als nadia in zijn buurt is en hem op de juiste manier bespeeld, heeft jaap soms last van een tekort aan bloed in zijn hersensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Holle Bolle Gijs van de Efteling heeft ze nog meer op een rijtje dan Japio nu.
Hummm, hij werd zojuist door enkele prominente mede-cossers ongeveer als briljant omschrevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Holle Bolle Gijs van de Efteling heeft ze nog meer op een rijtje dan Japio nu.
Huh? Vertel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is nu de winnaar? Volgens mij nu toch zomaar opeens toch Dennis?
dat is het rare dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
Als iemand je zo'n geintje flikt, geef je hem of haar toch een keiharde trap onder zijn/haar kont?
Niet als het een "schattig" grapje isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
Als iemand je zo'n geintje flikt, geef je hem of haar toch een keiharde trap onder zijn/haar kont?
Het probleem van Jaap is, dat ie nooit duidelijk stelling durft te nemen en met iedereen meelult als het hem uitkomt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Hummm, hij werd zojuist door enkele prominente mede-cossers ongeveer als briljant omschreven![]()
Er zat wel een lijn in, meerderen zelfs. Maar het loopt fout en er is niet nagedacht over damage control. Jaap was de schaker die de pionnen zette, nu keert het tegen hem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef riri het volgende:
zit totaal geen lijn in wat dit clubje doet...nadia is veel te wisselvallig en niet om op te bouwen
Trusten knullie!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap het niet meer hoor lol..
ik ga slapen dag mootie, avonne en alle andere luitjes!
Dit is Scanman's ultieme bewijs dat er niet gescript wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Het probleem van Jaap is, dat ie nooit duidelijk stelling durft te nemen en met iedereen meelult als het hem uitkomt.
Zei ze niet jodin?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:56 schreef cobain94 het volgende:
Nadia: Jullie doen nu net of ik een of andere domme jood ben..
Met of zonder kipsmaak?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
Tandenstoker voor Dennis aub.
Dat zal dan morgen blijken. Ik had Dennis aardig hoog vanwge de eerste dagen tegen Huub. Hij knalde toen best wel, maar dat was reactie. Nu moet hij morgen zelf de actie maken, we zullen zien.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
Dennis heeft de hele situatie wel goed door, denk ik. Hij heeft alleen niet het karakter om te "knalluh".
Op zich was het wel goed voorbereid, maar toen Brian met een heel andere tekst kwam (door Nadia) kon hij niet improviseren.
Dat is het probleem van Dennis.
Kuikens zijn makkelijker te sexen dan Naatjequote:
Ja, maar ook niet alles is gescript. DGK is een vierbaansweg van A naar B. De route wordt uitgestippeld, de targets per dag bepaald. Wie mee wil doen doet het, wie afhaakt haakt af. Je weet echter dat je TV moet maken en dat je uiteindelijk moet kiezen om wel iets te doen. Ik ben overtuigd van scripts, het percentage eigen inbreng versus script ken ik daarentegen weer niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit is Scanman's ultieme bewijs dat er niet gescript wordt![]()
Zei ze datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:56 schreef cobain94 het volgende:
Nadia: Jullie doen nu net of ik een of andere domme jood ben..
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd... de 6 hebben het inmiddels weer druk met elkaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef riri het volgende:
morgen dat etentje van huub en lieke erover heen....met een bodyguard
OK. Kon het al totaal niet plaatsen.quote:
Heb jij het over dat onderonsje van eergister?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is het inderdaad wat Dennis zegt.
Dennis zei "dat wordt lachen"
Jaap zei "hij heeft fokking goed materiaal"
en toen zei Huub "alle ballen op Brian"
Hij knalde wel maar was mondeling niet sterk toen vind ik, wel in het uitlokken van Huub met zijn 'poesie' op afstand roepen en zijn geduw en getrek.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal dan morgen blijken. Ik had Dennis aardig hoog vanwge de eerste dagen tegen Huub. Hij knalde toen best wel, maar dat was reactie. Nu moet hij morgen zelf de actie maken, we zullen zien.
Dus dat, genaaid door zn 'team' en hij maalt er niet om of hij heeft niet door wat dat betekent.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij knalde wel maar was mondeling niet sterk toen vind ik, wel in het uitlokken van Huub met zijn 'poesie' op afstand roepen en zijn geduw en getrek.
Ik snap ook niet dat Dennis niet kwaad is, hij is genaaid door Jaap en Nadia maar vind het allemaal wel prima en pikt het gewoon.
Nee Dennis is niet sterk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |