Dat vind ik het leuke aan Amanda, ik heb toch gewoon ergens een zwak voor haarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Amanda... die is zo naturel dat een topacteur haar niet eens zou kunnen spelen
Heeft nix met nicht zijn te maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahaha de tering t maakt die homo van een nix echt niet uit dat nada met een ander gaat neuken.
tis echt een nicht
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
En jawel, HET teaserdansje
[afbeelding]
Ik peins me rot, maar ik er niet opkomen wat hij gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Jaap: Vanavond kan je Nadia neuken!
Dennis: Laat nou maar jonguh, ik heb al genoeg gedaan.
Het zou wel hilarisch zijn als Huub er met Nadia vandoor zou gaan vanavondquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
There's Huub !
Dat kun je wel charmant vinden, maar het staat in feite gelijk aan helemaal over de rooie gaan als iemand in Monopoly de Kalverstraat van je wint...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik het leuke aan Amanda, ik heb toch gewoon ergens een zwak voor haar
Niet alles verpesten hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit toneelspel ligt er wel erg dik bovenop naar mijn smaak
Hij wist het precies, Jaap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Dennis heeft het dus gewoon door: het is afgesproken werk van Amanda en Nadia.
Jaap doet zich dom voor. Ik weet niet in hoeverre hij het wel wist.
Met dien verstande dat ze alléén begrijpt dat het spel erom gaat dat er iemand uit moet.... Complotten zijn aan haar niet besteed, veel te moeilijk voor haar....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je wel charmant vinden, maar het staat in feite gelijk aan helemaal over de rooie gaan als iemand in Monopoly de Kalverstraat van je wint...
Het is een spel, en voor Amanda is het echt
Hij weet alles, een groot toneelstuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Dennis heeft het dus gewoon door: het is afgesproken werk van Amanda en Nadia.
Jaap doet zich dom voor. Ik weet niet in hoeverre hij het wel wist.
Prachtige aanvulling, thnxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met dien verstande dat ze alléén begrijpt dat het spel erom gaat dat er iemand uit moet.... Complotten zijn aan haar niet besteed, veel te moeilijk voor haar....
It's all in the eye of the beholder, oftewel als je ''boven de rest staat'' heb je altijd gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan om het hele verhaal op de site uite de doeken te doen als er een sfeer heerst waarbij mensen niet voor wat voor reden dan ook nog vatbaar zijn. Men wil kapot maken om het kapot maken. Ik zou bij zo'n bejegening ook met mijn rug naar mensen gaan staan. Openheid kan er alleen maar zijn bij volwassen gedrag en fatsoensnormen van beide kanten. Als dat niet het geval is heeft het geen zin.
Het tevoorschijn toveren van een psycholoog, het heeft geen zin om er op in te gaan. Had men het niet gedaan, dan was het niet goed geweest, doet men het wel, dan heet het een doekje voor het bloeden te zijn. Ik zie het als een gebaar van Tien naar de kijkers toe dat men er wel degelijk mee bezig is. Iedereen beseft overigens dat je in een uur geen gedragsverandering teweeg brengt.
Het verwijt dat er geen statement is gemaakt is onzinnig. Men heeft gelijk een gesprek gehad met hoge heren, er zijn boetes uitgedeeld, post is doorgelaten, etc.
Nogmaals, kritiek is goed, kritische kijkers zijn perfect, maar botte, onfatsoenlijke, ongenuanceerde, selectieve mensen zijn de dood in de pot. Voor legetimiteit had deze verontwaardiging er maanden geleden al moeten zijn, niet nu, nu het een favoriet betreft die net zoveel bloed aan z'n handen heeft als de mensen van afgelopen zondag.
Hier laat ik het bij
Thanks Beeb,quote:
Zie het iets breder en stijg even op. Het hele leven is een spel. Iedereen speelt het leven en denkt dat hij echt is. Maar wat is echt en hoe weet je dat? Het zijn aangeleerde maniertjes, verhalen die je verteld worden waar je in geloofd, etc, etc,. Niet dat het erg is, maar zo kijk ik er wel naarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je wel charmant vinden, maar het staat in feite gelijk aan helemaal over de rooie gaan als iemand in Monopoly de Kalverstraat van je wint...
Het is een spel, en voor Amanda is het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |