Wij gaan zaterdag ook richting Brabolandquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach ben met een paar uur weg richting Brabant![]()
Dan zijn wij alweer terug. Gaan alleen vanmiddag, mijn vader is jarigquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag ook richting Braboland
Een magnetron ruilen voor een telefoonquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Dan zijn wij alweer terug. Gaan alleen vanmiddag, mijn vader is jarig![]()
Gaan jullie iets bijzonders doen dan het weekend?
Leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een magnetron ruilen voor een telefoon
Vriendinnetje van mijn zoon woont in R'daal, en we hadden een deal met die ruil
En ze kookt meteen voor ons, iets echt engels (ze is engels)![]()
3 vliegen in 1 klappie
Altijd gezellig daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag ook richting Braboland
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je weer verwend vandaag meissie?
Jah, daar heb ik altijd zo'n lol in, wil het dan ook echt perfect hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Leuk idd, het valt of staat toch allemaal met de 'styling' natuurlijk![]()
Leuk is dat jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah, daar heb ik altijd zo'n lol in, wil het dan ook echt perfect hebben.
Tijdje terug gelachen, waren we in totaal met zijn zessen en ik had amper geld nog, en toen heb ik dus voor minder dan 5 euro een hele maaltijd in elkaar weten te daaien.
Had hamburgers, wokgroenten en aardappelschijfjes uit de vriezer gekocht (4 euro 20 in totaal). Ik had nog komkommer en kaas, dus een komkommer-kaassalade gemaakt, en ik had nog bruine en witte afbakbroodjes en zelfgemaakte knoflookboter.
De mayo gewoon netjes in een schaaltje, staat ookal leuker dan de hele pot op tafel![]()
Dit alles allemaal op hetzelfde servies geserveerd, en zodoende een tafel vol simpel en goedkoop eten, maar omdat de tafel zo mooi gedekt was leek het ook wel beter te smaken![]()
We helpen je wel die 3 weken door hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:50 schreef justmattie het volgende:
Mn ouders gaan 6 augustus ofzo op vakantie, en dan moet ikke dus 3 weken lang zelf koken
hoop dat mn boontjes dit x niet verbranden
Tuurlijk gewoon doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:41 schreef justmattie het volgende:
als ik iets wil weten kom ik hier vragen goed![]()
Hoeveel mag ik daar van aftrekken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Speciaal voor stereotomy![]()
[afbeelding]
Ik mis alleen die 35% korting sticker nog![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Speciaal voor stereotomy![]()
[afbeelding]
Ik mis alleen die 35% korting sticker nog![]()
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt lekker met een deken tegen Sollie aan![]()
Wat heb je vandaag gedaan, meissie?
Zolang je er maar niet met haar uit gaat naar de AH in Pyjama. Dan kijken mensen je vast wel vreemd aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Niet veel, ik geniet nu zo erg van dat ik geen verplichtingen heb en ik samen met Milou er lekker op uit kan, of dus gewoon een hele dag in pyjama zitten en lekker niks doen![]()
Lang leve de zomervakantie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet met haar uit gaat naar de AH in Pyjama. Dan kijken mensen je vast wel vreemd aan.
Misschien kunnen jullie morgen wel cakejes bakken, of koekjes, of taart of...
Allemaal leuke dingen doen
Ik moet eigenlijk maar eens beginnen aan mijn hertentamens.
Ik ben voor en stel mijn eettafel ook beschikbaar, mits het een besloten meet wordtquote:
Damn, we nodigen heel Fok! uit zegquote:Op maandag 30 juli 2007 03:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben voor en stel mijn eettafel ook beschikbaar, mits het een besloten meet wordt![]()
En nu echt naar bed voor de zoveelste keer![]()
Ik ga voor september, als het normale leven weer een beetje op gang is gekomenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfje komen ook op de besloten culmeet
Wanneer????
uiteraardquote:
Lees je FoBo ffquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
September in het weekend ergens moet wel kunnen
Behalve 16 september, want dan ga ik naar Alan Parsons
Ik heb je msn-adres al verwijderd voordat je echte stalkers krijgtquote:Op maandag 30 juli 2007 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lees je FoBo ff![]()
Alan Parsons Project isbtw
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb je msn-adres al verwijderd voordat je echte stalkers krijgt
Ik heb geen MSN (wel Skype), dus dat moet ik eerst ff installeren vanavond.
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oftquote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.
Ik geloof dat ik je heb toegevoegdquote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf wel verschijnen. MSN is met een paar minuten geïnstalleerd btw.
Het viel niet mee alle toolbars en banners uit te klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oft![]()
Toevallig in 2 weken tijd op 2 computers Live Messenger geïnstalleerd.... no problemos.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het goed gaat blijft namelijk micro$oft![]()
"Ik kan vanavond niet. Ik moet mijn haar wassen."quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd Stereo btw. Maar ik sta op offline, heb geen zin om te msn-en nu![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik kan vanavond niet. Ik moet mijn haar wassen."![]()
Lucky you ik heb andere ervaringenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Toevallig in 2 weken tijd op 2 computers Live Messenger geïnstalleerd.... no problemos.
ik cam nog steeds met mijn toekomstige vriendjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
* golfer calling SOL, Stereo en Bluezz!
Om de rest niet helemaal te verbaggeren, kunnen we natuurlijk ook even hier lekker met elkaar cammen/SC-en.
Je houdt het toch wel een beetje spannend en gaat niet meteen full-monty frontal nude voor hem?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ik cam nog steeds met mijn toekomstige vriendje![]()
:w bloot voor de camquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel een beetje spannend en gaat niet meteen full-monty frontal nude voor hem?
En weet je toekomstige-ex al dat je hem wil hebben?
*kijken gaat*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
:w bloot voor de cam
Hij vind mij wel leuk, kijk maar in delfttopic 1 na laaste pagina![]()
Gezien.quote:
Hij moet, volgens mijn buurvrouw naast mij op die andere PC, eerst even door de ballotage-commissie goedgekeurd worden voor je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga hem vlgnd week zaterdag zien als het goed is![]()
Wat ben je toch weer opeens een hopeloos geval.quote:
Dat hoort bij schoonmoeders hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje joh, zijn er nog mensen wakker?
Ik ben bijna klaar met hapjes maken voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. even een goeie beurt maken... ze is niet zo dol op me, geloof ik![]()
Wat leuk dat jij schoonmoeder bent, ik wist niet dat je zo oud was, eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hoort bij schoonmoeders hoor
Ik ben er trouwens zelf eentje geworden de afgelopen maanden, en mèn wat pas ik op mijn tellen
Trek je er niks van aan, en wees gewoon jezelf
Ramses in het Vondelparkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk dat jij schoonmoeder bent, ik wist niet dat je zo oud was, eigenlijk
Gewoon mezelf zijn op commando is doorvermoeiend, dat heb ik dus maar opgegeven.
Trouwens... Naar aanleiding van je blog... Ramses Shaffy treedt volgende week zondag op in het Vondelpark. Als ik tijd heb, ga ik!
Ja, kijk maar hier: openluchttheaterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ramses in het Vondelpark![]()
Weet je hoelaat, en kaarten???
Ik ben 48, tja.. tis niet anders, dan krijg je dat soort dingen, nieuwe fases etc
Maar mijn sch.d. is echt leuk, het klikt![]()
Andersom is het toch vaak ook zoquote:
Ik was naar het omniversum en daarna naar het strandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handdoekje van de stoel gehaald?
SOOOOOL wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |