Waar staat de OP danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
De OP PAUL!!!!
Wat jij wilt, donequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gewoon ff copy/paste uit het vorige topic doen![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Frumzel het volgende:
Is de TT wel realistisch überhaupt?
quote:
Aha! Dan hebben jullie alvast een gezamelijk gespreksonderwerp: die vriendin van julliequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een drankje drinken met een vriend van een vriendin van mij, hij was benieuwd naar me![]()
En aangezien ik toch niks beters te doen had vanaaf, ga ik dus maar![]()
Ik zie ut welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Dan hebben jullie alvast een gezamelijk gespreksonderwerp: die vriendin van jullie
Avondvullend onderwerp?
Je lijkt mijn ex wel, kreeg ik net ook allemaal beschuldigingen vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Jij gaat zo neuqsexen met die mooiboy vanavond
Kom jij eens gauw uit SOL's fotoboek voordat je vlekken gaat makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Jij gaat zo neuqsexen met die mooiboy vanavond
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom jij eens gauw uit SOL's fotoboek voordat je vlekken gaat maken![]()
Ach, Paultje maakt juist zijn overgang van 18teenies.com naar MILFhunters.com.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, Paultje maakt juist zijn overgang van 18teenies.com naar MILFhunters.com.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Tell us, en lees onze recensie![]()
SPAMMMMMMMMED.
Die was weer erg beeldend voor mijn fantasieën, SOL.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tegelijk jouw post hier en die van mij in jullie recensie-topic
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was weer erg beeldend voor mijn fantasieën, SOL.
Niks lekkerder dan gelijktijdig een culinair hoogtepunt bereiken, toch?quote:
uhuhquote:Op zondag 22 juli 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan gelijktijdig een culinair hoogtepunt bereiken, toch?![]()
Geen vleeswaren kunnen verwerken?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb alleen niks culinairs meegemaakt vanaaf![]()
Nope... wel een volgende date, maar ik moet zelf voor het culinaire hoogtepunt zorgen. Had beloofd een keer te koken voor hemquote:
Je gaat dus iets lekkers klaarmaken, dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope... wel een volgende date, maar ik moet zelf voor het culinaire hoogtepunt zorgen. Had beloofd een keer te koken voor hem![]()
Yepz. Vriendin had verteld dat ik zo lekker kan koken, dus dat wilde hij wel een keer zelf ervarenquote:Op zondag 22 juli 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat dus iets lekkers klaarmaken, dan?![]()
quote:
Ja, zo kan ie wel weer SOL.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Dus heb gezegd dat als ik de volgende keer voor mijn vriendin kook hij ook maar moet komen![]()
Freud nam even plaats in mijn hoofd.quote:
jah ben netjes thuis afgezetquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Een proteïneshake dan maar?
Maar SOL is veilig thuis, dus ik kan naar bed nu. Morgen vroeg in de trein naar Amsterdam, een of andere BBQ met een iPhone ofzo.
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Freud nam even plaats in mijn hoofd.
[afbeelding]
En tja, als het niet over eten gaat is dat andere onderwerp ook wel lekker.
of niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:33 schreef krioro het volgende:
oh kijk een cul sc.hoi
![]()
heb net 2 appels op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |