Dudequote:Op zondag 22 juli 2007 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb wederom twee weken niet gereden omdat het zondag steeds regent en ik zaterdag te lui ben om de motor te pakken (dan is het wel mooi weer). Als je zo weinig rijdt is de motor z'n geld toch niet waard?
Ik ga'm maar verkopen denk ik
![]()
moet je eens echt mee komen spelen moet onsquote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef -XX- het volgende:
Dude![]()
Jullie moete mij eens mooie bochtjes leren pakken.zo met dat knietje.
![]()
heHquote:
Gas geven, omgooien, meer gas gevenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dude![]()
Jullie moete mij eens mooie bochtjes leren pakken.zo met dat knietje.
![]()
Zie edit plebsquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb wederom twee weken niet gereden omdat het zondag steeds regent en ik zaterdag te lui ben om de motor te pakken (dan is het wel mooi weer). Als je zo weinig rijdt is de motor z'n geld toch niet waard?
Ik ga'm maar verkopen denk ik
![]()
Die AG-meetings zijn 't vaak nét niet heH?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet je eens echt mee komen spelen moet ons![]()
UG-meetings dus
UG meetings???quote:Op zondag 22 juli 2007 11:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet je eens echt mee komen spelen moet ons![]()
UG-meetings dus[afbeelding]
Om die reden zou ik 'm sowieso nooit verkopenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet?? leek verdacht veel op 7R verhaal
![]()
altijd leuk ff dom lullehquote:
juistuhm, tegenovergestelde van AG-meetingsquote:Op zondag 22 juli 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
UG meetings???
mwah, ik nu ook niet meer denkzquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef hicham het volgende:
Om die reden zou ik 'm sowieso nooit verkopenMaar jah, ik heb nog zoveel geldverslindende plannen met dat ding dat ik toch echt meer zou moeten rijden om 't te kunnen verantwoorden
![]()
Nog steeds het kopje van de sleutel er niet uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan m'n slot rommelen![]()
Het broertje van OG Locquote:
Neeh, we zijn allemaal blijven zittenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:21 schreef -XX- het volgende:
Waarom in het weekend!
dan moet ik werken.
Jullie hebben toch ook wel vakntie?
Vertel het verschil dan eens!!!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
altijd leuk ff dom lulleh![]()
maar voor spelen..niet echt nee
[..]
juistuhm, tegenovergestelde van AG-meetings[afbeelding]
[..]
mwah, ik nu ook niet meer denkz![]()
Neequote:Op zondag 22 juli 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog steeds het kopje van de sleutel er niet uit.?
Jullie werken toch bijna allemaal hier ?! ?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Het broertje van OG Loc
[..]
Neeh, we zijn allemaal blijven zittenRib-i moet 4 MAVO overnieuw doen, ik 5 HAVO en OPM 6 VWO, als straf moeten we deze zomervakantie doorleren
Sleutel ombuigen terwijl die er nog in zit.quote:
quote:bouwvak vakantie
Hij brak zo af zonder dat ik kracht zette of zoquote:Op zondag 22 juli 2007 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sleutel ombuigen terwijl die er nog in zit.Haha zo schattig
![]()
Of was dat ijzer zo bruis dat wanneer je er aan draaide![]()
Jijquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hij brak zo af zonder dat ik kracht zette of zoik voel me wel wat groen de laaste tijd
![]()
touren vs. spelenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:26 schreef -XX- het volgende:
Vertel het verschil dan eens!!!!!
moet je wel in de bouw werrekehquote:Op zondag 22 juli 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
Jullie werken toch bijna allemaal hier ?! ?
Het is toch de bouwvak vakantie nu voor de mensen die werken.
Of is dat volgende week.![]()
You're more clueless than popeyequote:Op zondag 22 juli 2007 11:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hij brak zo af zonder dat ik kracht zette of zoik voel me wel wat groen de laaste tijd
![]()
Niet echtquote:
quote:Of bavak? pffffff
Dat red ik denk bijnaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
touren vs. spelenwel eens gedaan, daar niet van..@ Ressen een keer:
[afbeelding]
^ Fulliena een tijdje wil men toch weer gaan touren
[..]
moet je wel in de bouw werrekehhier zitten voornamelijk pen & likkers
Neequote:
Ctrl C, Ctrl V.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ je dat twee keer, je weet dat je kunt copy-pasten heH?
Fullie met z'n knapzakje eten & drinkenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
touren vs. spelenwel eens gedaan, daar niet van..@ Ressen een keer:
^ Fulliena een tijdje wil men toch weer gaan touren
quote:
Dat soort dingen heb je niet door als je alleen kwalitatief hoogstaand postquote:Op zondag 22 juli 2007 11:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ctrl C, Ctrl V.
Je weet dat je niet 2x snel achter elkaar dezelfde post kan plaatsen schat.![]()
knie uitsteken ken iedereen denkzquote:
dah kenquote:Ik wil wel meeten met dat soort dingen!
Als jullie goeie plekjes weten met weinig storend verkeer en leuke bochtjes enzo.![]()
iddquote:Op zondag 22 juli 2007 11:39 schreef hicham het volgende:
Fullie met z'n knapzakje eten & drinken
Z'n madre dacht dat ie op schoolreisje ging ofseauw
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je niet door als je alleen kwalitatief hoogstaand post [afbeelding]
Thanks for reminding me [afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus te schattig.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Dacht van de mac Alkmaarquote:Op zondag 22 juli 2007 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week zaterdag of zondag meet @ Gelredome
Je moet het op het afgebroeken gedeelte doen wat je in je hand hebt en danquote:Op zondag 22 juli 2007 04:29 schreef ikookhier het volgende:
Thuis![]()
Nog even resistance fall of man uit gespeeldom m'n gedachten af te leiden
![]()
Sec lijm daar zit i net te diep voor![]()
[
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |