Nadia is de Mata Hari van de kooi, ik vind het wel leuk om te zien hoe ze die mannen bespeeltquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:20 schreef wolferl het volgende:
Ze doen het niet goed, ze moeten Nadia eruit stemmen ipv Denniks.
Nadia is gevaarlijker dan Denniks, en die kan alleen maar sterker worden.
Nee, Dennis kan er gewoon uit donderdagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik meteen weer aan, Amanda ziet Nadia als vriendin.
Amanda kan 'weer' moeilijk gaan doen.
Dan kom je automatisch weer bij Denniks eruit stemmen.
Maar dat kan niet want die heeft immuniteit.
Dat vind ik nu ook. Ze pakt ze allemaal in met dat mooie koppie. Ik vind haar top!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nadia is de Mata Hari van de kooi, ik vind het wel leuk om te zien hoe ze die mannen bespeelt
Ik dacht toch echt dat hij immuun was, samen met Nadia.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Dennis kan er gewoon uit donderdag![]()
Ik ook, ik vind het geweldig hoe mak Jaap is in haar buurt en hij kan wel doen alsof het maar spel is maar dat is niet zo hij is als was in haar handenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook. Ze pakt ze allemaal in met dat mooie koppie. Ik vind haar top!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Nadia neemt een cracker, ter info, 3 kcal per cracker.
Ja precies, hij is als de dood dat Nadia en Dennis een hecht stelletje wordt, dan is Jaap de sjaakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
EmoJaap in de bocht, ondertussen zwaar stoken tussen Nadia en Dennis.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
“Beste Dennis, Welkom in De Gouden Kooi. Zoals bij elke nieuwe Miljonair geniet u de komende twee stemronden immuniteit. U mag zelf wel stemmen."
Dat was 21 juni, dus hij heeft deze maand ook nog immuniteit.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
“Beste Dennis, Welkom in De Gouden Kooi. Zoals bij elke nieuwe Miljonair geniet u de komende twee stemronden immuniteit. U mag zelf wel stemmen."
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
Nadia neemt een cracker, ter info, 3 kcal per cracker.
Twee ik dacht eenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:31 schreef avonne het volgende:
lolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft er nu toch zeker al 5 op, de vetklep.![]()
En nog wel na 20:00 savond's..dat is helemaal niet goed zegt carlos altijd..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft er nu toch zeker al 5 op, de vetklep.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |