quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, maak bij jou van pittiger dan maar 'doe je haar met een lawaaigitaar'.
Ik hou niet van lawaaimuziek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom niet? We krijgen vast nog wel een heavy metaluitzending.
Ik wel, doet me ook erg denken aan die tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Lenny Kuhr, met Visite. Nooit veel aan gevonden.
Volgens mij alleen Nico Haak, met Foxy Fostrot.quote:
Met d'r elastieke benen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij alleen Nico Haak, met Foxy Fostrot.
Geen Roosje M'n Roosjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Leuk maar vreemde keuzes. Ik kreeg er geen Toppop gevoel bij. Conny vandenBosch met een onbekend nummer bv.
Nee ging over ene ome Harry.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen Roosje M'n Roosjeof Sjakie van de Hoek
dus? Vreemd idd.
Het was veel eerder begonnen dan normaal.quote:
Nou nee. Kate Bush maakt alleen muziek, dat is alles. Ik denk dat je Sinead O'Connor bedoelt. Maar echt lijken op mevrouw Bush doet ze nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ok stomme vraag misschien, maar die Kate Bush was toch ook die zangeres die bekend stond om haar grote mond of niet?
Ik zou het ook niet weten hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee. Kate Bush maakt alleen muziek, dat is alles. Ik denk dat je Sinead O'Connor bedoelt. Maar echt lijken op mevrouw Bush doet ze niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |