Vind ik ook. Top of the Tops is geweldig. Hebben leuke teksten en laten het zien met een ironische bril.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:14 schreef nipeng het volgende:
Blergh eindeloos herkauwen. Inspiratieloos.
Dat idee had ik dus ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ach wat maakt het uit ben toch de enige die kijkt
We kijken.quote:
Een dikke 20 minuten is een beetje nikserig.quote:
Als je de teksten wel had kunnen lezen, had je geweten dat het niet de blonde was die je zag, maar haar opvolgsterquote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Die blonde heeft zelfmoord gepleegd van Centerfold
Daar kwam ik ook net op tijd achter. Geweldig concert! Gelukkig hebben we hier weer WDR sinds digitale TVquote:Op zondag 29 juli 2007 00:40 schreef Mr_Memory het volgende:
Voor de oudere nu op WDR Rockpalast classic.![]()
Op het moment is The Who bezig.
Houston we have a problemquote:Op zondag 15 juni 2008 00:01 schreef qonmann het volgende:
en alle nummers staan vast ook op youtube//maat TV is eenvoudiger
Thelma Houston nu ..wie kent het nichtje niet ?
Mariah Carey toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:01 schreef qonmann het volgende:
Thelma Houstonnu ..wie kent het nichtje niet ?
Ja da wit ik nie Houstonquote:
Ja die wslquote:
Ja dat was de connectiequote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ach nee, dat is ook zo, Whitneys tante is Dionne Warwick, dacht ik.
Nu op 3.quote:Afl.2 :André van Duin special Een André
van Duin special met o.a. Willempie,
Tingelingeling en Als je huilt
En ze heeft nog steeds dat korte hempje aan.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En ze heeft nog steeds dat korte hempje aan.
Zou kunnen dat ik het singletje heb. Het ultrakorte jurkje was ik vergetenquote:
Ik niet.quote:
Idd, ik begon net warm te lopenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het is jammer dat de afleveringen zo krankzinnig kort duren.
Dan gaan we nog even verder.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het is jammer dat de afleveringen zo krankzinnig kort duren.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie een recente foto van haar gaat posten verdient een nekschot
Dat komt heul niet uit de Toppopperiode.quote:
Oh. Sorryquote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie een recente foto van haar gaat posten verdient een nekschot
Lijkt wel wat op jouw avatar, Wick.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Maar kleine meisjes worden groot.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar kleine meisjes worden groot.
[ afbeelding ]
Ik vond dat toen al een leuk liedje.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan gaan we nog even verder.
La la la la la la la la la la la la la la la!
Het komt niet op uitzending gemistquote:
Elies!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
Het komt niet op uitzending gemist![]()
Is zij dat wijffie van:
Eh toi dis-moi que tu m'aimes
meme si c'est un mensonge et qu'on n'a pas une chance!
La vie est si triste, dis-moi que tu m'aimes
tous les jours sont les memes, j'ai besoin de romance
????
Ja, topplaat.quote:
Wat jammerquote:
quote:Is zij dat wijffie van:
????
Wrom? Je kunt het best zelf.quote:
Hoi ERquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het komt niet op uitzending gemist![]()
Is zij dat wijffie van:
????
Anders zou ik je niet vragen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Wrom? Je kunt het best zelf.
Ik kom net een 2007 versie tegen op youtubequote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi ER
ff het linkje van Arcee aanklikken
Ik herkende je niet meer , geen dame meer in je avatar
Je zet er deze smiley bijquote:
Ze zingt tegenwoordig volgens mij ietwat valsig.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kom net een 2007 versie tegen op youtube![]()
Ja, en ook eenquote:
Het waren allemáál jongetjes. Van een school of zo.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft trouwens altijd gedacht dat dat koorknaapje van Les Poppys (Non non rien n'a changé) een meisje was. Maar het blijkt nu een jongetje
Ja, met name een stuk aan het eind keek ik ook van op dat hij zelfs dat zong.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft trouwens altijd gedacht dat dat koorknaapje van Les Poppys (Non non rien n'a changé) een meisje was. Maar het blijkt nu een jongetje
Okee, keur ik goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
En RC, ik heb geen zin om het helemaal te vertalen, het gaat gewoon over eenzame verliefden die romantiek in hun leven nodig hebben, zodat het een perfecte liefdesfilm lijkt, en dat wil ze allemaal hebben zelfs al is het een leugen.
Dan had je maar een paar jaar eerder moeten bellen dat jullie hier allemaal rondhingen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:44 schreef Arcee het volgende:
Lage userid's hier, trouwens.
Je valt wel een beetje uit de toon, Wicky.![]()
Je hebt trouwens zelf ook een topic in MLN geopend.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:08 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk die ouwe meuk!
Jammer dat ik deel 1 en 2 gemist heb.
tunetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft ook niet zo veel met Jazz, maar tuned toch ff in.
Nee. Maar dit is het eerste beetje jazzy nummer. Natuurlijk is dit zeikmuziek. De Carpenters hebben dit nog gezongenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
Gezapt naar dit programma.
En val in zeik-muziek.
Is dat de hele tijd al zo ?
Lio maakt je weer wakkerquote:
Voor de hempjes-versie kom ik mijn bed uit.quote:
Wie niet ?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor de hempjes-versie kom ik mijn bed uit.
Op Youtube blijft ze eeuwig jong !quote:
[oftopic]quote:Op zondag 6 juli 2008 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor de hempjes-versie kom ik mijn bed uit.
Ssssexy!quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:07 schreef Arcee het volgende:
Reggae en dan draaien ze Selecter en Madness.:')
Dat is Ska.
Ik heb het trouwens gemistquote:Ska (pronounced /ska/ or in Jamaican Patois /skja/) is a music genre that originated in Jamaica in the late 1950s and was a precursor to rocksteady and reggae.
...en Chi Coltrainequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond Blue Eyed Soul. Nederland 3, 23:45 uur.
Echt?quote:
Alle cijfers even, Wicky.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Level 42, dat is gewoon helemaal niks.
Liever deze:quote:
Dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:11 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is eigenlijk mijn muziek niet zo, al is het hier en daar wel te pruimen.
Zou er eigenlijk nog een aflevering komen met wat pittiger muziek?
* Cynix ® wil RamJam met Black Betty etc.
Waarom niet? We krijgen vast nog wel een heavy metaluitzending.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:12 schreef Arcee het volgende:
Waarom willen mensen altijd pittiger muziek?
Nou, maak bij jou van pittiger dan maar 'doe je haar met een lawaaigitaar'.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, maak bij jou van pittiger dan maar 'doe je haar met een lawaaigitaar'.
Ik hou niet van lawaaimuziek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom niet? We krijgen vast nog wel een heavy metaluitzending.
Ik wel, doet me ook erg denken aan die tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Lenny Kuhr, met Visite. Nooit veel aan gevonden.
Volgens mij alleen Nico Haak, met Foxy Fostrot.quote:
Met d'r elastieke benen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij alleen Nico Haak, met Foxy Fostrot.
Geen Roosje M'n Roosjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar vreemde keuzes. Ik kreeg er geen Toppop gevoel bij. Conny vandenBosch met een onbekend nummer bv.
Nee ging over ene ome Harry.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen Roosje M'n Roosjeof Sjakie van de Hoek
dus? Vreemd idd.
Het was veel eerder begonnen dan normaal.quote:
Nou nee. Kate Bush maakt alleen muziek, dat is alles. Ik denk dat je Sinead O'Connor bedoelt. Maar echt lijken op mevrouw Bush doet ze nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ok stomme vraag misschien, maar die Kate Bush was toch ook die zangeres die bekend stond om haar grote mond of niet?
Ik zou het ook niet weten hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee. Kate Bush maakt alleen muziek, dat is alles. Ik denk dat je Sinead O'Connor bedoelt. Maar echt lijken op mevrouw Bush doet ze niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |