Waar staat de OP danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
De OP PAUL!!!!
Wat jij wilt, donequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gewoon ff copy/paste uit het vorige topic doen![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Frumzel het volgende:
Is de TT wel realistisch überhaupt?
quote:
Aha! Dan hebben jullie alvast een gezamelijk gespreksonderwerp: die vriendin van julliequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een drankje drinken met een vriend van een vriendin van mij, hij was benieuwd naar me![]()
En aangezien ik toch niks beters te doen had vanaaf, ga ik dus maar![]()
Ik zie ut welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Dan hebben jullie alvast een gezamelijk gespreksonderwerp: die vriendin van jullie
Avondvullend onderwerp?
Je lijkt mijn ex wel, kreeg ik net ook allemaal beschuldigingen vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Jij gaat zo neuqsexen met die mooiboy vanavond
Kom jij eens gauw uit SOL's fotoboek voordat je vlekken gaat makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Jij gaat zo neuqsexen met die mooiboy vanavond
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom jij eens gauw uit SOL's fotoboek voordat je vlekken gaat maken![]()
Ach, Paultje maakt juist zijn overgang van 18teenies.com naar MILFhunters.com.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, Paultje maakt juist zijn overgang van 18teenies.com naar MILFhunters.com.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Tell us, en lees onze recensie![]()
SPAMMMMMMMMED.
Die was weer erg beeldend voor mijn fantasieën, SOL.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tegelijk jouw post hier en die van mij in jullie recensie-topic
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was weer erg beeldend voor mijn fantasieën, SOL.
Niks lekkerder dan gelijktijdig een culinair hoogtepunt bereiken, toch?quote:
uhuhquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan gelijktijdig een culinair hoogtepunt bereiken, toch?![]()
Geen vleeswaren kunnen verwerken?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb alleen niks culinairs meegemaakt vanaaf![]()
Nope... wel een volgende date, maar ik moet zelf voor het culinaire hoogtepunt zorgen. Had beloofd een keer te koken voor hemquote:
Je gaat dus iets lekkers klaarmaken, dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope... wel een volgende date, maar ik moet zelf voor het culinaire hoogtepunt zorgen. Had beloofd een keer te koken voor hem![]()
Yepz. Vriendin had verteld dat ik zo lekker kan koken, dus dat wilde hij wel een keer zelf ervarenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat dus iets lekkers klaarmaken, dan?![]()
quote:
Ja, zo kan ie wel weer SOL.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Dus heb gezegd dat als ik de volgende keer voor mijn vriendin kook hij ook maar moet komen![]()
Freud nam even plaats in mijn hoofd.quote:
jah ben netjes thuis afgezetquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Een proteïneshake dan maar?
Maar SOL is veilig thuis, dus ik kan naar bed nu. Morgen vroeg in de trein naar Amsterdam, een of andere BBQ met een iPhone ofzo.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Freud nam even plaats in mijn hoofd.
[afbeelding]
En tja, als het niet over eten gaat is dat andere onderwerp ook wel lekker.
of niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef krioro het volgende:
oh kijk een cul sc.hoi
![]()
heb net 2 appels op![]()
Nou hup, ik ben er dus ff rukken en slapenquote:
Rukken? Op jouw avatar zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou hup, ik ben er dus ff rukken en slapen![]()
![]()
Wat ben jij dan recalcitrantquote:
Dinnetje niet hierquote:Op zondag 22 juli 2007 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ben jij dan recalcitrantDinnetje aan het slapen
![]()
Aha vandaarquote:Op zondag 22 juli 2007 03:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dinnetje niet hier![]()
Morgen om 14:00 een BBQ, maar heb geen idee wanneer het vlees erop gegooid wordt. *Als* het erop wordt gegooid, want ik heb alleen maar weeralarmen gezien voor morgen
Zit me net te bedenken dat we beter kunnen gaan gourmetten, ga mijn gemarineerde varkenshaas niet in de olie ten onder laten gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
Fonduen in zonnebloemolie, is dat niet gewoon frituren?![]()
Was helemaal vergeten dat dat ook nog kon. Lijkt me echt superlekker voor een keertje. Mjum.
En oh ja, wiens specialiteit was het ook alweer, gehaktballetjes in speciale satésaus?
of was het gehaktbal in speciale jus![]()
Trust, Palmquote:Op zondag 22 juli 2007 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, de ballen, ik ga naar bed. Anders ben ik morgen tijdens de BBQ gaar en ik moet daar sociaal doen met mijn virtuele collega's die ik normaal alleen online tegenkom.
Virtuele bedrijven
Mor-mor, welterusten
quote:
Rehabje nodig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Het wordt tijd dat mijn i-net weer kapoet gaat![]()
Wij gaan zaterdag ook richting Brabolandquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach ben met een paar uur weg richting Brabant![]()
Dan zijn wij alweer terug. Gaan alleen vanmiddag, mijn vader is jarigquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag ook richting Braboland
Een magnetron ruilen voor een telefoonquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Dan zijn wij alweer terug. Gaan alleen vanmiddag, mijn vader is jarig![]()
Gaan jullie iets bijzonders doen dan het weekend?
Leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een magnetron ruilen voor een telefoon
Vriendinnetje van mijn zoon woont in R'daal, en we hadden een deal met die ruil
En ze kookt meteen voor ons, iets echt engels (ze is engels)![]()
3 vliegen in 1 klappie
Altijd gezellig daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag ook richting Braboland
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je weer verwend vandaag meissie?
Jah, daar heb ik altijd zo'n lol in, wil het dan ook echt perfect hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Leuk idd, het valt of staat toch allemaal met de 'styling' natuurlijk![]()
Leuk is dat jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah, daar heb ik altijd zo'n lol in, wil het dan ook echt perfect hebben.
Tijdje terug gelachen, waren we in totaal met zijn zessen en ik had amper geld nog, en toen heb ik dus voor minder dan 5 euro een hele maaltijd in elkaar weten te daaien.
Had hamburgers, wokgroenten en aardappelschijfjes uit de vriezer gekocht (4 euro 20 in totaal). Ik had nog komkommer en kaas, dus een komkommer-kaassalade gemaakt, en ik had nog bruine en witte afbakbroodjes en zelfgemaakte knoflookboter.
De mayo gewoon netjes in een schaaltje, staat ookal leuker dan de hele pot op tafel![]()
Dit alles allemaal op hetzelfde servies geserveerd, en zodoende een tafel vol simpel en goedkoop eten, maar omdat de tafel zo mooi gedekt was leek het ook wel beter te smaken![]()
We helpen je wel die 3 weken door hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:50 schreef justmattie het volgende:
Mn ouders gaan 6 augustus ofzo op vakantie, en dan moet ikke dus 3 weken lang zelf koken
hoop dat mn boontjes dit x niet verbranden
Tuurlijk gewoon doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:41 schreef justmattie het volgende:
als ik iets wil weten kom ik hier vragen goed![]()
Hoeveel mag ik daar van aftrekken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Speciaal voor stereotomy![]()
[afbeelding]
Ik mis alleen die 35% korting sticker nog![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Speciaal voor stereotomy![]()
[afbeelding]
Ik mis alleen die 35% korting sticker nog![]()
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt lekker met een deken tegen Sollie aan![]()
Wat heb je vandaag gedaan, meissie?
Zolang je er maar niet met haar uit gaat naar de AH in Pyjama. Dan kijken mensen je vast wel vreemd aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Niet veel, ik geniet nu zo erg van dat ik geen verplichtingen heb en ik samen met Milou er lekker op uit kan, of dus gewoon een hele dag in pyjama zitten en lekker niks doen![]()
Lang leve de zomervakantie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet met haar uit gaat naar de AH in Pyjama. Dan kijken mensen je vast wel vreemd aan.
Misschien kunnen jullie morgen wel cakejes bakken, of koekjes, of taart of...
Allemaal leuke dingen doen
Ik moet eigenlijk maar eens beginnen aan mijn hertentamens.
Ik ben voor en stel mijn eettafel ook beschikbaar, mits het een besloten meet wordtquote:
Damn, we nodigen heel Fok! uit zegquote:Op maandag 30 juli 2007 03:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben voor en stel mijn eettafel ook beschikbaar, mits het een besloten meet wordt![]()
En nu echt naar bed voor de zoveelste keer![]()
Ik ga voor september, als het normale leven weer een beetje op gang is gekomenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfje komen ook op de besloten culmeet
Wanneer????
uiteraardquote:
Lees je FoBo ffquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
September in het weekend ergens moet wel kunnen
Behalve 16 september, want dan ga ik naar Alan Parsons
Ik heb je msn-adres al verwijderd voordat je echte stalkers krijgtquote:Op maandag 30 juli 2007 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lees je FoBo ff![]()
Alan Parsons Project isbtw
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb je msn-adres al verwijderd voordat je echte stalkers krijgt
Ik heb geen MSN (wel Skype), dus dat moet ik eerst ff installeren vanavond.
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oftquote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.
Ik geloof dat ik je heb toegevoegdquote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.
Het viel niet mee alle toolbars en banners uit te klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oft![]()
Toevallig in 2 weken tijd op 2 computers Live Messenger geïnstalleerd.... no problemos.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oft![]()
"Ik kan vanavond niet. Ik moet mijn haar wassen."quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd Stereo btw. Maar ik sta op offline, heb geen zin om te msn-en nu![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik kan vanavond niet. Ik moet mijn haar wassen."![]()
Lucky you ik heb andere ervaringenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Toevallig in 2 weken tijd op 2 computers Live Messenger geïnstalleerd.... no problemos.
ik cam nog steeds met mijn toekomstige vriendjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
* golfer calling SOL, Stereo en Bluezz!
Om de rest niet helemaal te verbaggeren, kunnen we natuurlijk ook even hier lekker met elkaar cammen/SC-en.
Je houdt het toch wel een beetje spannend en gaat niet meteen full-monty frontal nude voor hem?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ik cam nog steeds met mijn toekomstige vriendje![]()
:w bloot voor de camquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel een beetje spannend en gaat niet meteen full-monty frontal nude voor hem?
En weet je toekomstige-ex al dat je hem wil hebben?
*kijken gaat*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
:w bloot voor de cam
Hij vind mij wel leuk, kijk maar in delfttopic 1 na laaste pagina![]()
Gezien.quote:
Hij moet, volgens mijn buurvrouw naast mij op die andere PC, eerst even door de ballotage-commissie goedgekeurd worden voor je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga hem vlgnd week zaterdag zien als het goed is![]()
Wat ben je toch weer opeens een hopeloos geval.quote:
Dat hoort bij schoonmoeders hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje joh, zijn er nog mensen wakker?
Ik ben bijna klaar met hapjes maken voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. even een goeie beurt maken... ze is niet zo dol op me, geloof ik![]()
Wat leuk dat jij schoonmoeder bent, ik wist niet dat je zo oud was, eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hoort bij schoonmoeders hoor
Ik ben er trouwens zelf eentje geworden de afgelopen maanden, en mèn wat pas ik op mijn tellen
Trek je er niks van aan, en wees gewoon jezelf
Ramses in het Vondelparkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk dat jij schoonmoeder bent, ik wist niet dat je zo oud was, eigenlijk
Gewoon mezelf zijn op commando is doorvermoeiend, dat heb ik dus maar opgegeven.
Trouwens... Naar aanleiding van je blog... Ramses Shaffy treedt volgende week zondag op in het Vondelpark. Als ik tijd heb, ga ik!
Ja, kijk maar hier: openluchttheaterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ramses in het Vondelpark![]()
Weet je hoelaat, en kaarten???
Ik ben 48, tja.. tis niet anders, dan krijg je dat soort dingen, nieuwe fases etc
Maar mijn sch.d. is echt leuk, het klikt![]()
Andersom is het toch vaak ook zoquote:
Ik was naar het omniversum en daarna naar het strandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handdoekje van de stoel gehaald?
SOOOOOL wakker worden
Oh, ik had iets hééél schunnigs getypt en besefte toen dat iedereen dat kon lezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
omg hij is veuls te lekker en leuk enzo![]()
OMFG HE'S GAY!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
omg hij is veuls te lekker en leuk enzo![]()
Dan ben ik toch benieuwd wat dat wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik had iets hééél schunnigs getypt en besefte toen dat iedereen dat kon lezen
maar eh: leuk
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wat dat was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ach een beetje dubbelzinnig mag toch best?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was allesEn ik vond het wel weer dubbelzinnig genoeg
Daarna zeker lekker in de tuin feliciteren enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh, leuk?
have fun at the beachquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Straks lekker naar het strandWat ga jij doen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had eik vanochtend met hem afgesproken, maar had geen wekker gezet, en Milou besloot ook eens uit te slapen...dus ik heb mijn date gemist![]()
Oh lekker, ik vanaf volgende weekquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
have fun at the beach![]()
* justmattie is vanaf vandaag 3 weken alleen thuis![]()
Soms best lekker hoor, het rijk voor je alleen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef justmattie het volgende:
have fun at the beach![]()
* justmattie is vanaf vandaag 3 weken alleen thuis![]()
mn zusje is er ook, alleen is die er toch nooit zovaakquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms best lekker hoor, het rijk voor je alleen hebben
Weetjewel hoeveel paniek dat bij hem veroorzaakt dat jij niet online wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik had eik vanochtend met hem afgesproken, maar had geen wekker gezet, en Milou besloot ook eens uit te slapen...dus ik heb mijn date gemist![]()
Nou ik voelde me knap lullig toen ik zag dat hij 5x had gebeld en evenveel smsjes had gestuurdquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weetjewel hoeveel paniek dat bij hem veroorzaakt dat jij niet online was
Ik wil niet zoals Paultjuhhh klinken, maarrrr...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ik voelde me knap lullig toen ik zag dat hij 5x had gebeld en evenveel smsjes had gestuurd![]()
Maargoed, ik ga hem volgende week wel zien hoop ik![]()
Neuh, ik bouw de spanning wel even opquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet zoals Paultjuhhh klinken, maarrrr...
...jij gaat zo nueckseksen met die mooiboi dan.![]()
![]()
*friemel*quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neuh, ik bouw de spanning wel even op![]()
jeps, had wat water bij het schnitzelvet gedaan (schnitzels er wel uitgehaadlquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
En is het allemaal gelukt justmattie?
Ik had vandaag zusje en neefje te eten, had een rucola-salade met cherry-tomaatjes en mozarella, zelf satéetjes gemaakt, haricot-verts en gebakken aardappeltjes met cajun-kruiden![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
jeps, had wat water bij het schnitzelvet gedaan (schnitzels er wel uitgehaadl, beetje vloeibaar boter erbij en voor de smaak nog maar wat gehakt kruiden van verstegen
en het smaakte toch fantastisch, ik kon het zelf gemaakt hebben
![]()
Je hebt 400 kB bij elkaar getyptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Je kan btw ook van die zakjes jus kopen![]()
Ik mot een schop onder mijn kont hebben, heb werkelijk waar nog geenene reet uitgevoerd vandaag![]()
ja weet ik, maar mn moeder gebruikt dat niet, dus was het niet in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Je kan btw ook van die zakjes jus kopen![]()
Ik mot een schop onder mijn kont hebben, heb werkelijk waar nog geenene reet uitgevoerd vandaag![]()
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt 400 kB bij elkaar getypt
Oeiiii dat klinkt erg lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Spannend Sollie
Ik ben die bietjes carpaccio aan het maken van Jamie Oliver
Lukt goed, de bietjes staan nog ff in de oven![]()
Vlees is gelukt en de mierikswortelsaus ook!
Zooooooooo moeilijk om overal af te blijven!
Ja, en Millou dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja: gratis af te halen....strontvervelende kleuter![]()
Door al dat gecam heb je geen tijd om te koken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiiii dat klinkt erg lekkerIk heb voor straks maar een pizza gehaald
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Door al dat gecam heb je geen tijd om te koken?
Mja, dan nu maar cammen hè?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ze zit nu trouwens op haar kamer boos te wezen![]()
Vanavond weerquote:
Als je ff het recept leest in wat eten we vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker man, Bluezz. Gebruik je rauw vlees, of gaar je het? Het lijkt me altijd zo lastig om zelf ossehaas oid zo vreselijk dun te snijden, als je geen snijmachine hebt...
Eet je er nog aardappeltjes bij ofzo?
Het ziet er heel erg sjiek uit, eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ff het recept leest in wat eten we vandaag
Ik heb het vlees (gewone runderlappen dus) gegrild (op heel hoog vuur in een grillpan) toen laten rusten en met een flink scherp mes in zo dun mogelijke plakjes.
Kleinere bieten genomen en geschild en door midden en toen op de bakplaat.
Leuk recept
Nu lekker eten
Ach gossie, wat schattig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou heeft het helemaal gehad met me...ze heeft haar jas aangetrokken, een tas met speelgoed ingepakt en haar schoenen (verkeerd om) aangedaan en staat nu bij de voordeur die ze niet open krijgt omdat de knip erop zit
![]()
Ze wordt over een paar maanden alweer 7quote:
Dus dat wordt samen dan taart bakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ze wordt over een paar maanden alweer 7![]()
[afbeelding]
Nou je had haar vanmiddag zo mogen meenemen, wat was ik haar zat. En waarom ik zo boos was, ze wilde haar troep niet opruimen, is nu nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Bluezz het volgende:
Milou heeft maar een rare mamma
Ze heeft gelijk dat ze weg wil lopen! Kom maar naar Tante bloes en Oom golfje hoor kind
Lol ik nam je ook niet serieus lieve schatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Die link doet het niet, en het was niet serieus bedoeld van mij, SOL.
Het is niet makkelijk en niet ongevaarlijk idd om iets te ondernemen met 'kinderen zoals Milou' dat begrijp ik heel goed.
Ze was 3 destijds.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Klopt. Maar ik heb alsnog met haar te doen. Zo'n klein kind nog, in Beverwijk... toen was ze 2 of 3, toch?
Ik ga Bruce Almighty kijken
HEMA rulezzzzquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef justmattie het volgende:
wat een verhaal joh![]()
Dan maar 1 bestellen, is ook erg lekker (van de goeie bakker dan)
dat is als vloeken in de kerk bij een banketbakkerijquote:
Hema-meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik ben ook Hema fan.
Onderbroeken en boxershorts, tosti-apparaat, staafmixer, portmonnee, herenverzorgingslijn, digitale foto's, rookworst, taart, snacks, ik wil wel naar de Hema hoor.
Hiero dan wel in de zin van bij Bluezz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaa Hema, Ikea en H&M, favorit hiero![]()
Ik draag de grotere maten, die zie je niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Favorit? Is dat een pannenset van de Ikea?
Ik heb het niet zo op H&M. Ik heb jaren als bijbaan in het onderwijs gewerkt, en als je dan kleren van H&M of Zara droeg, dan had je allemaal meisjes in de klas met dezelfde kleren als jij. No thanks![]()
Ah, een snobjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hiero dan wel in de zin van bij Bluezz.
Ik ben namelijk nogal allergisch voor die winkelketens.
Ik ga liever naar kleine dorpswinkels met vakmensen.
Ja, de Lidl is ook een toppertjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga liever naar kleine dorpswinkels met vakmensen.
Die hebben ze niet hier.quote:
Die link doet het weer... Jeetje, die foto's zijn echt heart-breaking, zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ze was 3 destijds.
@ Bluezz: nee ze heeft er helemaal geen weet meer van, vandaar dat ik haar dus absoluut niet vertrouw.
Ze heeft gelukkig ook geen last van de littekens. Die op haar borst zijn heel mooi bijgetrokken, die op haar armen zijn gewoonweg lelijk.
BBWquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag de grotere maten, die zie je niet zoveel hoor
Billyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel boekenkasten van de Ikea
Sop me a riverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Billy![]()
En ja ik ben net uitgeklept en gecammed met mijn toekomstige verkering![]()
Even een kusje geven aan Palmquote:
Waaaat?quote:
Is mij nog nooit goed gelukt, moest met azijn en dan rustig erin. Kreeg me toch een ontploft eiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga morgenochtend een ei pocheren. Nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn.
Foto's willen we zienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga morgenochtend een ei pocheren. Nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn.
Ik was uit mezelf wakker geworden, ga zo mijn toekomstige aanstaande even wakker sms-en, en dan kruip ik weer bij Milouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeiemorgen SOL! Eerst slapen, okay?
Wekker gezet voor 10:00
Beginnersgelukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, vertel mij het geheim eens van een fraai gepocheerd ei?
Ik heb het nooit geprobeerd, want ben bang dat het een kliederzooi wordt
Ik krijg serieus zin om iemand te vermoorden als ik dat zo zie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef minilotje het volgende:
Of je maakt er een kuikentje van.
[afbeelding]
Ik zie er niets van.quote:
Straks stinkt hij in het echie, wat dan?quote:
quote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar Stereotomy ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 687 golfer
02. 664 scanman01
03. 519 tong80
04. 503 teamlead
05. 496 Peter6000
06. 470 Bluezz
Vertel ome golfer nou dan maar eens alles over hem dan?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Straks stinkt hij in het echie, wat dan?
@ Golfer, ik heb eens een stats-dump gedaan en van alle users op Fok! heb ik met jou de meeste topics gemeen. Wat zou dat betekenen.![]()
[..]
Oh ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
Vertel ome golfer nou dan maar eens alles over hem dan?
Leeftijd, maten, inkomen en dat soort dingen.
Ja! waar heb ik dat ook alweer gelezen? Dat was in mijn Vlees-boek. Met een beetje olie erbij, geloof ik. Zal ik t voor je opzoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook gelezen dat iemand een ei deed in magnetron bestendig folie, een knoop erin legde, en het als zakje in heet water liet koken
[afbeelding]
No thanks, het leek me nogal een omslachtige methodequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! waar heb ik dat ook alweer gelezen? Dat was in mijn Vlees-boek. Met een beetje olie erbij, geloof ik. Zal ik t voor je opzoeken?
ik cam met paultjuhhhquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
baggert
quote:
daar is mijn fiets dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heb ik eerlijk van je gestolen
Dus nee
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg serieus zin om iemand te vermoorden als ik dat zo zie.
Alles is voor die mama...jeweettog beebquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
daar is mijn fiets dus [afbeelding]
Het meeste is wel voor jouquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Alles is voor die mama...jeweettog beeb![]()
Maar jou niet, lieve Morwen, voor jou val ik op mijn knieën! ik zal je koesteren tot in het einde der tijden, je bedekken met rozenbladeren die met de hand geplukt zijn door 1000 maagden vanaf de oevers van de Seine. Ik zal je overstelpen met kusjes, geen plekje van je huid zal ik overslaan. Ik streel je blonde haren met mijn hand en blaas zachtjes in je oor.... oh Morwen, misschien dromen wij er slechts van om twee vlinders te zijn.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jou niet, lieve Morwen, voor jou val ik op mijn knieën! ik zal je koesteren tot in het einde der tijden, je bedekken met rozenbladeren die met de hand geplukt zijn door 1000 maagden vanaf de oevers van de Seine. Ik zal je overstelpen met kusjes, geen plekje van je huid zal ik overslaan. Ik streel je blonde haren met mijn hand en blaas zachtjes in je oor.... oh Morwen, misschien dromen wij er slechts van om twee vlinders te zijn.
![]()
Hè? Je was toch blond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben donker, gaat dat problemen geven denk je...........![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hè? Je was toch blond?![]()
Of bedoel je dat je een negerin bent?
Als je een negerin was, kwam ik met Jambalaya en gefrituurde kipquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusWeg met de rozenblaadjes en de kusjes
![]()
Ik ben niet blond, soms wel maar he dat is ook wel weer sexy![]()
Jij zei nemenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je een negerin was, kwam ik met Jambalaya en gefrituurde kip![]()
Maareh, ik heb liever brunettes dan blondines. Dus als je wel blond bent, vind ik het niet erg als je er een kleurtje in doet.![]()
En je weet toch dat ik je neem zoals je bent!![]()
Sorry, ziet eruit als aangereden hond, geef mijn portie maar aan........ Oepsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Een soort Creoolse Paëlla uit Louisiana en omstreken, heeeeel lekker.
En ik eet bijna alles, behalve een stuk lever, dat is bah.
Zeg me dat het niet zo is...........nee, dat kan niet, het zijn de emoties.........ik kan afkicken, echt hoor. Echt, voor jou ga ik dat doen. Geen lever meer voor mij, zo! Klaar ermee, ga mijn liefde voor jou niet op het spel zettenquote:
Of hij stalkt jou of jij stalkt hem. Of beide.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
@ Golfer, ik heb eens een stats-dump gedaan en van alle users op Fok! heb ik met jou de meeste topics gemeen. Wat zou dat betekenen.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of hij stalkt jou of jij stalkt hem. Of beide.![]()
We gaan geen seks hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Als jullie er zo erg aan toe zijn, hoop ik dat hij een ruime achterbank heeft in zijn auto. Of nog beter: een stationwagon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We gaan geen hoe dan ook seks hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |