Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef hmmmz het volgende:
Japan Rags![]()
![]()
Verkopen ze dat ook bij de rode winkel ?
Gokje, zoovillage?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
Bij '4Men' in venlo verkopen ze ook Japan Rags. Het is een exclusieve kledingzaak alleen in venloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.
Zijn ook wel mooie hoor, maar dan niet die met die mega diacockquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef jovink het volgende:
[..]
princes wat zeg je nou dies zijn vies lelijk
misschien kan je in de OP ook bij Frankrijk: Le Temps des Cerises / Japan Rags ( www.letempsdescerisesjeans.com ) zettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb in de OP een lijstje met webshops toegevoegd. Liefhebbers van Japanse denim kunnen terecht bij Japanse webshops die ook internationaal verzenden. Linkjes van hoe een bestelling te plaatsen staan er ook bij.
Als mensen nog webshops weten laat het dan even weten.
weet je misschien ook welke modellen van Diesel en Replay erbij zitten?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Aanstaande zaterdag begint dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |