abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51703792

Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

• Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4-400SM - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki Bandit 1200 '99 - (El Presidente)
  • Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Triumph Trophy 1200 '97 - (Stay-Fun)
  • Yamaha SZR660 '97 - (-XX-)
  • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)

VGV (Vaak Gestelde Vragen):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard.
    Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
    Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Enkele nuttige links
    Motor kopen?

Aankooptips!

• Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets!
  • Checklist om niets te vergeten bij het keuren.

Diverse advertentie websites

• Alles van nul tot ¤2.500,00
  • Occasions
  • Speurders
  • Marktplaats
  • Duitse motoren op Mobile.de
  • Duitse motoren op Scout24
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts

• RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
  • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
  • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
  • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
    ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

• Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
  • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
  • Superpole uitlaten
  • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
  • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
  • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

Motorreparatie
  • Motorcycle repair

Motorfietsen voor grote mensen
  • Klik!

Motorfilmpjes!!
  • Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico

FOK!MC paintball meet
    Paintball meet bij Gladiator sports in Almere, gewoon gezellig met de Fok!MC elkaar afschieten
    Kosten zijn 28 euro, kosten voor extra balletjes zijn 7 euro per 50 of 12 euro per 100.
    In de excel sheet ff met groen en rood aangeven bij de data wanneer je kan als je wil en naar mij mailen, mail adres staat in mijn profiel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afscheidsmodel pre-2008

2008

Waarschuwingssticker op tank

Tekstueel geneuzel voor Pepijn
    quote:
    Dealers in the US have just been shown most of the 2008 range. This is the all new 2008 Suzuki Hayabusa. 1340cc, more than 190bhp enabled by Twin Swirl Combustion Chambers (11% increase in power ), new chassis, new swingarm, new more muscular fairing, new 4-2-1-2 exhaust, engine mapping choice like K7 GSX-R1000, new brakes and a whole lot more!
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-1544823881948356797
  • pi_51703986
    Ben even op Bazziek's kamer wezen kijken. Hij was met zijn (tover)staf aan het oefenen
    NUNC AUT NUNQUAM
      zaterdag 21 juli 2007 @ 21:52:08 #3
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51704131
    beter strakker dikker
      zaterdag 21 juli 2007 @ 21:57:53 #5
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51704201
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef TataK het volgende:
    Ben even op Bazziek's kamer wezen kijken. Hij was met zijn (tover)staf aan het oefenen
    Met -XX- als Hermelien Griffel aan de andere kant van het scherm
    pi_51704412
    De kenker joh
    pi_51704460
    Niet vergeten: vanavond MotoGP kwalificatie. Ik geloof om 22.45 uur?!? Hayden zal het wel extra goed willen doen voor eigen publiek, zeker nu het de laatste tijd weer wat vooruit gaat met 'm . Maar hopelijk gaat Rossi z'n achterstand verkleinen.
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51704554
    Ik ga er maar weer eens 'van tussen'. Lekker onderuit op de bank en dan straks MotoGP kijken.
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51706088
    vind het nog steeds geen mooi ding, maar die sticker is wel leuk
      zaterdag 21 juli 2007 @ 23:51:52 #10
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51707018
    verse olie in de Trophy. Wat voelt dat toch lekker.

En ze startte zeer voorspoedig.
    Daarna een stukje gereden, bandjes opgepompt , zelfs nog een doordraaier met 165 km/u.
    En na het wisselen startte ze ook weer de warme start. Inmiddels was het alweer 22.00.
    Hierna niet meer gereden, de komende dagen maar eens een goed stuk rijden bij prettig weer.

Wel weer een rood handje met uitparkeren uit de gang.

En nog naked.

quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 20:06 schreef hicham het volgende:
    Dagwaarde ¤12.248?
    'Jat mij' Sprint ST kopen.
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Beter laat je 'em nakend
    Nee, maar geeft wel aan dat iets inkorten wat bruter is.
    Alleen jammer dat de centrale regelunit op het puntje van de kont zit.

Wordt ooit vervolgd.
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
    We kijken volgende week wel even. Goed?
    Is goed.

i <---> MotoGP, kwalificatie afkijken op RTL7.
    pi_51707702
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef TataK het volgende:
    OMGGGGGGGG HAHAHA!
    Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 00:30:47 #12
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51707879
    Mooie kwalificatie

Kwas gister nog met mn motor bezig geweest wat dingen afstellen enzo, en hij rijdt weer lekker . Begin nu toch weer aan een nieuwe SM te denken
    Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
    KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51707915
    i
      zondag 22 juli 2007 @ 00:34:20 #14
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51707958
    Hey XX zit in dat filmpje van de OP in het begin met een roze hayabusa
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708178
    Vervang mijn te blije hoofd eens voor deze anoniemere foto in de OP:
    Bvd.

Jaaaa..mooi.
    Mvg,
    -XX-
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51708199
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
    Hey XX zit in dat filmpje van de OP in het begin met een roze hayabusa
    Welk ?
    Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 00:47:45 #17
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708234
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef -XX- het volgende:

[..]

Welk ?
    Deze

Beetje chemische kleur die foto hierboven, iets meer oranje dr in
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708313
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Deze

Beetje chemische kleur die foto hierboven, iets meer oranje dr in
    Wat een log ding Haha! Maar dat zijn alle busa's NIET DIE VAN GHR DAN!!!!!!!!!!!!!

Vond ik wel mysterieus ...maar deze dan!
    Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 00:54:25 #19
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708383
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef -XX- het volgende:

[..]

Wat een log ding Haha! Maar dat zijn alle busa's NIET DIE VAN GHR DAN!!!!!!!!!!!!!

Vond ik wel mysterieus ...maar deze dan!
    Maar GHR rijdt ook zonder kappen toch? Dies wel bruut jah, heb hem nog horen lopen @ motorrai, kd8 2005 . Aan het eind van de dag, in zon grote hal. Dat geluid

Dat origineel van die foto is ook wel mooi jah , maar kan je dr niet zo'n zonsondergang kleurtje op doen zegmaar
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708411
    cd van jou , cd van mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, CD VAN ONS ALLEBEIIIIIIIIIIIIIIIII! ja gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mij. DUS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik doe me best maar ik weet nooitttttttttttt waar ik aan toe ben...lalalaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kijk ik net en beetje leuk over zee, is de haven al weer terug. !!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAN SCHREEUWEN, EN Zwijgen...!!!!!!!!!!!! LA LA LA LA

Wow ik ga slapen i MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE : W
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51708436
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:54 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Maar GHR rijdt ook zonder kappen toch? Dies wel bruut jah, heb hem nog horen lopen @ motorrai, kd8 2005 . Aan het eind van de dag, in zon grote hal. Dat geluid

Dat origineel van die foto is ook wel mooi jah , maar kan je dr niet zo'n zonsondergang kleurtje op doen zegmaar
    Jaaaaaaa die lichtgroene!:

Ehmz even proberen
    onee ik ging slapen..
    ONEE...even proberen.
    even proberen hoor.
    Wacht even proberen.

Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 00:57:29 #22
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708446
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:55 schreef -XX- het volgende:
    cd van jou , cd van mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, CD VAN ONS ALLEBEIIIIIIIIIIIIIIIII! ja gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mij. DUS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik doe me best maar ik weet nooitttttttttttt waar ik aan toe ben...lalalaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kijk ik net en beetje leuk over zee, is de haven al weer terug. !!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAN SCHREEUWEN, EN Zwijgen...!!!!!!!!!!!! LA LA LA LA

Wow ik ga slapen i MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE : W
    net spinvis op staan met lotus europa , die songtekst :
    quote:
    Lotus Europa

ik zweet als een otter begon het al eerder wat heb ik gegeten ik heb geen gevoel in mijn tenen opeens niet verder geen pijn alles oké alleen mijn tenen zijn weg badmeester kijk nou mijn tenen zijn pleite ik lig aan de rand van het zwembad zweet en chloor en frituur mijn tenen zijn dood en dat niet alleen mijn voeten nu ook al mijn voeten mijn arme voeten hoger en hoger ziet echt dan niemand een man zonder voeten valt toch wel op in een zwembad zou je wel zeggen tenminste

ziet echt dan niemand dat ik uit elkaar val hier in mijn zwembroek hier in dit zwembad wat heb ik gegeten ontbijtkoek of was het wat anders die pizza zeker die pizza ik dacht dat ik gisteren ook al wat voelde of ben ik gestoken een beest uit het buitenland heeft mij gestoken hier in het zwembad ik lig hier te rillen en niets is zo erg als het licht en geluid van een zwembad vooral als je koorts hebt vooral als je doodgaat

een meisje vier jongens ze staan op de hoge een is de grootste zijn haar is van plastic hij lacht nooit als eerste want hij is de koning de vorst van de hoge tikt ongeduldig de koning gaat duiken de koning gaat duiken maar eerst nog van alles duwen en schreeuwen iedereen kijkt toch naar boven kijkt naar de koning en naar het meisje daar op de hoge en ik lig te sterven en wie zal mij vinden mijn knie is geloof ik nu ook al verdwenen

op wie zal ik lijken een dode lijkt soms wel te lachen maar dan als een ander misschien wel als iemand die hij wilde zijn of juist helemaal niet op wie zal ik lijken als wie zal ik lachen ik voel aan mijn lippen staan ze al anders staan ze al spottend net als mijn vader de muziek gaat maar harder de speakers vervormen whitney en britney en gillen en plonzen en veel te veel echo en ik lig te sterven en thuis hangt een foto

de koning gaat duiken de koning gaat duiken maar eerst nog van alles duwen en schreeuwen niet op de plank met je poten dan veert ie niet eikel kijk nou die badmuts de koning moet lachen kijk nou hee kijkt nou een vent met een badmuts de koning zegt zal ik eens recht op zijn kop gaan de anderen lachen het meisje ze lacht niet ze tuft naar beneden de trap van de hoge staat vol met gebibber ze lacht ongeduldig de koning gaat springen nu gaat hij echt of hij springt of hij duikt ik zou het niet weten ik kan het niet zien er staat een geweldig dik wijf voor mijn ogen mijn hoofd zit verankerd en ik lig te sterven mijn hart gaat mijn hart bonkt mijn hart bonkt krankzinnig zo barsten mijn ribben naar buiten wat zullen ze gillen spektakel spektakel overal bloed en organen badmeester badmeester er was een explosie en daar ligt een dooie ik val uit elkaar mijn knie is verdwenen nu ook al verdwenen wat zal ik hem missen die knie met het kuiltje gillen en plonzen en veel te veel echo en ik lig te sterven en thuis hangt een foto

ik had een auto een lotus europa die tijd toen in zweden ik kon toen nog heel erg goed slapen een lotus europa gekocht van een vrouw die toch niet meer reed in dat ding ze had heel veel ringen ze kwam uit een land waar kinderen sluipen en honden bevriezen en alcohol vrolijk de mannen verandert lach tot je doodgaat drink tot je blind bent een lotus europa ik reed door de sneeuwwitte heuvels een heel dure broek van prachtig dun kalfsleer ik rookte nog pall mall en ver in het oosten verklaarde men oorlog en vlogen er ganzen er was een vrouw heel lang geleden ze woonde in zweden ze rook naar het huis waar ze woonde en ik had een snor en een heel dure broek van prachtig dun kalfsleer er was een vrouw ze sprak maar een paar woorden engels ze sprak als een dove ik verstond er geen reet van en ver in het oosten verklaarde men oorlog en vlogen er ganzen ganzen ganzen ganzen ganzen ganzen ganzen ganzen

de koning laat halen een friet en twee cola een voor hemzelf en een voor het meisje meisje meisje een meisje met ogen die liegen en tieten die liegen en benen die liegen haar mond staat naar schelden en roken en ik lig te rillen en niets is zo erg als het licht en geluid van een zwembad vooral als je bang bent vooral als je doodgaat was het de pizza die was niet te eten en ook niet te snijden sorry meneer het duurde wat langer vrijdag is alles gewoon niet normaal meer zo druk als het is op de zaak

zwemles op school we liepen van school naar het zwembad ik kende de weg van binnen en buiten en spreiden en sluiten bangig en koud en altijd weer buikpijn nek in het water plank in je rug rechter die rug kijk naar de lampen kijk naar de lampen daar boven op het plafond daar moet je kijken je blijft echt wel drijven

en nu lig ik hier mijn benen zijn weg mijn armen zijn weg ik val uit elkaar en straks komt het ook in mijn hoofd zal je net zien ook dat nog en dan ga ik zeker ook zingen heel vieze liedjes waarvan ik niet weet dat ik ze ken of blaffen mijn god misschien ga ik blaffen god wat een vreselijk einde

de koning gaat zwemmen de koning gaat zwemmen de koning roept hee rooie homo ik zal je verzuipen de rooie lacht moeilijk de koning kijkt ernstig want dit moet gebeuren en duwt op zijn schouders de rooie verdwijnt in de diepte en komt dan weer boven adem snel adem en dan weer de handen die duwen van boven de rooie gaat slap naar de bodem de koning wacht stil houdt zijn armen al klaar de rooie komt boven paniek in zijn lachen schreeuwen en ademen dat gaat niet samen en zeker niet in een halve seconde de koning duwt dieper nog dieper hij zegt wat het meisje beweegt op het ritme de galmende disco de speakers vervormen de rooie blijft langer beneden de koning kijkt goed of hij niet kan ontsnappen en nu komt hij boven schreeuwt zonder longen blindelings slaan en krabben de koning kijkt ernstig want dit moet gebeuren en duwt hem weer onder

er ligt op de rand een pleister met lachende clowns dag vogels dag bloemen daar ga ik ik zweet als een otter ik lig hier te rillen en niets is zo erg als muziek in een zwembad vooral als je oud bent vooral als je doodgaat gewoon uit elkaar valt tussen de mensen en thuis hangt een foto vanavond vanavond is alles hier rustig iedereen weg koning naar huis alleen nog mijn fiets die staat dan nog buiten dan zullen ze zeggen zie je die fiets die fiets is geheid van de man die vanmiddag hier doodging zijn kleren die liggen hier nog in het kluisje tweehonderdveertig net als zijn schoenen lelijke schoenen daar doe je gaan mens een plezier mee moet je eens nagaan zo in zijn graf gewoon in zijn zwembroek moet je eens denken lig je daar onder de grond zo in je zwembroek zo in je kist zonder een liedje zonder pensioen en zonder je handdoek alleen nog zijn fiets die staat daar te wachten best toch wel zielig een fiets zonder baasje en straks na het weekend daar kun je op wachten ook zonder zadel
    Nu Peter Schilling met Major Tom
    Stop
    Blitse motor man!
      zondag 22 juli 2007 @ 00:57:57 #23
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708455
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:56 schreef -XX- het volgende:

[..]

Jaaaaaaa die lichtgroene!:
    [afbeelding]

Ehmz even proberen
    onee ik ging slapen..
    ONEE...even proberen.
    even proberen hoor.
    Wacht even proberen.

Jaaah die jah, daarna was die zwart
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708509
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

net spinvis op staan met lotus europa , die songtekst :
    [..]

Nu Peter Schilling met Major Tom
    >Wtf Haha
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51708532
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Jaaah die jah, daarna was die zwart
    I like. !

ZO ISSIE TOF HÈ!

Die in de OP post bij me naam gooien ipv die er nu staat!
    Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 01:03:02 #26
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708561
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef -XX- het volgende:

[..]

I like. !

ZO ISSIE TOF HÈ!
    [afbeelding]
    Die in de OP post bij me naam gooien ipv die er nu staat!
    Zo issie nais ja

iTschüss
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708567
    Nu duik ik me bed in!

Welterusten Snelwagen
    En de rest die meeleest en niets post! ... (onee, rietvaarder...jij niet. ZO )
    Sowieso schrijf je zo.
      zondag 22 juli 2007 @ 01:04:04 #28
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51708581
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef -XX- het volgende:
    Nu duik ik me bed in!

Welterusten Snelwagen
    En de rest die meeleest en niets post! ... (onee, rietvaarder...jij niet. ZO )
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51708587
    i wederom
    pi_51710013
    hmm, ook maar tijd om te pitten

i
      zondag 22 juli 2007 @ 04:29:40 #31
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51710732
    Thuis
    Nog even resistance fall of man uit gespeeld om m'n gedachten af te leiden

Sec lijm daar zit i net te diep voor

Rij ik net met de auto terug naar huis allemaal hekken balken bomen kistjes op de weg overen een gedeelte van 3 kilometer
    heb de bazzies maar even gebeld om het op te knappen,na dat ik de bomen aan de kant had gegooit

Best kans dat ik zo ga slapen i

Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      zondag 22 juli 2007 @ 09:53:51 #32
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51711983
    Morgen
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_51712227
    Secondelijm kun je toch ook op het losse stuk doen ipv het stuk in het slot?
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:45 schreef -XX- het volgende:
    Vervang mijn te blije hoofd eens voor deze anoniemere foto in de OP:
    Bvd.
    [afbeelding]
    Jaaaa..mooi.
    Mvg,
    -XX-
    Waarom niet een beetje normale foto zoals, dit of eventueel dit Dat geel is 3x niks
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef Worldbeater het volgende:

En ze startte zeer voorspoedig.
    Daarna een stukje gereden, bandjes opgepompt , zelfs nog een doordraaier met 165 km/u.
    En na het wisselen startte ze ook weer de warme start. Inmiddels was het alweer 22.00.
    Hierna niet meer gereden, de komende dagen maar eens een goed stuk rijden bij prettig weer.

Maar volgens mij is koud starten juist niet het probleem, bij warm starten ging het pas mis
    Heb je dat ook nog even geprobeerd?
    pi_51712319
    Hej

what is de diell volgend weekend schagen of wat
    pi_51712362
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Hej

what is de diell volgend weekend schagen of wat
    Oh ja, Schagen is vandaag
    pi_51712537
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:33 schreef hicham het volgende:
    pi_51712599
    Goeiemorgen.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712620
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Fakking rainy

Met welk progrmma had je die lichval gedaan dan?
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712709
    Wanneer is het paintballen!?
    Is er al een datum of niet.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712719
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:56 schreef -XX- het volgende:
    Fakking rainy
    zoals het bij een echte FOK!MC Meet hoort
    pi_51712736
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 22 juli 2007 10:56 schreef -XX- het volgende:

[..]

Fakking rainy

Met welk progrmma had je die lichval gedaan dan?
    De zon, versie 2.0
    De lichtinval was er al, de kleur is alleen veranderd met photoshop
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:03 schreef -XX- het volgende:
    Wanneer is het paintballen!?
    Is er al een datum of niet.
    Nooit
    pi_51712750
    Serieus ?
    Gaat dat niet door

PWND!
    Volgende week meeten mensen.
    Dan ben ik echt van de partij.

Mijn hand op mijn hart.

-XX-
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712767
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:07 schreef -XX- het volgende:
    Dan ben ik echt van de partij.
    of moet je dan alsnog last-minute werken
      zondag 22 juli 2007 @ 11:10:01 #44
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51712813
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

of moet je dan alsnog last-minute werken
    Donderdag 26 juli.
    Amsterdam
    14:00

Mooie tijd, locatie.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712817
    Donderdag word het mooi weer!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712823
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zoals het bij een echte FOK!MC Meet hoort
    Heb wederom twee weken niet gereden omdat het zondag steeds regent en ik zaterdag te lui ben om de motor te pakken (dan is het wel mooi weer ). Als je zo weinig rijdt is de motor z'n geld toch niet waard? Ik ga'm maar verkopen denk ik
    pi_51712884
    Gister met serveren!
    Zo'n man: Heey ik hoor dat jij ook motor rijdt?
    Wat voor? etc...
    (man met baard, vlecht etc...)
    Dus ik: En wat voor een rijdt u dan?

Een streetfighter.

Hahahaaaaaaaaaaaaaa en ik zei nog, u rijdt vast een chopper.
    ZO HARD.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51712885
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:10 schreef -XX- het volgende:
    Donderdag 26 juli.
    Amsterdam

Mooie tijd, locatie.
    werken
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:11 schreef hicham het volgende:

Heb wederom twee weken niet gereden omdat het zondag steeds regent en ik zaterdag te lui ben om de motor te pakken (dan is het wel mooi weer ). Als je zo weinig rijdt is de motor z'n geld toch niet waard? Ik ga'm maar verkopen denk ik
    auch Under Gordel
    pi_51712892
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:10 schreef -XX- het volgende:

[..]

Donderdag 26 juli.
    Amsterdam

Mooie tijd, locatie.
    zaterdag/zondag k
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 11:11 schreef -XX- het volgende: