dag Dréquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedeavond op deze heerlijke zomerse dag![]()
geen plannen, morgenvroeg weer werken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef Blawh het volgende:
Iedereen nog lekker plannen voor vanavond? Ik wens jullie iig een prettige avond, ik verlaat het toetsenbord voor vandaag.
Heracles.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef Sylvana het volgende:
Gister naar de open dag van Heracles geweest, was erg gezellig
En leuk hoe ze elk jaar weer wat nieuws verzinnen om de nieuwe speler(s) te presenteren
Haha, ja idd, geweldig dattie zei dattie het fantastisch vond, maar nooit van zn leven weer deedquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heracles.![]()
Toch had ik het tijdens de spelerspresentatie wel drukker verwacht, zeker met het mooie weer. Het was inderdaad leuk hoe Ricky met het zweet in de bilnaad het stadion in kwam vliegen.![]()
Goede middag trouwens.
jouw signaturequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
*burp*
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij werkt er hier een fokker in de appie
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij werkt er hier een fokker in de appie
Op een kameraad zijn pcquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat zielig
Heee kuukn!waar zijn je vakantiepics?
Heerlijk braque nog.. Klokje rond geslapen, vanavond ff weer en ik ben weer t mannetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alweer beetje tot leven gekomen, of nog lekker brak?
ik ben present hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Dr.Aart het volgende:
wat een rust hier, alle tukkers op vakantie?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een mafkees is die Derksen, beetje vrouwen voetbal afkraken!
Wel terecht, ik ga dat echt niet volgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een mafkees is die Derksen, beetje vrouwen voetbal afkraken!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Rumille het volgende:
Gewonnen bij voetbalfoto-onderschrift.
Ook voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |