Hij zal iig met "vedettes" moeten omgaan. Zoals hij (mn held) Witschge destijds heeft behandeld...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een medestander
Ik hoef die kwal echt nooit meer bij Ajax als trainer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een medestander
Ik hoef die kwal echt nooit meer bij Ajax als trainer
Witschge was ook mijn held, toen ik jong was al. "Heerlijk" Amsterdamse gozer die de club een hoop plezier heeft bezorgd. De voetbal verziek het niet actie, om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij zal iig met "vedettes" moeten omgaan. Zoals hij (mn held) Witschge destijds heeft behandeld...
Davids en Co lijkt me ook geen combi![]()
Dat is juist goed, hij heeft nog niet zoveel ervaring als trainerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Laudrup lijkt mij idd niet verkeerd, maar die is net bij een nieuwe werkgever begonnen.
Die nog liever! Al zie ik hem Ancelotti wel opvolgen volgend seizoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
Misschien Frank Rijkaard?
Witschgequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Witschge was ook mijn held, toen ik jong was al. "Heerlijk" Amsterdamse gozer die de club een hoop plezier heeft bezorgd. De voetbal verziek het niet actie, om maar wat te noemen.
Zal nooit meer vergeten hoe vaak zijn naam door de ArenA ging als. Co
. hem weer eens op de bank liet beginnen, terwijl hij op dat moment tot een van de betere behoorde.
Sowieso heeft ie moeite met vedettes idd, als hij komt zwaaien er wel meer af, denk ik..
dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die nog liever! Al zie ik hem Ancelotti wel opvolgen volgend seizoen.
Imho is frank rijkaard de grootste prutser van de hele wereld, die man verdient het om RKC te trainenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
Misschien Frank Rijkaard?
.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Imho is frank rijkaard de grootste prutser van de hele wereld, die man verdient het om RKC te trainen![]()
Mads en Andreas Laudrup voetballen geloof ik samen bij Kopenhagen, en blijven daar nog minimaal een seizoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:40 schreef BonJovi het volgende:
Laudrup en Witschge zijn echte helden ja. Hoe zit het met de zonen van Laudrup?
idd was hier laatst nog voorbij gekomen BonJovi, je moet wel goed lezen he !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mads en Andreas Laudrup voetballen geloof ik samen bij Kopenhagen, en blijven daar nog minimaal een seizoen.
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd was hier laatst nog voorbij gekomen BonJovi, je moet wel goed lezen he !![]()
Andreas speelt bij Lyngby als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mads en Andreas Laudrup voetballen geloof ik samen bij Kopenhagen, en blijven daar nog minimaal een seizoen.
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:41 schreef Mr-Sander het volgende:
Ow, mensen. Dit jaar wordt een grandioos jaar voor ons aller Ajax. Met Kerst kampioen en de finale CL. Ik voél het gewoon
Sneijder gaat vlammen. Davids gaat vlammen (positief en negatief). Huntelaar knalt er 40 in. Stam wordt geweldig.
En dan volgend jaar goede vervangers halen
ja dat jaquote:"Talenter på samlebånd". Således beskrives resultaterne af ungdomsarbejdet i Lyngby Boldklub i øjeblikket. Medierne har fået øjnene op for Lyngbys unge drenge og det er heller ikke sjældent, at en spiller fra Lyngbys ynglinge- eller juniorhold optræder på et ungdomslandshold eller er til prøvetræning i en europæisk storklub. I løbet af efteråret og vinteren har ikke mindre end 8 spillere været i udlandet til prøvetræning, heriblandt angriberen Mads Thomsen, der har været i FC Twente to gange og Andreas Laudrup, der har været i Ajax og senere har fået invitationer fra både Barcelona og Real Madrid.
I november fik et af de allerstørste talenter i den blå/hvide trøje, sin debut i den rød/hvide trøje. Kantspilleren Tobias Mikkelsen debuterede på U/20-landsholdet og blev samtidigt matchvinder i udekampen mod Tyrkiet. Kort tid efter kom Tobys belønning i form af udtagelsen til U/21-landsholdet, som rejste til Malaysia på træningsophold i januar, hvor Toby debuterede, igen med en scoring.
Også i de yngre årgange er der deltagelse på landsholdene og således var hele 10 spillere (nr. 11 var skadet) i Vejle, da U/16-, U/17- og U/18-landsholdene mødtes til træningssamling i januar. Nye i trøjen var juniorspillerne Nikolai Larsen, Christoffer Olczyk og Emil Larsen, hvorimod forsvarsspilleren Rasmus S. Christiansen fra ynglingeholdet var en af de mest erfarne spillere med hele 30 U-landskampe bag sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |