Ik ben het hélemaal met je eens wat die onvolwassen pubertjes hier betreft. En dat het onvolwassen is om zo over iemand te praten die je niet kent.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
En mag ik spel fouten maken?
Ik zit hier toch niet op school?
Ik ben heus wel volwassen.
(een beetje dan ben immers nog geen 18)
Volwassener dan de meeste hier.
Als je over iemand zit te praten, die je niet eens kent, dat vind ik dan weer erg onvolwassen.
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
Als je over iemand zit te praten, die je niet eens kent, dat vind ik dan weer erg onvolwassen.
ja maar hee!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef SecretxFantasy het volgende:
Rot toch op!
jij bent van na 1990quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.
Waar zeggen we dat?
Sure. Ik ken mensen die ouder zijn dan 18 en zich nog niet volwassen kunnen gedragen. Of je nou 18 bent of niet bepaald echt niet of je wel of niet volwassen bent. Enkel wettelijk, en daar hebben we het nu helaas niet over.
Boah, we hebben gewoon lol.
Haha, je typte 'bepaald', dombo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Door minder spelfouten te maken kom je wel wat intelligenter over.
Waar zeggen we dat?
Sure. Ik ken mensen die ouder zijn dan 18 en zich nog niet volwassen kunnen gedragen. Of je nou 18 bent of niet bepaald echt niet of je wel of niet volwassen bent. Enkel wettelijk, en daar hebben we het nu helaas niet over.
Boah, we hebben gewoon lol.
Je weet wát?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef SecretxFantasy het volgende:
Ja ik weet het.
Whehe, roflollerapachecopterquote:
ik ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef SecretxFantasy het volgende:
Ja ik weet het.
kraspanda-make-up (wat een woordquote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wát?
Dat je geen spelfouten mag maken?
Dat je wél in een hokje te plaatsen bent?
Dat je er veel leuker uit kan zien zonder zwarte jurken en dito make-up?
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Biancavia het volgende:
't Is trouwens Zweinstein.
Ik denk dat een anonieme held haar getipt heeft.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, hoe heb je dit topique gevonden? want je e-mail staat nog niet in google...
Dat ik geen spelfouten moet maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet wát?
Dat je geen spelfouten mag maken?
Dat je wél in een hokje te plaatsen bent?
Dat je er veel leuker uit kan zien zonder zwarte jurken en dito make-up?
het is mijn held! dit topique is ogenblikkelijk amusant!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat een anonieme held haar getipt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |