Dennis schuift alle actie vooruit....morgen.. straks.. laterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef Hanekrooi het volgende:
Dennis met zijn praatjes .....Morgen dit...morgen dat... Durf te wedden dat het niks gaat worden.
lieke bevestigde het ook nog dus hij kan blijven ontkennen maar dat wordt zo'n beetje de hele groep tegen Nix.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb jij het over dat onderonsje van eergister?
Denniks heeft duidelijk gezegd ''Alle ballen op Brian".
nee, toen ze daarnet Huub en Lieke gingen ophalen uit de privaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb jij het over dat onderonsje van eergister?
Denniks heeft duidelijk gezegd ''Alle ballen op Brian".
Tis een verstandige jongen die zich op de toekomst richt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Dennis weer met `morgen` dat gaat dus zondag worden.
Dat is toch verder ook niet verrassend?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:12 schreef Visual het volgende:
waarom vertelt hij aan nadia van ontslagronde dat huub zei dennis eruit stemmen
Jaap is een zwak persoon idd. Met emmers kots gooien ging hem goed af. Hij is puur onzeker, en durft nooit een verbale confrontatie aan, althans heb dat nooit gezien van hem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:10 schreef ScofieldM het volgende:
Jaap liegt nu dus want het was hij die tegen huub zei:"donderdag ontslagronde, heeft dennis nog immuniteit?" en niet huub zwak jaap![]()
Het is ook niet relevant, feit is dat Denniks (ja sorry kan die naam niet meer normaal typen) wel meer en meer kritiek krijgt van het BANDDJ groepje. Ook FEBO vindt dat hij weinig tot niks laat zien. Het enige wat hij doet is praten praten praten. Bij confrontaties schuift ie zichzelf op de achtergrond, terwijl die juist vooraan zou moeten staan. Hij kan ook al niet op tegen Huub. Laat ik dit zeggen, ik ben pro Huub. Maar toen Denniks vertelde dat hij Huub gek ging krijgen dacht ik, oke mooi laat maar zien, ik ben benieuwd. Maar ook hier kan ie niks anders dan, kikker en poesie roepen. Meer niet. Denniks is rijp voor een toneelhaak, ik vindt het jammer dat hij nog immuun is voor de komende wegstemronde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, toen ze daarnet Huub en Lieke gingen ophalen uit de privaat.
Maar goed, het is niet relevant eigenlijk.
Dennis heeft wel goed door dat hij morgen moet "knalluh" om zijn gezicht te redden.
"anders kan ik niet met mezelf leven"
Als dennix morgen op Brian in gaat hakken met onzinverhalen dan kun je er rustig vanuit gaan dat Amanda nix eruit stemt en helemaal omdat Brian haar makkelijk over kan halen dit te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch verder ook niet verrassend?
Nadia zegt dat Natasja en Amanda Dennis er niet uitstemmen.
Psies, en dan moet Jaap Nadia overhalen, en weg met die nietsnut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als dennix morgen op Brian in gaat hakken met onzinverhalen dan kun je er rustig vanuit gaan dat Amanda nix eruit stemt en helemaal omdat Brian haar makkelijk over kan halen dit te doen.
Dat doet Amanda dus nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:20 schreef wolferl het volgende:
Ze doen het niet goed, ze moeten Nadia eruit stemmen ipv Denniks.
Nadia is gevaarlijker dan Denniks, en die kan alleen maar sterker worden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is volgens mij niet zo dom, als die hem een pussy vindt, dan moet ik mij daar maar bij aansluiten
Ja daar dacht ik meteen weer aan, Amanda ziet Nadia als vriendin.quote:
Nadia is de Mata Hari van de kooi, ik vind het wel leuk om te zien hoe ze die mannen bespeeltquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:20 schreef wolferl het volgende:
Ze doen het niet goed, ze moeten Nadia eruit stemmen ipv Denniks.
Nadia is gevaarlijker dan Denniks, en die kan alleen maar sterker worden.
Nee, Dennis kan er gewoon uit donderdagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik meteen weer aan, Amanda ziet Nadia als vriendin.
Amanda kan 'weer' moeilijk gaan doen.
Dan kom je automatisch weer bij Denniks eruit stemmen.
Maar dat kan niet want die heeft immuniteit.
Dat vind ik nu ook. Ze pakt ze allemaal in met dat mooie koppie. Ik vind haar top!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nadia is de Mata Hari van de kooi, ik vind het wel leuk om te zien hoe ze die mannen bespeelt
Ik dacht toch echt dat hij immuun was, samen met Nadia.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Dennis kan er gewoon uit donderdag![]()
Ik ook, ik vind het geweldig hoe mak Jaap is in haar buurt en hij kan wel doen alsof het maar spel is maar dat is niet zo hij is als was in haar handenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook. Ze pakt ze allemaal in met dat mooie koppie. Ik vind haar top!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Nadia neemt een cracker, ter info, 3 kcal per cracker.
Ja precies, hij is als de dood dat Nadia en Dennis een hecht stelletje wordt, dan is Jaap de sjaakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
EmoJaap in de bocht, ondertussen zwaar stoken tussen Nadia en Dennis.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
“Beste Dennis, Welkom in De Gouden Kooi. Zoals bij elke nieuwe Miljonair geniet u de komende twee stemronden immuniteit. U mag zelf wel stemmen."
Dat was 21 juni, dus hij heeft deze maand ook nog immuniteit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
“Beste Dennis, Welkom in De Gouden Kooi. Zoals bij elke nieuwe Miljonair geniet u de komende twee stemronden immuniteit. U mag zelf wel stemmen."
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Nadia neemt een cracker, ter info, 3 kcal per cracker.
Twee ik dacht eenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
lolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft er nu toch zeker al 5 op, de vetklep.![]()
En nog wel na 20:00 savond's..dat is helemaal niet goed zegt carlos altijd..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft er nu toch zeker al 5 op, de vetklep.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |