Maar WELK gemak dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, en daar zijn we dan op het punt beland waar het bij mij allemaal om ging: ik koos fv voor 't gemak
Want het was niet echt slecht natuurlijk
Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, dat was bij mij een kwestie van zo'n 5 dagen jetsers en toen nam het al af, hoor
je weet dan toch niet beter, BMquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maar WELK gemak dan?
Ik heb eens een baby te logeren gehad en was blij dat het maar voor twee nachten was...
Zo een ellende van 'snachts opstaan, tijd rekken tot het tijd is voor de fles, kind wil maar halve fles, de rest erin proberen proppen want anders is er weer niet genoeg tijd tussen tot de volgende fles...
Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzonderingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet dan toch niet beter, BM
bovendien al weet je dat wel, het went, en echt, het ongemak valt zo mee, voeding maak je vooruit, je hoeft het dus enkel op te warmen, dus of je nu uit je bed gaat om je kind te halen en weer terug in je bedje ermee gaat, om je maakt een korte detour langs de microwave.. bovendien compenseert het kunnen overlaten aan de vader af en toe, als je eens wil doorslapen/uitslapen, het eventuele ongemak ruimschoots.
het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder
als het niet kan vanwege medicijnen lijkt flesvoeding me een logische keuze
maar anders ben je gewoon een slechte ouder
[/stelling]
Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?
de jouwe zijn ms al groter gegroeid tijdens de zwangerschap of niet?
sommige vrouwen krijgen ook grotere borsten door de pil, ook dat heb ik dus niet, hè
ja, dat denk ik wel, maar al was het regel, zo'n volle rugtas, als je er niet mee zit, dan is het dus geen gedoe, is ook weer een kwestie van wennen aan, niet beter weten of het gewoon geen moeite vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzondering![]()
Ik zou het wel hebben, ben een beetje lui...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
ah zo, en ja ms idd gelukkig in jouw geval, je was/bent al niet rottig bedeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.
Ze zijn gelukkig :p tijdens de zwangerschap ook niet groter geworden, heb nooit zwangerschapsondergoed gekocht, ook wel uit principe...![]()
Oke als ik mijn kind nu BV zou geven (slik immers geen medicijnen) heb ik een kind dat er letterlijk en figuurlijk doodziek van wordt, ben ik dus een goede ouderquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder
als het niet kan vanwege medicijnen lijkt flesvoeding me een logische keuze
maar anders ben je gewoon een slechte ouder
[/stelling]
mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Milagro ik denk dat dat ook verdome moeilijk is.
Ik vind het in die zin lastig met weg gaan: je bent zo afhankelijk van, er is geen alternatief.
In dit geval ik kan neit even bij een nachtapotheker een vervangende voeding vinden..
Maar kwetsie van goed opletten![]()
Bestonden er toen nog geen kolven ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neer
met zakenreizen moest kotert mee
winkelen alleen, dan werd er na een uur al gebeld door een wanhopige echtgenoot, want kind in alle staten.
en dat ging zo met alle kinderen, en ik zal maar niet zeggen hoeveel ze er hebben
dat 'eenkennige' op het hysterische af, ligt natuurlijk, vind ik dan, aan de moeder, niet aan het bv an sich.
jawel, lees nog maar eens terug, dan weet je waarom kolven geen zin had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bestonden er toen nog geen kolven ofzo?.
nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind het juist leuk, kind overal mee. En ach, dat éénkennige gaat ook wel weer over.
Voor ik het weet vindt hij me een oude zeur en wil alleen op pad.
Een kantoorbaan is dus ook niks voor mij. Niet om de bv hoor voor ik weer een fanatiekeling lijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoor
Persoonlijk heb ik gekozen voor borstvoeding omdat dat het meest natuurlijke was. Dat het ook het beste schijnt te zijn wist ik toen nog niet. Althans, ik had me er toen nog niet zo in verdiept, in het fenomeen borstvoeden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:31 schreef CarOnline het volgende:
Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind.
Ikkuh welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:44 schreef milagro het volgende:
je had toch hopelijk wel begrepen dat dat een grapje was, hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |