quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:36 schreef Ereinion het volgende:
Dijkstra maakt zijn broekrits weer eens open, Vino komt in beeld.
En de Cauwer zei nog iets van Viva Mexicoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeiden ze uiteraard helemaal niet, ze zeiden enkel dat degenen die Rasmussen willen raken, hier ook wel iets achter zullen zoeken.
De mussen vallen niet zo maar dood van het dakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Maybach het volgende:
Als ik Rasmussen zou zie hijgen op het podium hoop ik voor hem dat ze morgen rustig beginnen
Misschien moet je gewoon kijken i.p.v. de flauwekul die hier wordt gepost te geloven?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Boogerd reed ook de tijdrit van zijn leven. Hadden de Moffen Belgen daar ook iets over te melden kwa doping ?
Boogerd hoorde je ze niet over, te onbelangrijk denk ik dat hij een supertijdrit voor zijn doen doetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Boogerd reed ook de tijdrit van zijn leven. Hadden de Moffen Belgen daar ook iets over te melden kwa doping ?
[foute pet op]quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Fiama het volgende:
Rasmussen had dit zelf dus ook voorspeld!![]()
...VERDACHT!![]()
Precies. De enige vraag is of hij drie weken goed kan blijven. Lukt dat, dan heeft hij gewoon een grote kans op de overwinning.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Lann555 het volgende:
Je hoort weinig over Contador. Tis de frikkin beste man bergop in deze ronde en hij staat 3de.
Godverdomme. Ik kijk 5 minuten en hoor alleen maar verdachtmakingen en/of negatieve dingen over rasmussen op die Belgische TV.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon kijken i.p.v. de flauwekul die hier wordt gepost te geloven?
O nee he. Ik wil niet dat Discovery de gele trui wint. Contador gun ik het wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Lann555 het volgende:
Je hoort weinig over Contador. Tis de frikkin beste man bergop in deze ronde en hij staat 3de.
ik kan er niet aan doen, maar popovych heeft ook zeer sterke TT geleverd (iets wat we toch niet gewoon zijn van hem) en hij had er nog een redelijke schuivert er bovenop.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Ereinion het volgende:
Ook even een hele dikkevoor Astarloza, niemand heeft het over hem, maar hij is eigenlijk wel de groote verrassing nu voorin.
Ik was een groot Belg fan maar heb vandaag op Eurosport gekeken en blijf daar maar. Ze lopen die flauwe Evans me iets teveel te pushenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kijk 5 minuten en hoor alleen maar verdachtmakingen en/of negatieve dingen over rasmussen op die Belgische TV.
Net alsof ik zit te liegen hier![]()
over het algemeen hebben ze bij de belg veel respect voor Boogerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik kijk 5 minuten en hoor alleen maar verdachtmakingen en/of negatieve dingen over rasmussen op die Belgische TV.
Net alsof ik zit te liegen hier![]()
Flauw hoor, jij bent zeker zo iemand die de laatste harry potter ook allang gelekt hadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef One_of_the_few het volgende:
als vino en contador gaan hoeft rasmussen alleen te volgen. Evans breekt en komt op minuten. kloden moet werken voor vino en zal wel wat verspelen. Contador zakt door het ijs in de volgende tijdrit.
rasumussen wint tour.
Contador is een zeer prettig renner om naar te kijken. Jong, aanvallend en met lef! Ik zou het hem zeker niet misgunnen als hij het wint.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
O nee he. Ik wil niet dat Discovery de gele trui wint. Contador gun ik het wel.![]()
Ik hoop op Vino![]()
Contador is ook niet de sterkste tijdrijder in een 55 km lange vlakke tijdritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Precies. De enige vraag is of hij drie weken goed kan blijven. Lukt dat, dan heeft hij gewoon een grote kans op de overwinning.
stond in de krant hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:47 schreef kevin85 het volgende:
Heeft iemand het interview met Millar ergens waarin hij die uitlatingen doet?
Ergens online misschien?
http://www.ad.nl/sport/tour/article1526210.ecequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:47 schreef kevin85 het volgende:
Heeft iemand het interview met Millar ergens waarin hij die uitlatingen doet?
Ergens online misschien?
neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
even heel iets anders trouwens, krijg je als winnaar ook in een ITT bonificatieseconden en zo trouwens?
neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
even heel iets anders trouwens, krijg je als winnaar ook in een ITT bonificatieseconden en zo trouwens?
Gaaf, dat puntje van Boogerd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dat bergje leverde het volgende op:
1. CONTADOR Alberto 112 DISCOVERY CHANNEL TEAM 3 pts
2. EVANS Cadel 41 PREDICTOR - LOTTO 2 pts
3. BOOGERD Michael 52 RABOBANK 1 pts!
Hij heeft me vandaag verbaasd, bovendien rijden de meesten sterker als ze voor een eindzege strijden. Ik zet 'm op dezelfde hoogte als Vino en Rasmussen wb kans op de eindzege.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Contador is ook niet de sterkste tijdrijder in een 55 km lange vlakke tijdrit
nee ik dus ook niet maar sorry, ik heb een bloedhekel aan de Discovery ploeg gekregen door Armstrong.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Contador is een zeer prettig renner om naar te kijken. Jong, aanvallend en met lef! Ik zou het hem zeker niet misgunnen als hij het wint.
sciende fiction is voor fantasieloze mensen. Ik had het al gelekt voordat ze het geschreven had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauw hoor, jij bent zeker zo iemand die de laatste harry potter ook allang gelekt had
Maar vertel eens, struikelt er nog iemand over een hond? Gaat er nog iemand door het gras? Krijgen we nog huilende dopingbekentenissen bij Mart vanavond? Pakt Zabel nog wat groen?
dat wel ik vlak hem zeker niet uit. Maar ik wil aangeven dat hij tijd moet winnen in de pyreneen op plakkers als Evans en Klöden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft me vandaag verbaasd, bovendien rijden de meesten sterker als ze voor een eindzege strijden. Ik zet 'm op dezelfde hoogte als Vino en Rasmussen wb kans op de eindzege.
Goooo Boogerd! Ik hoop echt dat hij morgen mee gaat spelen. Laat die man lekker rijden morgenquote:
Nee. Ook wel logisch op zich, want tijdsverschillen zijn er sowieso wel in een TT. Om dan de winnaar nóg meer tijd kado te doen is wel over the top.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop nu bijna dat Rasmussen die trui wint met 1 punt voorsprongquote:
Ik hoop dat Boogerd morgen vooruit rijd en alle puntjes pakt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:53 schreef Maybach het volgende:
[..]
Ik hoop nu bijna dat Rasmussen die trui wint met 1 punt voorsprong
Vino is gewoon zo goed dat hij nog even aanvalt in de tijdrit, zou hij met z'n goede rally ook in het Tennisgedeelte staan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
Het staat op teletekst zelfs bij het Voetbal gedeelte dat Vino het goed heeft gedaan..
[afbeelding]
Ja, begrijp ik, maar kon wezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:52 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee. Ook wel logisch op zich, want tijdsverschillen zijn er sowieso wel in een TT. Om dan de winnaar nóg meer tijd kado te doen is wel over the top.
op meer dan 9.00quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:57 schreef One_of_the_few het volgende:
is moreau al binnen?
Dankjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/tour/article1526210.ece
Zelfs trager dan m'n adoptierennerquote:
ja wel jammer eigenlijk. Ik heb vroeger wel van hem genoten als hij weer eens een aanval waagde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Ericr het volgende:
Mayo heeft het dus wel gehad deze Tour, die zie ik nog wel een busje pakken in de volgende ritten.
Ik hoop dat hij morgen gaat aanvallenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:01 schreef Ericr het volgende:
Mayo heeft het dus wel gehad deze Tour, die zie ik nog wel een busje pakken in de volgende ritten.
ik verheug me nu al op de bus met moreau en mayo morgen. Samen foeterent op de camera man.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mayo is geen renner die kan incasseren om dan hard terug te slaan, Mayo is iemand die gaat zitten jammeren in een hoekje.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Vinokourov gaat het worden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op de bus met moreau en mayo morgen. Samen foeterent op de camera man.
"Een brein als een milkshake"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mayo is geen renner die kan incasseren om dan hard terug te slaan, Mayo is iemand die gaat zitten jammeren in een hoekje.
en pap in de benen. Ik ruik een zuivel-fetish. Milram nog een optie misschien?quote:
wat doet valvpiti morgen dan? Gezellig meefoeteren lijkt me?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op de bus met moreau en mayo morgen. Samen foeterent op de camera man.
Er zal dus heel wat afgeblaft morgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat doet valvpiti morgen dan? Gezellig meefoeteren lijkt me?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, zal wel meevallen, hij was koud 5 minuten binnen, mag het?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef Cootz het volgende:
Rasmussen stond op het podium met de gele trui aan nog na te hijgen en te hoesten... Ik hoop dat ie niet té diep is gegaan en morgen niet kan volgen.
Ik had dezelfde gedachte. Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:09 schreef Cootz het volgende:
Rasmussen stond op het podium met de gele trui aan nog na te hijgen en te hoesten... Ik hoop dat ie niet té diep is gegaan en morgen niet kan volgen.
Haha, je eerste Tour? Het zal weer het grote loeren worden, en maar hopen dat je niet je 6e plaatsje verliest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
Hij zal iig wel van alle kanten aangevallen gaan worden.
denk dat hij best goed mee kan morgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve Vinokske, al wil die revival in de tijdrit niet zeggen dat het bergop ook beter zal zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Haha, je eerste Tour? Het zal weer het grote loeren worden, en maar hopen dat je niet je 6e plaatsje verliest.
de vraag is stel dat Rasmussen aanvalt vrij vroeg. Wie gaat hem volgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Haha, je eerste Tour? Het zal weer het grote loeren worden, en maar hopen dat je niet je 6e plaatsje verliest.
Evans heeft aangekondigd aan te vallenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
precies. Ik denk dat hij morgen niet heel veel gaat klaar maken bergop. Wel beter dan in de alpen. En ik denk dat de astan's de koers hard gaan maken. Dan maakt vino een kans.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Behalve Vinokske, al wil die revival in de tijdrit niet zeggen dat het bergop ook beter zal zijn.
Contador is er ook nog, al gaat die wachten tot de slotklim.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
precies. Ik denk dat hij morgen niet heel veel gaat klaar maken bergop. Wel beter dan in de alpen. En ik denk dat de astan's de koers hard gaan maken. Dan maakt vino een kans.
Wachten tot de laastte berg en dan kijken of vino een demarage kan volgen, dat zal niet werken. Buiten vino en zijn ploeg zal de rest wel weer in het wiel gaan zitten.
jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef TheVulture het volgende:
heb de ontknoping niet gezien maar was het toevallig droog op het einde van de tijdrit
Wellicht doet hij het eens, maar komt dan de man met de hamer tegen die hem van de berg afrostquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Evans heeft aangekondigd aan te vallen![]()
Dat liegtie!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Evans heeft aangekondigd aan te vallen![]()
in de top 4 zal je bedoelen ....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Burghardt het volgende:
Drie Astana's in de top 10, puik werk.
Van het klassement..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
in de top 4 zal je bedoelen ....
Bronquote:David Millar grinnikte gistermorgen, toen hij een gele stip in een mensenmenigte bij de Rabo-bus in Montpellier ontwaarde. ,,Rasmussen heeft het nu al zwaar,’’ merkte de Schot op over de belegering van de gele truidrager.
,,En morgen wordt het nog veel erger. Hij heeft geen schijn van kans. Ach, arme, arme jongen. Die wordt vermoord in Albi. Niets heeft-ie als tijdrijder bijgeleerd en dat zal blijken. Ik heb met Michael te doen. Hij gaat dik verliezen. Ik denk dat Klöden de grote winnaar wordt. Die kerel legt in Albi de basis voor zijn eindzege in deze Tour.’’
quote:11. RASMUSSEN Michael 58 RABOBANK 1h 09' 29" + 02' 55"
20. MILLAR David 201 SAUNIER DUVAL - PRODIR 1h 10' 01" + 03' 27"
Het had natuurlijk wel wat met de omstandigheden te maken maar goed... de tijd teltquote:
Alsof een aanval van Menchov nog serieus wordt genomen. Menchov is uitgeteld, die zal morgen er afpieren als het echt aangaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
herinner ik het mij niet goed dat Boogerd juist in de Pyreneeen lekker rijdt (en in de alpen minder)? Moet t morgen nog zien op die lange weg naar de plateau. WOrdt nog leuk als Menchov weg springt en Boogerd en Rasmussen controleren op Evans en Contador.
Met Menchov (die in de pyreneen normaal ook beter is dan de alpen), Boogerd en Dekker heeft Rasmussen in ieder geval 3 luxe knechtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef Burghardt het volgende:
Menchov mag blij zijn als hij water mag halen voor Rasmussen, Boogerd en Dekker.
Stuur Boogerd vooruit!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alsof een aanval van Menchov nog serieus wordt genomen. Menchov is uitgeteld, die zal morgen er afpieren als het echt aangaat.
Boogerd is eigenlijk een renner die in de Alpen beter rijdt, vorig jaar zoals in het verleden andere Nederlanders ook.
Jep, zal wel zenuwslopend zijn voor de ploegen om te zien wie er als eerste gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Met Menchov (die in de pyreneen normaal ook beter is dan de alpen), Boogerd en Dekker heeft Rasmussen in ieder geval 3 luxe knechten![]()
luxe knechten tot het erop aankomt that is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Met Menchov (die in de pyreneen normaal ook beter is dan de alpen), Boogerd en Dekker heeft Rasmussen in ieder geval 3 luxe knechten![]()
Die gaat zich bij de andere geslagen honden nestelen ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ons toch maar niet vergeten dat Rasmussen enkel zo hoog in plaatsen staat omdat hij op het einde droog kon rijden. (net als Evans enzo ook natuurlijk) Was het volledig droog geweest voor iedereen dan had hij natuurlijk niet meer tijd op Evans verloren dan nu , maar hadden daar nog heel wat anderen zich tussen Evans en hem gezet hoor.quote:
Dat heb ik inderdaad ook nog nooit gezien..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:38 schreef Burghardt het volgende:
Menchov die aanvalt?
Zie Menchov-topic. Ik ga het niet goedpraten, want ik ben geen fan van mensen die weinig/nooit aanvallen. Maar Menchov kan gewoon niet aanvallen, kijk maar naar zijn aanval van vorig jaar. Het lijkt nergens op en het moment erop moet hij eraf.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook nog nooit gezien..
Wat een laffe rijder is dat toch, die Menchov..![]()
Hoe dramatisch was de tijd van Valverde dan geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Laat ons toch maar niet vergeten dat Rasmussen enkel zo hoog in plaatsen staat omdat hij op het einde droog kon rijden. (net als Evans enzo ook natuurlijk) Was het volledig droog geweest voor iedereen dan had hij natuurlijk niet meer tijd op Evans verloren dan nu , maar hadden daar nog heel wat anderen zich tussen Evans en hem gezet hoor.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zie Menchov-topic. Ik ga het niet goedpraten, want ik ben geen fan van mensen die weinig/nooit aanvallen. Maar Menchov kan gewoon niet aanvallen, kijk maar naar zijn aanval van vorig jaar. Het lijkt nergens op en het moment erop moet hij eraf.
Nee, dat heeft hij vooral tijdens een tijdrit. Omdat je daar voor een lange periode in dezelfde houding moet zitten. In een normale rit heeft hij daar amper last van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Ericr het volgende:
Dekker heeft last van zijn heup, die kan misschien beter wat inhouden.
Medizinisches Kommuniqué:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Weet iemand ergens het medische bulletin van vandaag staan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |