Ik vind het geniaal dit! ZO grappig..ze is echt labiel. Ik kan haar echt niet volgen, ze roddelt met iedereen mee.geen id waar ze nu staat of wat ze nu wil bereiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
Domme Nadia heeft dus net wel alles in een pissige bui tegen B en A verteld.
ik heb net een palmpje open getrokken...Proost!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dilemma, of nog een biertje pakken of slapen
ik begrijp ook niet waarom ze zo aan het jongleren is met leugens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal dit! ZO grappig..ze is echt labiel. Ik kan haar echt niet volgen, ze roddelt met iedereen mee.geen id waar ze nu staat of wat ze nu wil bereiken.
Nee, je hoorde het goed. Ik was te lui om het te typen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zei Nadia nu tegen Dennix: " .... waar jij met je zakken in je handen ... "" ???
Misschien hoorde ik het verkeerd.
Ze is gewoon gestoord. Ik vind het fantastisch dit..ik zit keihard te lachen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet waarom ze zo aan het jongleren is met leugens.
Zowiezo moet één van D+N het eerste weg omdat er het risico is dat ze op den duur toch elkaars backup worden. Dennis is dan het beste offer omdat Nadia het meeste succes lijkt te hebben bij B+Aquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm.....Jaap wil niet terug naar Huub en Lieke, Jaap wil terug naar Huub, daarom zal hij zich nooit helemaal 10% weer aansluiten bij H+L. En D+N gebruiken om B+A uit elkaar te drijven is een extraatje (8a zeg maar). Hij wil nu eerst bewijzen aan Huub dat hij nog te vertrouwen is door Dennis weg te werken. Daarna kan hij misschien Nadia altijd nog tegen B+A gebruiken.
Heel leerzaam voor degenen die willen leren hoe je langs elkaar heen moet pratenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Lekker team dat van Jaap Nadia en Nix hahaha..
Ik begin me nu toch ook af te vragen of Jaap wel met Nadia verder wilquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel leerzaam voor degenen die willen leren hoe je langs elkaar heen moet praten![]()
Okay, bedankt. Moet misschien morgen maaer even de soundclip online zetten ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, je hoorde het goed. Ik was te lui om het te typen.
Dat Jaap het plan kende.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Wat wil Nadia tegen Dennis zeggen over Jaap?
Ik volg het allemaal niet meer!![]()
Ik voorzie een overstap door Nadia naar B&A...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Lekker team dat van Jaap Nadia en Nix hahaha..
Als hij echt zo slim is als hij denkt, dan wil hij dat beslist niet. Ze raakt volkomen verstrikt in haar eigen verhalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch ook af te vragen of Jaap wel met Nadia verder wil![]()
Tot nu toe trapte ik wel in de Nadia/Jaap combi die Dennis eruit wilde werken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij echt zo slim is als hij denkt, dan wil hij dat beslist niet.
Kan niet, zn enige 'steun', denkt hij in elk geval.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:45 schreef Visual het volgende:
Nu moet dennis focking boos tegen jaap zijn
ja shit, dat plannetje was dus ook nep!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe trapte ik wel in de Nadia/Jaap combi die Dennis eruit wilde werken.![]()
Het is lastig met die Nadia. Soms komt ze over als een kip zonder kop, alsof ze maar wat doet. Dan komt ze weer over als een vrouwelijke player.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe trapte ik wel in de Nadia/Jaap combi die Dennis eruit wilde werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |