Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Ja, maar ik wist niet dat de winkels zo vroeg dicht warenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Of je was iets eerder naar de winkel gegaan. Bijvoorbeeld kwart voor 5 of zo.
Doen wequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzo![]()
Ik heb geen mesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:19 schreef afcajos het volgende:
wacht em buiten op en steek een mes in zn rug, let maar op dat ie de volgende x wel even nadenkt voordat ie wat zegt
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aso... ben je die om 16:59 binnen komt lopen...
Kut dixons met aso lui, vooral dat dikke wijf met grijze haarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wacht maar, ik mag die dixons in heerenveen ook niet.. We pakken ze nog wel een xtje op vrijdagavond ofzo![]()
Idd, die kijkt je altijd vet eng aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef EricT het volgende:
[..]
Kut dixons met aso lui, vooral dat dikke wijf met grijze haar![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
Mijn mp3-speler is sinds gisteravond kapot, en dus wou ik vandaag naar de dixons om hem in te ruilen.
Kom ik daar net aan 16:59 net voor 5 uur, want dan zijn de winkels dicht. Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Hij zo: ''ja'' ik zo: ''ik heb de bon nog wel'' hij zo ''ja''. Liet ik em die zooi zien enzo. Hij zo: ''Ja, ik kan er maandag wel even naar kijken, want het is nu 5 uur'' ik zo:. Ik bedoel KIJKEN?! wtf doed?! ik wil een nieuwe hij kan em toch niet maken. Bij mijn vorige mp3speler keek er ook niemand naar, en kreeg ik zo een nieuwe! Wat een kutnaab zeg, met z'n kijken. Moet ik nu ook nog langer wachten tot ik een nieuwe heb
![]()
Terwijl ik bijna jarig ben. Die dude was nieuw daar trouwens, maar toch.. ik voel haat om ziets.
Wat een onzin. Een winkel met een beetje service maakt daar geen probleem van en dat zou ook niet moeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeik niet zo gek, als jij ergens werkt en er komt een josti met een kapottte MP3 speler om 1 minuut voor 5 pleur jij ook de deur dicht.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef postmortum het volgende:
je kermishorloge loopt gewoon 5 min achter![]()
je moet het ook niet op je netwerkpoort zettenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een Creative Zen Touch en ik kon dus niet muziek naar dat ding halen vanaf m'n pc. Maar hij doet het alweer. Moest USB kabel in andere poort doen.
lollerzz...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
je moet het ook niet op je netwerkpoort zetten![]()
je pc wordt blijkbaar graag van achteren gepaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lollerzz...![]()
![]()
....
. Doe es lief
.
Ik had hem in de USB-poort aan de voorkant en dat werkte een jaar lang prima, maar nu ineens niet meer.
Liever geen ABN dan dat als keelkanker klinkende Friesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Breda.
Daar kunnen ze niet eens ABN spreken.
Ik wil muziek luisteren op m'n verjaardag jewaidszquote:
Iddquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een winkel met een beetje service maakt daar geen probleem van en dat zou ook niet moeten.
Ik heb een creative zen vision M, die van mij wil niet eens meer aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Hey die van mij is ook gisteravond kapot gegaan en komt ook van dixons vandaan. CoolIk heb een Creative Zen V 4gb he, dus ik zo allemaal van die 'bestanden' erop zetten, ik trep heb weer uit de pc: Zwart scherm, gebeurt niks meer..
Dat heb k ook wel eens gehad, dan moet je hem in de andere doen en dan doet ie het opeens welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een Creative Zen Touch en ik kon dus niet muziek naar dat ding halen vanaf m'n pc. Maar hij doet het alweer. Moest USB kabel in andere poort doen.
De winkel ging 5 uur dichtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:26 schreef marcel-o het volgende:
whehe, sinds wanneer gaan winkels later dicht dan 5u op zaterdag. behalve supers dan.
k heb zelf in n winkel gewerkt, en op zaterdag gaat alles 5u dicht, en daarbij gaat om 5u de kluis openen mag er niemand meer de winkel in.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:07 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat heb k ook wel eens gehad, dan moet je hem in de andere doen en dan doet ie het opeens wel. Ik had ook een zen touch die vond ik dik chill. Ik ging erheen.. ze stuurden hem meteen een op. Het duurde langer dan 2 weken.. mocht ik een nieuwe uitkiezen voor dezelfde prijs waar ik de zen touch toen voor gekocht had. Had ik ¤50,- bijgelegd kreeg ik een nieuwe zen vision m
![]()
Dat sux ja, maar ik was toen wel dik blij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Die had ik ook gewild als die van mij kapot was
.
Is atm alleen een internet only aanbieding, helaas.
nu niet meerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:12 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat sux ja, maar ik was toen wel dik blij.![]()
wtf ? bbqquote:
Typische symptomen van een lege batterijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Zeg ik tegen zo'n werknemer: ''Mijn mp3-speler is kapot'' waarop hij zegt ''ja'' en ik zeg ''hij doet het helemaal niet meer, hij wil ook niet opstarten''
Ik had hem opgeladenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Typische symptomen van een lege batterij
andere usb poort proberen! dat probleem had ik ook!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik had hem opgeladenmaar doet et nog niet. Als ik em in de usb-kabel druk staat er op de pc dat ie niet connected is
![]()
Whahahha, ik heb een oorbel in als k wegga om te kunnen resettenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
oh de kapotte mp3 speler is een zen vision m?
Das wel kut dan.
Als ik weer een mp3-speler wil, wil ik flash trouwens. Mijn huidige is maar 1 keer vastgelopen trouwens. Heb altijd een paperclip in m'n portemonnee zitten om hem te kunnen resetten
.
I know, al geprobeerd maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
andere usb poort proberen! dat probleem had ik ook!
Ik kijk wel ff wat voor fout er staat.. het was iets met firmware fault fzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is er precies met dat ding dan? Creative heeft ook een forum. Kijk daar eens op? Wel stom trouwens dat die drivers niet werken met Vista en ze geen Vista-drivers hebben.
En wel typisch dat iedereen die een mp3-speler heeft dat ding een 'mp3-speler' noemt, behalve wanneer je een iPod hebt. Dus iemand die mp3-speler zegt heeft iig géén iPod. Wat blaat ik nu vaag de hele tijd. Ik ben een beetje aangeschoten.
heb je recentelijk nieuwe drivers geïnstalleerd? Want toen ik dat deed, deed 'ie het dus ineens niet meerquote:
Nee, dat heb k niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je recentelijk nieuwe drivers geïnstalleerd? Want toen ik dat deed, deed 'ie het dus ineens niet meer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
MOET JE MAAR GEEN MP3'S AFSPELEN MAAR MP4 DAN GING DIE NIET KAPOT ECHT DOM BEN JIJ HÉ
Maar goed. Gewoon maandag even terug gaan... je kan toch wel even zonder dat ding...quote:
Jep, k heb altijd mn DS+R4 nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Maar goed. Gewoon maandag even terug gaan... je kan toch wel even zonder dat ding...
Waarom ga je erop in?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik had hem opgeladenmaar doet et nog niet. Als ik em in de usb-kabel druk staat er op de pc dat ie niet connected is
![]()
ehm, volges mij is MP4 video en geen geluidquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Xenwolfie het volgende:
MOET JE MAAR GEEN MP3'S AFSPELEN MAAR MP4 DAN GING DIE NIET KAPOT ECHT DOM BEN JIJ HÉ
Nee, ik meende het niet neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik dacht dat hij het meende![]()
![]()
MP4 kan beide zijn. MP4 geluid word vaak aangegeven als AAC. Maar ik snap ook niet waarom je daar op in gaat. Wie plaats nou zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm, volges mij is MP4 video en geen geluid
wtf ga k hier serieus op in![]()
maar 20% van dit topic is serieusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom je daar op in gaat. Wie plaats nou zo'n opmerking.
MP3 speler we leven in 2007 hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
![]()
Ik moest het anders niet proberen mensen te verbreken die om 2 minuten voor sluitingstijd bellen met een probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeik niet zo gek, als jij ergens werkt en er komt een josti met een kapottte MP3 speler om 1 minuut voor 5 pleur jij ook de deur dicht.
Wtf?! een nieuwe? 10 euro?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef henkway het volgende:
[..]
MP3 speler we leven in 2007 hoor, pleur weg, koop een nieuwe
10 euro ??/![]()
Neem dan een iPod man. Dan heb je pas kwaliteit. Die prullen van de Dixons....quote:
Ipod + kwaliteit =quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neem dan een iPod man. Dan heb je pas kwaliteit. Die prullen van de Dixons....![]()
tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5enquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
![]()
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
tief op man gek, moet je maar eerder komen en niet iets voor 5en
Ergo: Als je om 1 voor 5 binnenloopt moet je niet gek opkijken als je een minuut later de winkel weer uit wordt gezet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
Niks daarvan. 5 uur is 5 uur. Als de winkel tot 6 uur open was geweest was TS wel om 5 voor 6 naar binnen gestapt, met hetzelfde resultaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Open van 8 tot 5 houd in, open van 8 tot 5, niet 8 tot kwart voor 5 omdat de medewerker om 5 uur thuis wil zijn. Dan moetie de keet maar eerder sluiten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef Glennz het volgende:
Gelukkig heb k al m'n muziek nog op m'n pc anders moest k alles opnieuw downloaden![]()
Gelukkig heb ik alle cd's (die ik ook origineel heb) nog in geripte versie op mijn pc anders moest ik alles opnieuw rippen
Dat is pas 3 miljoen jaar zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat de winkels zo vroeg dicht waren![]()
Niet? Lijkt me toch een redelijk eenvoudige vraag. Zeker als je in dit topic ook nog ns geconfronteerd wordt met de gebrekkige taalvaardigheid, slecht gekozen formuleringen en onevenredige agressie vanwege een nogal onnozel probleem (een nog niet gerepareerde MP3-speler) van TS.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
Na het verhaal van TS te lezen weet k eigenlijk niet wie de aso is. De dixonmedewerker of TS.
Vind ik niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
En die Dixons-medewerker? Tja, die heeft natuurlijk gewoon gelijk. Als om minder dan een minuut voor sluitingstijd een of andere vage puber binnenkomt die bijkans EIST dat je zijn MP3 speler repareert of hem anders maar een nieuwe meegeeft, dan glimlach je meewarig en wijs je dat uitschot netjes maar beslist, de deur.
Alles in redelijkheid. Bovendien is het goed mogelijk dat het op de klok van Dixons inmiddels wel vijf uur was. TS had er rekening mee moeten houden dat het op dat tijdstip niet zo vanzelfsprekend is dat hij geholpen wordt. In plaats van een afwachtende houding aan te nemen, gooit TS een eisenpakket op tafel en is verbolgen als hij zn zin niet krijgt.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
Je kan nog niet zo lang lezen?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Maar je had niet zomaar direct een nieuwe mee gekregen hoor, waarschijnlijk moest tie opgestuurd worden voor reparatieOm welk Filiaal gaat het trouwens
Anders ga je niet om 1 voor 5 naar een winkelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
![]()
Dat was ik!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik bedoel, in de derde of vierde post wordt al gesuggereerd dat Dixons en zijn medewerker maar ns te grazen moeten worden genomen.
Bij mijn vorige werk, sloten wij ook om 5 uur en was het meer de regel dan de uitzondering dat pas om kwart/20 over 5 de laatste klant uit de winkel ging en we de winkel konden sluiten terwijl wel de deuren om 5 uur gewoon dicht gingen (Tenminste de ingang deur danquote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ze sluiten om 17 uur en niet om 16:59. Neemt niet weg dat je dan nog wel een kwartiertje wordt opgehouden en uiteindelijk pas de winkel om 17:15 kunt sluiten vanwege die vervelende klant.
ja dat is misschien wel zo, maar niet als je dat 3x per week meemaakt. dan verwijs je hem gewoon naar de deur.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Glennz het volgende:
Wat een zooi !
![]()
Sherlock heeft gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten gaan naar de dixons,
je woont gvd verdomde kort bij.
Je staat daar op de stoep om één voor vijf, en achtien minuten later heb je je epistel al geschreven en gepost.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |