Het geld wat ze nu binnen hebben gehaald met Babel, de Mul en Perez wordt gewoon op een bank met goede rente gezet, en volgend jaar gaan ze dat verbrassen an de opvolger van Sneijder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mja, maar er moet natuurlijk wel genoeg geld zijn om weer kwaliteit voor terug te kopen..
Die ook echt nog wel de nodige miljoenen zal opleveren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het geld wat ze nu binnen hebben gehaald met Babel, de Mul en Perez wordt gewoon op een bank met goede rente gezet, en volgend jaar gaan ze dat verbrassen an de opvolger van Sneijder.
Met gokken wil je nog wel eens verliezen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ook Ajax gokt op het goed presteren in de CL door de aanwezigheid van Sneijder, waardoor er ook miljoenen kunnen binnenkomen.
Suarez moet ook nog betaald worden..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het geld wat ze nu binnen hebben gehaald met Babel, de Mul en Perez wordt gewoon op een bank met goede rente gezet, en volgend jaar gaan ze dat verbrassen an de opvolger van Sneijder.
Klopt, maar de kans dat je de CL bereikt is groter met dan zonder Sneijder. Nu was hij er vorige jaar natuurlijk ook bij, maar hij heeft in de tussentijd enorme progressie gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met gokken wil je nog wel eens verliezen..
zie vorig jaar
Op wat voor rekening zal Ajax z'n geld hebben staan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 2 miljoen kan er wel van af hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez moet ook nog betaald worden..![]()
Ach, Sneijder zal echt niet voor 1 miljoen weggaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met gokken wil je nog wel eens verliezen..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 2 miljoen kan er wel van af hoor.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Ach, we hebben nog altijd de "oorlogskas" mocht er nood aan de man zijn
Scheelt wel dat er ook een stuk minder salaris betaald hoeft te worden als Stam Davids en Sneijder weg zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
En Stam, Davids zullen ook niet veel opleveren he..
Daar moeten ook vervangers voor komen, wie gaat dat betalen?
Dan was 25 miljoen wel lekker geweest die je voor Sneijder kan vangen.
Nee bedankt. Niet weer zo'n grafcombi naar Belgiëquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef borisz het volgende:
Iets leuks loten, Racing Genk ofzo als ze de tweede ronde winnen![]()
De vervangers van Davids, Stam en Sneijder gaan voor plakken wortels bij Ajax spelen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Scheelt wel dat er ook een stuk minder salaris betaald hoeft te worden als Stam Davids en Sneijder weg zijn.
En een hompje kaas.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vervangers van Davids, Stam en Sneijder gaan voor plakken wortels bij Ajax spelen?
Nogmaals, Ajax kijkt naar 2007-2008, niet naar 2008-2009.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
En Stam, Davids zullen ook niet veel opleveren he..
Daar moeten ook vervangers voor komen, wie gaat dat betalen?
Dan was 25 miljoen wel lekker geweest die je voor Sneijder kan vangen.
Levenslange voorraad Ajaxkoffie natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De vervangers van Davids, Stam en Sneijder gaan voor plakken wortels bij Ajax spelen?
Daar kan je geen nee tegen zeggen natuurlijk..!quote:
Wanneer is die loting?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef borisz het volgende:
Iets leuks loten, Racing Genk ofzo als ze de tweede ronde winnen![]()
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, Ajax kijkt naar 2007-2008, niet naar 2008-2009.
Das zorg voor later.
Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder. (inclusief die paar miljoen die volgend jaar voor Sneijder vangt)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Alleen als je volgend seizoen geen centen hebt om vervangers aan te trekken die op hetzelfde niveau ztten als de huidige selectie heb je een aardig probleem..
Je kent het wel, opbouwjaar (jaren)..
Als je Sneijder nu verkoopt heb je geld genoeg om een goede vervanger te halen die gelijk met een goed team om zich heen aan een kampioenschap kan werken. En er ook volgend seizoen staat.
Nu vertrekken er volgend seizoen meerdere spelers icl Sneijder, en heb je minder geld om nieuwe spelers aan te trekken...
Maar voor Huntelaar moet natuurlijk ook weer een opvolger komen, ook niet gratis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder.
Voor Davids en Stam krijg je inderdaad niets terug maar voor Huntelaar zal je ook wel een flink bedrag krijgen.
Uiteraard wel het échte logoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Levenslange voorraad Ajaxkoffie natuurlijk..
Inc. mok met logo.
Ajax krijgt natuurlijk maar 13 miljoen van de transfersom, omdat 50 procent boven de 9 miljoen naar Babbeltje zelf gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder. (inclusief die paar miljoen die volgend jaar voor Sneijder vangt)
Voor Davids en Stam krijg je inderdaad niets terug maar voor Huntelaar zal je ook wel een flink bedrag krijgen.
Maar zo is het altijd voor de topclubs in Nederland geweest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar voor Huntelaar moet natuurlijk ook weer een opvolger komen, ook niet gratis.
En Suarez moet nog betaald worden he..![]()
Ik denk dat die Fanteni misschien nog wel blijft. Die Doutie is nog te licht. En ik weet wel zeker dat Collin een contract krijgt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:36 schreef Fides het volgende:
Ben wel benieuwd wat nou met die Zuid-Afrikaanse stagiars gaat gebeuren.
Weer aan een kampioenschap werken is geen optie, hij moet dit jaar gehaald worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Alleen als je volgend seizoen geen centen hebt om vervangers aan te trekken die op hetzelfde niveau ztten als de huidige selectie heb je een aardig probleem..
Je kent het wel, opbouwjaar (jaren)..
Als je Sneijder nu verkoopt heb je geld genoeg om een goede vervanger te halen die gelijk met een goed team om zich heen aan een kampioenschap kan werken. En er ook volgend seizoen staat.
Nu vertrekken er volgend seizoen meerdere spelers icl Sneijder, en heb je minder geld om nieuwe spelers aan te trekken...
tenzij Ajax enorm ver gaat komen in de CL
Ja, maar volgend seizoen vertrekken er dus twee spelers die niet verkocht zullen worden aan een buitenlandse club en dus geen geld opleveren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar zo is het altijd voor de topclubs in Nederland geweest.
Goede spelers worden weggekocht door Europese toppers, en opvolgers worden vrijwel altijd voor een minder bedrag gehaald dan waarvoor de vorige spelers verkocht zijn.
Of heb jij voorbeelden dat het niet zo is
Met het verschil dat Suarez nog 4 jaar onder contract staat en Groningen van plan is hem volgend seizoen wel tegen een mooie prijs weg te doen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ehm, is dat niet hetzelfde een beetje als het Grunn-Suarez verhaal?
Ik bedoel, met die miljoenen kan je een behoorlijke spits kopen.. Maar Grunn wil hem niet kwijt; want belangrijk.
Nou ja, das met Sneijder ook zo.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax aast op BojinovGeplaatst op 21-07-2007 09:53 door Jimmy Stolk
Cesar Delgado, Artem Milevskiy en Valeri Bojinov. Dat zijn de spelers die Ajax op het verlanglijstje heeft staan. NOVA TV meldt vandaag dat Bojinov van Fiorentina ook bij het verlanglijstje hoort van de Amsterdammers.
Op de fansites van de Italiaanse voetbalclub werd ook al gespeculeerd over een mogelijke transfer. Bojinov zou negen miljoen euro moeten kosten voor Ten Cate &Co.
In 2001 werd Bojinov bekend in het betaalde voetbal. Daar kwam de Bulgaar naar het Italiaanse Lecce toe. In het seizoen 2004/2005 kwam hij naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd de middenvelder verhuurd aan Juventus.
Als ie er dan nog speelt idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met het verschil dat Suarez nog 4 jaar onder contract staat en Groningen van plan is hem volgend seizoen wel tegen een mooie prijs weg te doen..
mochten ze die zaak winnen tenminste.
Goed zo! Eindelijk gaat het eens over en voetbal en Ajax hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:54 schreef venomsnake het volgende:
Naja, we zullen zien..
Ik wou gewoon ff een leuke discussie starten. Of iig even op doorgaan.![]()
Wat dus ook met Huntelaar zal gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met het verschil dat Suarez nog 4 jaar onder contract staat en Groningen van plan is hem volgend seizoen wel tegen een mooie prijs weg te doen..
mochten ze die zaak winnen tenminste.
Ja, maar we hadden het over Sneijder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat dus ook met Huntelaar zal gaan gebeuren.
Je kan sowieso nooit meer zoveel vangen voor Sneijder, want clubs zijn echt niet zo gek om een een-jarig contract voor veel geld af te kopen, of je moet Sevilla heten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik zou graag willen weten wat dat gelimiteerde bedrag is![]()
Nou ja, met die miljoenen zijn misschien wel 2 spelers te halen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over Sneijder.![]()
Maar van het geld wat je met Huntelaar binnen brengt + het geld van Babel + het geld van Sneijder - het geld van Suarez ... het wordt een rekensom zoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over Sneijder.![]()
Raffie ging voor 5 toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan sowieso nooit meer zoveel vangen voor Sneijder, want clubs zijn echt niet zo gek om een een-jarig contract voor veel geld af te kopen, of je moet Sevilla heten.
Punt is dat Ajax geld zat heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar van het geld wat je met Huntelaar binnen brengt + het geld van Babel + het geld van Sneijder - het geld van Suarez ... het wordt een rekensom zo
Met dat bedrag zal ik erg tevreden zijn hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Raffie ging voor 5 toch?
Denk dat het ergens tussen de 5 en 7 zal zitten ofzo.
Ajax is allang blij dat zo'n praktisch onhoudbare klasbak nog een jaar blijft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met dat bedrag zal ik erg tevreden zijn hoor.
Hopelijk Ajax en de toekomstige mooie club van Sneijder ook.
Dat is waar, alleen moet Huntelaar dan wel goed gaan presteren aankomend seizoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, met die miljoenen zijn misschien wel 2 spelers te halen.
Denk niet dat een Defour (om maar iemand te noemen) meteen het hele transferpotje leeg zal trekken.
Zal de Tank al in de spits staan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
Zo even naar Deventer, kijken of daar wat te beleven valt. Wat is de vermoedelijke basisopstelling?
Meteen al mét Luis Suarez?
Ik denk dat we het beste Ajax in jaren gaan zien dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen moet Huntelaar dan wel goed gaan presteren aankomend seizoen.![]()
Suarez idem dito mits hij niet naar Ajax gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen moet Huntelaar dan wel goed gaan presteren aankomend seizoen.![]()
Denk dat Ajax al in z'n handjes mag knijpen met deze constructie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kunnen ze geen deal sluitten met Sneijder dat hij nou nog ff een contract signeert voor 3 jaar met de garantie dat hij eind seizoen weg is, mooie inkomsten voor Ajax!
Is het nog steeds te warm daar om buiten te chillen? Hebben ze daar bij jou geen Starbeach ofzo, waar je je helemaal vol kan gooien? Die 3-3 kan ik me ook nog heel goed herinneren, zat met wat maten op Center Parcs en kon in de weekenden gratis smsen, was echt een kutontknoping, ondanks die beauty van Wesley Sonck.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Thanks.. Denk niet dat het ergens te zien is hier, maar die bizarre 3-3 wedstrijd tegen ADO een paar jaar terug was ook "opeens" op een lokaal kanaal hier.....
Al was dat wel competitie natuurlijk.
HtC heeft toch al aangegeven na dit jaar te stoppen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zie ik ook nog wel een jaar bijtekenen als HtC blijft.
klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Suarez idem dito mits hij niet naar Ajax gaat.
Nog niet zo heel lang wakker, maar de eerste stappen ga ik zo zetten buiten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nog steeds te warm daar om buiten te chillen? Hebben ze daar bij jou geen Starbeach ofzo, waar je je helemaal vol kan gooien? Die 3-3 kan ik me ook nog heel goed herinneren, zat met wat maten op Center Parcs en kon in de weekenden gratis smsen, was echt een kutontknoping, ondanks die beauty van Wesley Sonck.
Zou mooi zijn, absoluut een toegevoegde waarde voor de eredivisie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zie ik ook nog wel een jaar bijtekenen als HtC blijft.
Hij draaide al een klein beetje bij laatste keer dat ze hem vroegen. Hij was iig niet zo resoluut als eerst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HtC heeft toch al aangegeven na dit jaar te stoppen?
Dacht van wel. Er ging een gerucht dat hij door Van Geel benadert is om zijn contract te verlengen, en dit niet wilde. Maar Van Geel ontkent dat er gesproken is over contractverlenging.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HtC heeft toch al aangegeven na dit jaar te stoppen?
Nee, die man hoef ik ook niet bij Ajax te zien liever Henk nog een jaar langer!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop toch echt echt echt echt echt heel hard dat die kwalbak nooit meer de ArenA inkomt.Co.
.
HtC is imo de beste coach sinds LvG.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, die man hoef ik ook niet bij Ajax te zien liever Henk nog een jaar langer!
Ik denk dat dat wel goed zit, Volgens mij is ten Cate ook iemand die jongens als Leonardo weet te motiveren en te raken op de juiste plek, ik ben vooral benieuwd hoe hij het dit jaar gaat doen met zijn eigen team, eigen aankopen enz.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HtC is imo de beste coach sinds LvG.
Ze mogen hem wat mij betreft zo lang mogelijk houden, eindelijk een coach die spelers aantoonbaar beter maakt.
Hopen dat ie Maduro ook uit z'n dal (lees: ravijn) kan trekken.
Ik gok 8 miljoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:12 schreef w00h00 het volgende:
Hoe hoog zal die zijn? Met 1 jarig contract en net de CL gewonnen?18 miljoen oid?
En Johnny. Oppassen dat het geen uitloop wordt....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de contractverlenging van Maduro? Als volgend jaar Davids stopt en misschien Gabri wel vertrekt, lijkt het me toch verstandig om Maduro zeker te behouden. Ik ben er nog steeds van overtuigt dat Maduro een belangrijke schakel binnen Ajax kan worden.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
Gabri heeft toch verlengd?
Maar wil de stap misschien ook wel eens maken. Maar van mij mag hij de nieuwe Danny Blind worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:16 schreef Urquhart het volgende:
Johnny heeft pas bijgetekend.
Een medestanderquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop toch echt echt echt echt echt heel hard dat die kwalbak nooit meer de ArenA inkomt.Co.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |