Maar is nu wel te vinden via Googlequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:59 schreef devvertje het volgende:
De afzender van dit bericht wendy_de_koster@hotmail.com kan niet worden geverifieerd door Sender ID.
Wat boeit jou dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wat werk jij met een pauperresolutie.
GERPWNED =)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar is nu wel te vinden via Google
Volgens mij staat daar echt wendy_de_koster@hotmail.com.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:18 schreef Maisnon het volgende:
wendy_de_koster@hotmail.com? Staat daar nou echt wendy_de_koster@hotmail.com?
Welk e-mail adres?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:47 schreef Biogarde het volgende:
Kappen met het posten van dat e-mail adres
quote:
Hello, my name is Alyla.quote:
is dat die wendy_de_koster@hotmail.com ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Wendy de Koster (nee, ik post haar e-mailadres niet):
[[url=http://www.molenplein.nl/pics/stunt07/xamenstunt_mp_27_04_2007_193.jpg]afbeelding][/url]
En ze is bi!
Da's wel een fucking boeiend leven zeg!quote:Saterday
Huidige stemming: blij
Hi there,
Saterday I went to the Jplein.
There was something for the Postbrug.
It was fun!
That evening i went to Denise, a friend of mine.
She gave a party, because 6 april was her birthday!
That party was great!
Well that's it!
quote:U Dont Have To read This
July 13, 2007, 06:08:pm
I´m in love.
Now I wanna Die!
Mood:Kut, Klote, Leeg, Alleen,
Music:None
Breakoutforumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:53 schreef Beach het volgende:
Toch maar eens onbekenden van vroeger als spam instellen.
Was iemand van het breakoutforum denk ik![]()
ten eerste.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze was al te vinden via Google... beetje labiel emo pubertje zo te zien en niet overdreven knap... niet vreemd dat je dan liever vlucht in fantasy dan dat je de straten van Julianadorp onveilig gaat maken
Daar zat ik niet op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:53 schreef Beach het volgende:
Toch maar eens onbekenden van vroeger als spam instellen.
Was iemand van het breakoutforum denk ik![]()
nee, je bent geen emo, snijpanda of whatever, je valt eerder onder de categorie goth.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
ten eerste.
ik ben geen emo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten tweede. Ik zat alleen ff op die site om te kijken wat het was. En omdat ik me even verveelde.
Ten derde.
WAAROM ZOU JE IN HEMELSNAAM EEN TOPIC OPENEN ALLEEN VOOR MIJN FOKKING E-MAIL.
DAN BEN JE PAS SNEU BEZIG.
en ten vierde ik weet dat ik niet knap ben.
tis een compliment! normaal zeg je dan dank uquote:
dat jullie over mij lullen is 1 dingquote:
ik ben niet stiekem zo'n breezer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef freak1 het volgende:
en beetje jammer van die 16 jaar, je kunt wel zien dat je probeert alternatief te zijn, maar stiekem een breezer bent, als ik die profielpagina'tjes zo bekijk.
kusje!
dankjequote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
nee, je bent geen emo, snijpanda of whatever, je valt eerder onder de categorie goth.
en goth=![]()
verder.
jurk staat je leuk.
Ach, over 10 jaar is alles weer op z'n pootjes terechtgekomen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef freak1 het volgende:
en beetje jammer van die 16 jaar, je kunt wel zien dat je probeert alternatief te zijn, maar stiekem een breezer bent, als ik die profielpagina'tjes zo bekijk.
kusje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huiselijk geluk mensen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Iedereen die dat zegt is ook in een hokje te plaatsenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
dankje
voor dat met die jurk.
maar ik ben ook geen goth.
ik zet mezelf niet in een hokje.
ik ben gewoon mezelf
Iedereen is in een hokje te plaatsen jah.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:05 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Iedereen die dat zegt is ook in een hokje te plaatsen
Maw. : iedereen is in een hokej te plaatsen
Maar wij welquote:Op maandag 23 juli 2007 13:07 schreef SecretxFantasy het volgende:
Maar ik plaats mezelf nie tin een hokje.
is je privacy 'geschend?'quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef SecretxFantasy het volgende:
wat jij wil.
kan je zo'n topic niet ergens melden ofzo?
Ik vind dat me privacy geschend is.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef SecretxFantasy het volgende:
kan je zo'n topic niet ergens melden ofzo?
groot gelijk!quote:
voelde ik mezelf niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:00 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
ik ben niet stiekem zo'n breezer.
ofzoiets.
was wel ff in zo'n "fase"
maar toen voelde ik me mezelf niet.
Nu ben ik mezelf wel^^
Of te hard gekrast dat het gevoel weg wasquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
voelde ik mezelf niet?
soort van masturbatie-zomerstop?
Welkom op 't Fok!forum, SecretxFantasyquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
voelde ik mezelf niet?
soort van masturbatie-zomerstop?
Wie wat ik? Ik voel me prima hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wel leuk, weten dat je tijdens de vorige fase waar je in zat de weg kwijt was en dan echt geloven dat je nu WEL goed bezig bent!
ik wil der ook wel even bijsturen, wat ductape en een vrij avondje.....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Wie wat ik? Ik voel me prima hoor.
Ik probeer d'r enkel een beetje bij te sturen.
Tof doen met bier en gitaren is ook maar een fase hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tof doen met bier en gitaren is ook maar een fase hoorOkee okee, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het hélemaal met je eens wat die onvolwassen pubertjes hier betreft. En dat het onvolwassen is om zo over iemand te praten die je niet kent.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
En mag ik spel fouten maken?
Ik zit hier toch niet op school?
Ik ben heus wel volwassen.
(een beetje dan ben immers nog geen 18)
Volwassener dan de meeste hier.
Als je over iemand zit te praten, die je niet eens kent, dat vind ik dan weer erg onvolwassen.
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
Als je over iemand zit te praten, die je niet eens kent, dat vind ik dan weer erg onvolwassen.
ja maar hee!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
jij bent van na 1990quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.
Waar zeggen we dat?
Sure. Ik ken mensen die ouder zijn dan 18 en zich nog niet volwassen kunnen gedragen. Of je nou 18 bent of niet bepaald echt niet of je wel of niet volwassen bent. Enkel wettelijk, en daar hebben we het nu helaas niet over.
Boah, we hebben gewoon lol.
Haha, je typte 'bepaald', dombo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.
Waar zeggen we dat?
Sure. Ik ken mensen die ouder zijn dan 18 en zich nog niet volwassen kunnen gedragen. Of je nou 18 bent of niet bepaald echt niet of je wel of niet volwassen bent. Enkel wettelijk, en daar hebben we het nu helaas niet over.
Boah, we hebben gewoon lol.
Je weet wát?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef SecretxFantasy het volgende:
Ja ik weet het.
Whehe, roflollerapachecopterquote:
ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef SecretxFantasy het volgende:
Ja ik weet het.
kraspanda-make-up (wat een woordquote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wát?
Dat je geen spelfouten mag maken?
Dat je wél in een hokje te plaatsen bent?
Dat je er veel leuker uit kan zien zonder zwarte jurken en dito make-up?
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Biancavia het volgende:
't Is trouwens Zweinstein.
Ik denk dat een anonieme held haar getipt heeft.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, hoe heb je dit topique gevonden? want je e-mail staat nog niet in google...
Dat ik geen spelfouten moet maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wát?
Dat je geen spelfouten mag maken?
Dat je wél in een hokje te plaatsen bent?
Dat je er veel leuker uit kan zien zonder zwarte jurken en dito make-up?
het is mijn held! dit topique is ogenblikkelijk amusant!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat een anonieme held haar getipt heeft.
Je leert snel.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Dat ik geen spelfouten moet maken.
ja. 6.8quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef freak1 het volgende:
oh en wendy, had je je herkansing dossier nog gehaald?
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze topic gevonden, omdat een iemand die deze topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
cool.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze dit topic gevonden, omdat een iemand die deze dit topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
Wie dan, wie dan, wie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze topic gevonden, omdat een iemand die deze topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
ik weet niet wat een hea is, maar ik ben blij voor je.quote:
Ik vind van wel. Een goede educatie vormt namelijk de basis waarop je moet verder leven. Ooit komt er een dag dat ook jij de grotemensenwereld zal betreden en dan is het maar beter om goede educatie genoten te hebben.quote:
ik kan der best even overheen krassen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een kraslot is die Wendy...
Boeiend? Heel boeiend! Het is belangrijk dat je je school afmaakt!quote:
'Deze topic' kan ook, vrind.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
cool.
ik vind het wel leuk dat je er bent
wat denk je, blijf je op fok?
Wat is er, lief dreuzeltje van me?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef SecretxFantasy het volgende:
*zucht*
arme schat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef SecretxFantasy het volgende:
*zucht*
Ik maak me school heus wel af hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Boeiend? Heel boeiend! Het is belangrijk dat je je school afmaakt!
Als je onder de zwarte verf zit is solliciteren al lastig genoeg, dus je zult dat diploma echt keihard nodig hebben
ik vind van niet.quote:
fijn om te horen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Ik maak me mijn school heus wel af hoor.
Ik hHoef toch nog maar 1 jaartje. Dan heb ik memijn diploma gehaald(hoop ik)
M'n. Of mijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Ik maak me school heus wel af hoor.
Hoef toch nog maar 1 jaartje. Dan heb ik me diploma (hoop ik)
Nou weten we het wel met die spelfoutenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M'n. Of mijn.
Niet me. 'Me' is niet bezittelijk.
te laat ;')quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M'n. Of mijn.
Niet me. 'Me' is niet bezittelijk.
idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou weten we het wel met die spelfouten
altijd meteen weer dat racistische met joden aids!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef Devlinsect het volgende:
Een 6.8? Ff een wicca ritueel uitvoeren. Dan veranderd het cijfer misschien in een 7.0 jewaids
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef SecretxFantasy het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk psychologie of iets met ontwerpen studeren.
als je zo serieus gaat doen bloedt het topic een beetje doodquote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef SecretxFantasy het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk psychologie of iets met ontwerpen studeren.
Met havo kan je veel.
het rellen gedeelte was leuker.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind best dat we positief mogen eindigen hoor
Da's waarquote:Op maandag 23 juli 2007 14:05 schreef freak1 het volgende:
het rellen gedeelte was leuker.
niet voordat ik haar even uit elkaar heb mogen trekken jaquote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Toekomstige werkgevers van SecretxFantasy: neem haar maar aan.
De Grote Bupa heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |