dus slotjequote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef Houniet het volgende:
opgelost
Dat jij nou meteen alles via tweakers uitzoekt en vervolgens aan de hand van de shopsurvey ergens koopt.. tsja. Sommige mensen hebben gewoon wat meer service en begeleiding nodig. Zie ook Josti topicstarter. De wereld draaid niet alleen om jou.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef milo07 het volgende:
Nogal wiedes dat er klachten over Dixons zijn. Daar koop je toch niets..![]()
Loop je een klein stukje verder, ben je in Leeuwarden...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:59 schreef Glennz het volgende:
[..]
Tja, die hebben we hier niet in heerenveen![]()
Thxquote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef tas_koffie het volgende:
En dat heeft je dus slechts 1 uur gekost,
ernaar toe gaan,
uitleggen, blaat blaat,
weer terug gaan,
berichtje typen,
Goedzo![]()
Ik denk er niet de hele dag aan om dat ding weg te brengenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef Bdijk het volgende:
Je hebt godver 8 uur de tijd gehad om langs te komen, kom je te laat.. das pech.. zoiets als de trein missen., ga maar klagen
Net zoals de mensen die om 19:58 ff de c1000 binnen lopen om de wekelijkse boodschappen te doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aso... ben je die om 16:59 binnen komt lopen...
je mag niet beter worden van schadequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef Glennz het volgende:
Shit he, die gast van dixons is echt kut. Ik weet nog dat hij tegen me zei van; ik kan je ook een geven van 60 gb maar die is iets duurder. Maar dat is dus zware bullshit, want ik keek net op dixons.nl, stond die 60 gigger er voor fucking ¤250,-. Precies het bedrag wat ik ook voor die 30 gig had gedokt. Moet ik ook nog steeds wachten op een mp3-speler. Ik wist eerst niet dat die 60 gb afgeprijst was, maar die fag heeft me dus hard gedissed. Had hij me die 60 maar gegeven, shiiiitt![]()
Gaat het om een ipod? Er zijn soms webonly acties hehquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef Glennz het volgende:
Shit he, die gast van dixons is echt kut. Ik weet nog dat hij tegen me zei van; ik kan je ook een geven van 60 gb maar die is iets duurder. Maar dat is dus zware bullshit, want ik keek net op dixons.nl, stond die 60 gigger er voor fucking ¤250,-. Precies het bedrag wat ik ook voor die 30 gig had gedokt. Moet ik ook nog steeds wachten op een mp3-speler. Ik wist eerst niet dat die 60 gb afgeprijst was, maar die fag heeft me dus hard gedissed. Had hij me die 60 maar gegeven, shiiiitt![]()
Hoezo niet? ik kreeg deze mp3 ook door een andere die ik eerder had (Creative Microphoto 8gb)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
je mag niet beter worden van schade
Nee, het gaat om een Creative Zen Vision: M 30 GB.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gaat het om een ipod? Er zijn soms webonly acties heh![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:34 schreef Glennz het volgende:
Ik heb net een nieuwe gehaald. Ik heb er alleen geen oplader bij voor in het stopcontact![]()
.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef Glennz het volgende:
Ja, ik heb er wel een usb-kabel bij, maar ik had een stopcontact-lader + een usb-kabel bij de vorige.
Ik vind het ook wel ok, maar soms is het handiger als je zo'n ding hebt voor het stopcontact.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:21 schreef EricT het volgende:
[..]
.
Ahh oke dan, ik vind opladen via PC wel ok. Ik raak die andere opladers altijd kwijt man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |