quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
We gaan die Deen vandaag 'ns inmaken
Wat te zeggen van Contador, misschien wel de beste klimmer in de vorige bergetappes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Astana, Evans en Rasmussen stellen nadrukkelijk hun kandidatuur voor de eindzege
Ook inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wat te zeggen van Contador, misschien wel de beste klimmer in de vorige bergetappes.
Ik hoop dat hij genoeg overhoudt als ze de bergen uitzijn en dan in de tijdrit nog wat overhoudt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:30 schreef Dos37 het volgende:
Rasmussen rijdt Evans er wel af in de bergen.
Zeker, die knalt ook goed deze tour en is tenminste iemand die wil aanvallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:29 schreef Ericr het volgende:
Kontetor is toch ook nog gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Die KUT Belgen. Ik hoorde ze gelijk weer insunieren dat Rasmussen gebruikt heeft. Ze zetten er vraagtekens bij![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Die KUT Belgen. Ik hoorde ze gelijk weer insunieren dat Rasmussen gebruikt heeft. Ze zetten er vraagtekens bij![]()
Ja, dat zeiden zequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Deze doping heet "gele trui", dat werkt voor iedereen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Belgen zijn dom, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Vrij makkelijk aan te tonen ook, zoietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Deze doping heet "gele trui", dat werkt voor iedereen.
Precies Ik herinner me Oscar van verleden jaar nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Deze doping heet "gele trui", dat werkt voor iedereen.
Zou wel tof zijn trouwensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:33 schreef Ericr het volgende:
Vino wint wat krediet bij mij, niet dat hij daar verder om maalt natuurlijk.
Ze hebben geen hekel aan Rabo, ze zijn voor Evans zoals wij voor Rasmussen, Freire en Menchov zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef itsme het volgende:
Gelijk een interview met Evans en het is duidelijk dat ze hopen dat de Rabo ploeg het geel kwijt raakt.
Ik was vroeger gek op Belgen tot dat ik besefte wat een hekel ze ana ons Nederlanders hebben.
Vino![]()
Die mag van mij de tour wel winnen als het de rabo niet lukt![]()
toch wel hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef Gitanki het volgende:
Zou er iemand Rasmussen hebben bij Rondemaster?
Dat zeiden ze uiteraard helemaal niet, ze zeiden enkel dat degenen die Rasmussen willen raken, hier ook wel iets achter zullen zoeken.quote:
Valverde was nog later dan hem op de weg, dus die moet er meer voordeel van gehad hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
Rasmussen had ook wel geluk met het weer. Hij reed natuurlijk op de droogste wegen van allemaal.
Valverde reed op exact dezelfde weg...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
Rasmussen had ook wel geluk met het weer. Hij reed natuurlijk op de droogste wegen van allemaal.
Het is een dankbaar motief natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Arcee het volgende:
Herbert raakt er maar niet over uitgepraat: "Die arrogante Miller, met z'n uitgestreken hoofd"
Twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Eduard37 het volgende:
Ze vergelijken de tijdrit van vorig jaar van Rasmussen met die van vandaag. Viel die vorig jaar niet 6 keer? Lekke banden inclusief?
Ja dat wel idd en Vino van de klassementsrijders op de natste.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
In de laatste tijdrit van 2005, twee jaar geleden dus, viel hij twee keer en moest hij één keer van fiets wisselen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Eduard37 het volgende:
Ze vergelijken de tijdrit van vorig jaar van Rasmussen met die van vandaag. Viel die vorig jaar niet 6 keer? Lekke banden inclusief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |