dat jullie over mij lullen is 1 dingquote:
ik ben niet stiekem zo'n breezer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef freak1 het volgende:
en beetje jammer van die 16 jaar, je kunt wel zien dat je probeert alternatief te zijn, maar stiekem een breezer bent, als ik die profielpagina'tjes zo bekijk.
kusje!
dankjequote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
nee, je bent geen emo, snijpanda of whatever, je valt eerder onder de categorie goth.
en goth=![]()
verder.
jurk staat je leuk.
Ach, over 10 jaar is alles weer op z'n pootjes terechtgekomen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef freak1 het volgende:
en beetje jammer van die 16 jaar, je kunt wel zien dat je probeert alternatief te zijn, maar stiekem een breezer bent, als ik die profielpagina'tjes zo bekijk.
kusje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huiselijk geluk mensen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Iedereen die dat zegt is ook in een hokje te plaatsenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:01 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
dankje
voor dat met die jurk.
maar ik ben ook geen goth.
ik zet mezelf niet in een hokje.
ik ben gewoon mezelf
Iedereen is in een hokje te plaatsen jah.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:05 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Iedereen die dat zegt is ook in een hokje te plaatsen
Maw. : iedereen is in een hokej te plaatsen
Maar wij welquote:Op maandag 23 juli 2007 13:07 schreef SecretxFantasy het volgende:
Maar ik plaats mezelf nie tin een hokje.
is je privacy 'geschend?'quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef SecretxFantasy het volgende:
wat jij wil.
kan je zo'n topic niet ergens melden ofzo?
Ik vind dat me privacy geschend is.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef SecretxFantasy het volgende:
kan je zo'n topic niet ergens melden ofzo?
groot gelijk!quote:
voelde ik mezelf niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:00 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
ik ben niet stiekem zo'n breezer.
ofzoiets.
was wel ff in zo'n "fase"
maar toen voelde ik me mezelf niet.
Nu ben ik mezelf wel^^
Of te hard gekrast dat het gevoel weg wasquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
voelde ik mezelf niet?
soort van masturbatie-zomerstop?
Welkom op 't Fok!forum, SecretxFantasyquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
voelde ik mezelf niet?
soort van masturbatie-zomerstop?
Wie wat ik? Ik voel me prima hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 13:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wel leuk, weten dat je tijdens de vorige fase waar je in zat de weg kwijt was en dan echt geloven dat je nu WEL goed bezig bent!
ik wil der ook wel even bijsturen, wat ductape en een vrij avondje.....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Wie wat ik? Ik voel me prima hoor.
Ik probeer d'r enkel een beetje bij te sturen.
Tof doen met bier en gitaren is ook maar een fase hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tof doen met bier en gitaren is ook maar een fase hoorOkee okee, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |