmiddel, een vervelend, maar helaas noodzakelijk alternatief, het is geen dagelijkse nare prik in het bovenbeentje, het is geen bittere pil, geen hap levertraan of bitterzout, het is een gezond alternatief wat de meeste babies zonder problemen wegdrinken, dus smerig zal het ook niet smaken (en nu komt er een moeder wiens kind de KV absoluut niet lust, natuurlijk) .
het is toch wat anders als iemand je keuze niet 'accepteert' omdat je NIET voor het gemak kiest (de fles, in de ogen van sommigen is makkelijker) dan als men je reden niet accepteert omdat "je toch het beste wil voor je kind?"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh maar die vraag is mij meerdere malen gesteld hoor. IRL dan.
Plus een aantal hoofdschuddende mensen ("Dit gaat nooooit lukken) boven mijn borst, en nog een aantal die vonden dat het toch niet kon dat ik 's nachts fv gaf, en overdag bv (darmpjes naar de galamiezen
).
En weet je wat? Het heeft me nooit een flying fuck geinterreseert. Dat nr twee al rap aan de fv zat vond ik jammer, omdat ik me verheugd had aan nog een kindje aan de borst, maar so be it, het was niet anders op dat moment.
Ik heb echt nooit het gevoel gehad dat ik me wat dat betreft moest verdedigen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Mijn buurvrouw is uit haar kerk gezet omdat ze haar kind de fles gaf. Het kerkgenootschap vond het afkeurenswaardig dat een vrouw een kind de fles geeft, er van uitgaande dat ze dat deed om haar figuur te behouden. Hoe denken jullie daar over?
ik zou 3 zessen op de kerkdeur kalken, echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |