abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51688403
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

En een hompje kaas.
Daar kan je geen nee tegen zeggen natuurlijk..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:32:30 #27
51286 w00h00
Digital man!
pi_51688444
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef borisz het volgende:
Iets leuks loten, Racing Genk ofzo als ze de tweede ronde winnen
Wanneer is die loting?
pi_51688496
Ben wel benieuwd wat nou met die Zuid-Afrikaanse stagiars gaat gebeuren.
pi_51688549
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, Ajax kijkt naar 2007-2008, niet naar 2008-2009.
Das zorg voor later .
Dat blijkt.

Alleen als je volgend seizoen geen centen hebt om vervangers aan te trekken die op hetzelfde niveau ztten als de huidige selectie heb je een aardig probleem..
Je kent het wel, opbouwjaar (jaren)..

Als je Sneijder nu verkoopt heb je geld genoeg om een goede vervanger te halen die gelijk met een goed team om zich heen aan een kampioenschap kan werken. En er ook volgend seizoen staat.

Nu vertrekken er volgend seizoen meerdere spelers icl Sneijder, en heb je minder geld om nieuwe spelers aan te trekken...

tenzij Ajax enorm ver gaat komen in de CL
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51688593
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat blijkt.

Alleen als je volgend seizoen geen centen hebt om vervangers aan te trekken die op hetzelfde niveau ztten als de huidige selectie heb je een aardig probleem..

Als je Sneijder nu verkoopt heb je geld genoeg om een goede vervanger te halen die gelijk met een goed team om zich heen aan een kampioenschap kan werken. En er ook volgend seizoen staat.

Nu vertrekken er volgend seizoen meerdere spelers icl Sneijder, en heb je minder geld om nieuwe spelers aan te trekken...
Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder. (inclusief die paar miljoen die volgend jaar voor Sneijder vangt)
Voor Davids en Stam krijg je inderdaad niets terug maar voor Huntelaar zal je ook wel een flink bedrag krijgen.
pi_51688612
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder.
Voor Davids en Stam krijg je inderdaad niets terug maar voor Huntelaar zal je ook wel een flink bedrag krijgen.
Maar voor Huntelaar moet natuurlijk ook weer een opvolger komen, ook niet gratis.
En Suarez moet nog betaald worden he..
pi_51688618
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Levenslange voorraad Ajaxkoffie natuurlijk. .
Inc. mok met logo .
Uiteraard wel het échte logo

Ten Cate heeft aangegeven nog twee aankopen te willen doen. Ik ben benieuwd. Eén zal Suarez wel zijn, waar ik 100% achter sta. Die andere aankoop? Ik zou het echt niet weten.
pi_51688626
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inprincipe moet het geld wat dit jaar met Babel is binnengebracht al genoeg zijn om een adequate opvolger te halen van Sneijder. (inclusief die paar miljoen die volgend jaar voor Sneijder vangt)
Ajax krijgt natuurlijk maar 13 miljoen van de transfersom, omdat 50 procent boven de 9 miljoen naar Babbeltje zelf gaat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_51688636
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar voor Huntelaar moet natuurlijk ook weer een opvolger komen, ook niet gratis.
En Suarez moet nog betaald worden he..
Maar zo is het altijd voor de topclubs in Nederland geweest.
Goede spelers worden weggekocht door Europese toppers, en opvolgers worden vrijwel altijd voor een minder bedrag gehaald dan waarvoor de vorige spelers verkocht zijn.
Of heb jij voorbeelden dat het niet zo is
pi_51688687
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:36 schreef Fides het volgende:
Ben wel benieuwd wat nou met die Zuid-Afrikaanse stagiars gaat gebeuren.
Ik denk dat die Fanteni misschien nog wel blijft. Die Doutie is nog te licht. En ik weet wel zeker dat Collin een contract krijgt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:48:29 #36
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51688696
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat blijkt.

tenzij Ajax enorm ver gaat komen in de CL
Weer aan een kampioenschap werken is geen optie, hij moet dit jaar gehaald worden.
Period.
En je doet alsof Ajax geen cent te makken heeft... Das ook niet zo.
In principe is het geld van Perez nog niet eens uitgegeven. De miljoenen van De Mul en Babel nog op de rekening en het hele transferpotje wat er voor dit seizoen al was.
Tel dat op bij wat er voor volgend seizoen al was + inkomsten van de CL en je kan ook volgend jaar een heel behoorlijke vervanger halen.
Als KJH ook wordt verkocht (dik cashen natuurlijk met zijn contractduur nog) heb je een nog veel groter potje.
Geloof me, Ajax heeft zoveel meer aan Sneijder nog een seizoen dan een paar extra miljoen. (dat heb ik niet bewust laten rijmen . ).
-
pi_51688707
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar zo is het altijd voor de topclubs in Nederland geweest.
Goede spelers worden weggekocht door Europese toppers, en opvolgers worden vrijwel altijd voor een minder bedrag gehaald dan waarvoor de vorige spelers verkocht zijn.
Of heb jij voorbeelden dat het niet zo is
Ja, maar volgend seizoen vertrekken er dus twee spelers die niet verkocht zullen worden aan een buitenlandse club en dus geen geld opleveren.
Bovendien vertekken Sneijder en Huntelaar ook nog eens.
Huntelaar zal dus de enige speler zijn waar misschien veel geld voor binnenkomt (beetje afhankelijk van hoe hij het dit seizoen gaat doen).

Dat betekend dat je 4 spelers moet halen, en niet de minste.. het zijn de belangrijkste en beste spelers van Ajax die vertrekken, opvolgers van dat niveau zullen niet goedkoop zijn.

Ik zou ook niet zo 1-2-3 weten welke Nederlandse topspeler komt afbouwen volgend seizoen.. Seedorf blijft denk ik in Milan.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:50:22 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51688738
Volgens mij snakken Ajacieden zo naar een kampioenschap, dat ze zich nu even niet over 2008/2009 druk maken. Ajax hoopt erop dat Vermaelen het laatste jaar naast Stam een hoop leert, Heitinga straks centraal achterin kan spelen en Van der Wiel de backup is. Eventueel kan er dan nog een aankoop volgen. Hoe goed die aankoop is hangt dan volledig af van het behalen van Champions League voetbal.

Davids kan vervangen worden door Vertonghen of Sarpong, wat natuurlijk een aderlating is. Maar dat zal elke andere aankoop ook zijn, en hopelijk brengen die onge gasten wat Ajax ervan verwacht.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:50:32 #39
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51688742
Maar ehm, is dat niet hetzelfde een beetje als het Grunn-Suarez verhaal?
Ik bedoel, met die miljoenen kan je een behoorlijke spits kopen.. Maar Grunn wil hem niet kwijt; want belangrijk.
Nou ja, das met Sneijder ook zo.
-
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 11:51:37 #40
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51688763
Ajax aast op BojinovGeplaatst op 21-07-2007 09:53 door Jimmy Stolk

Cesar Delgado, Artem Milevskiy en Valeri Bojinov. Dat zijn de spelers die Ajax op het verlanglijstje heeft staan. NOVA TV meldt vandaag dat Bojinov van Fiorentina ook bij het verlanglijstje hoort van de Amsterdammers.

Op de fansites van de Italiaanse voetbalclub werd ook al gespeculeerd over een mogelijke transfer. Bojinov zou negen miljoen euro moeten kosten voor Ten Cate &Co.

In 2001 werd Bojinov bekend in het betaalde voetbal. Daar kwam de Bulgaar naar het Italiaanse Lecce toe. In het seizoen 2004/2005 kwam hij naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd de middenvelder verhuurd aan Juventus.
pi_51688779
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ehm, is dat niet hetzelfde een beetje als het Grunn-Suarez verhaal?
Ik bedoel, met die miljoenen kan je een behoorlijke spits kopen.. Maar Grunn wil hem niet kwijt; want belangrijk.
Nou ja, das met Sneijder ook zo.
Met het verschil dat Suarez nog 4 jaar onder contract staat en Groningen van plan is hem volgend seizoen wel tegen een mooie prijs weg te doen..

mochten ze die zaak winnen tenminste.
pi_51688787
Als we kampioen worden maakt het mij niet veel uit als we 2008/2009 een iets minder jaar hebben.

Ik wil vlammen dit jaar!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51688792
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax aast op BojinovGeplaatst op 21-07-2007 09:53 door Jimmy Stolk

Cesar Delgado, Artem Milevskiy en Valeri Bojinov. Dat zijn de spelers die Ajax op het verlanglijstje heeft staan. NOVA TV meldt vandaag dat Bojinov van Fiorentina ook bij het verlanglijstje hoort van de Amsterdammers.

Op de fansites van de Italiaanse voetbalclub werd ook al gespeculeerd over een mogelijke transfer. Bojinov zou negen miljoen euro moeten kosten voor Ten Cate &Co.

In 2001 werd Bojinov bekend in het betaalde voetbal. Daar kwam de Bulgaar naar het Italiaanse Lecce toe. In het seizoen 2004/2005 kwam hij naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd de middenvelder verhuurd aan Juventus.
Waarom worden deze berichten uberhaupt nog geplaatst?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:53:25 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51688796
Ik geloof er geen bal van. Rechtsbuiten is al dubbel bezet, de spitspositie is al dubbel bezet. Met Leonardo en Mitea is linksbuiten dubbel bezet en Manucharyan is er nog. Ik denk dat alleen Suarez of een andere speler die goed in de kleine ruimte is nog zal komen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:53:26 #45
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51688797
Bojinov is hetzelfde verhaal als Artem Milevskiy..
Neppe kutgeruchten...
-
  Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 11:53:40 #46
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51688805
omdat het gewoon doodleuk grappig is om bojinov en ajax in 1 zin te lezen
pi_51688821
Naja, we zullen zien..
Ik wou gewoon ff een leuke discussie starten. Of iig even op doorgaan.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:54:59 #48
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51688826
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Met het verschil dat Suarez nog 4 jaar onder contract staat en Groningen van plan is hem volgend seizoen wel tegen een mooie prijs weg te doen..

mochten ze die zaak winnen tenminste.
Als ie er dan nog speelt idd. .
Maar ik denk dat het voor Ajax vooral belangrijk is dat er prijzen komen. Gegarandeerd CL spelen trekt ook wat meer spelers aan.
Voor mij is het allerbelangrijkst dat HtC aanblijft . En ajb geen Co meer .
-
pi_51688834
Zoals ik al zei wil Ajax gewoon gaan presteren in de CL, om op die wijze inkomsten te verkrijgen. Vandaar al die aankopen gericht op de korte termijn. En mocht je goed presteren dan stromen de miljoenen vanzelf binnen, waardoor je weer de nodige aankopen kan doen + het feit dat je door goede prestaties in de CL een stuk aantrekklijker wordt.

Dat deze instelling de nodige risico's met zich meebrengt, en er ook een Kopenhagen-scenario kan plaatsvinden, neemt men voor lief. Wellicht dat Van Geel na de voorrondes nog een grote aankoop zal doen, als de CL verzekert is.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:55:32 #50
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51688839
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:54 schreef venomsnake het volgende:
Naja, we zullen zien..
Ik wou gewoon ff een leuke discussie starten. Of iig even op doorgaan.
Goed zo! Eindelijk gaat het eens over en voetbal en Ajax hier. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')