Stuur Boogerd vooruit!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alsof een aanval van Menchov nog serieus wordt genomen. Menchov is uitgeteld, die zal morgen er afpieren als het echt aangaat.
Boogerd is eigenlijk een renner die in de Alpen beter rijdt, vorig jaar zoals in het verleden andere Nederlanders ook.
Jep, zal wel zenuwslopend zijn voor de ploegen om te zien wie er als eerste gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Met Menchov (die in de pyreneen normaal ook beter is dan de alpen), Boogerd en Dekker heeft Rasmussen in ieder geval 3 luxe knechten![]()
luxe knechten tot het erop aankomt that is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Met Menchov (die in de pyreneen normaal ook beter is dan de alpen), Boogerd en Dekker heeft Rasmussen in ieder geval 3 luxe knechten![]()
Die gaat zich bij de andere geslagen honden nestelen ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat doet valvpiti morgen dan? Gezellig meefoeteren lijkt me?
Laat ons toch maar niet vergeten dat Rasmussen enkel zo hoog in plaatsen staat omdat hij op het einde droog kon rijden. (net als Evans enzo ook natuurlijk) Was het volledig droog geweest voor iedereen dan had hij natuurlijk niet meer tijd op Evans verloren dan nu , maar hadden daar nog heel wat anderen zich tussen Evans en hem gezet hoor.quote:
Dat heb ik inderdaad ook nog nooit gezien..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:38 schreef Burghardt het volgende:
Menchov die aanvalt?
Zie Menchov-topic. Ik ga het niet goedpraten, want ik ben geen fan van mensen die weinig/nooit aanvallen. Maar Menchov kan gewoon niet aanvallen, kijk maar naar zijn aanval van vorig jaar. Het lijkt nergens op en het moment erop moet hij eraf.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook nog nooit gezien..
Wat een laffe rijder is dat toch, die Menchov..![]()
Hoe dramatisch was de tijd van Valverde dan geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Laat ons toch maar niet vergeten dat Rasmussen enkel zo hoog in plaatsen staat omdat hij op het einde droog kon rijden. (net als Evans enzo ook natuurlijk) Was het volledig droog geweest voor iedereen dan had hij natuurlijk niet meer tijd op Evans verloren dan nu , maar hadden daar nog heel wat anderen zich tussen Evans en hem gezet hoor.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zie Menchov-topic. Ik ga het niet goedpraten, want ik ben geen fan van mensen die weinig/nooit aanvallen. Maar Menchov kan gewoon niet aanvallen, kijk maar naar zijn aanval van vorig jaar. Het lijkt nergens op en het moment erop moet hij eraf.
Nee, dat heeft hij vooral tijdens een tijdrit. Omdat je daar voor een lange periode in dezelfde houding moet zitten. In een normale rit heeft hij daar amper last van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Ericr het volgende:
Dekker heeft last van zijn heup, die kan misschien beter wat inhouden.
Medizinisches Kommuniqué:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Weet iemand ergens het medische bulletin van vandaag staan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |