The Gay Parade?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef Liejannuh het volgende:
Weet je ook dat Ad Visser op de Parade staat Cynix?
Hij heeft toch van die Techno? muziek gemaakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef Liejannuh het volgende:
Weet je ook dat Ad Visser op de Parade staat Cynix?
Een goed begin is het halve werk... Hadden ze dat principe maar in ere gehouden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het begint al met YMCA.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
www.deparade.nlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
The Gay Parade?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie van de leden van deze groep is ook alweer in het eigen kostuum begraven/ gecremeerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
The Village People verkoopt gewoon eventjes 65.000.000 platen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik zeker straks of morgen even rondneuzen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Liejannuh het volgende:
www.deparade.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is iets met cultuur enzo. Erg leuk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij doet daar een F#ck de 70's show.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie van de leden van deze groep is ook alweer in het eigen kostuum begraven/ gecremeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop