Ik ben niet zo voor die mouwloze shirts, staat zo snel goedkoopquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft zijn sexy shirt even aangetrokken.
En maar aan die haren klooienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
Damn wat staan die meiden te geilen op zichzelf in de spiegel.
Ik weet nog die ruzie met Nicolaas. Toen zat Nicolaas met Sylvia te kletsen. En nooit een excuus aangeboden! Te trots is ze op zichzelf. Ik hoop dat ze van een koude kermis thuis gaat komen! Vuil kreng is het.quote:
precies nadia geilt gewoon op brian, en dit plannetje is gewoon een trucje om met toestemming van amanda in brains bed te belanden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Clank het volgende:
Gaat Nadia een trio doen om Dennis over de zeik te krijgen... dacht ut niet!
Nadia hangt her en der verhalen op maar haar uiteindelijke doel is om Brian te 'veroveren'.
Amanda trapt met open ogen in de gezellige plannetjes van haar nieuwe vriendinnetje.
Niks fake, het is hetzelfde verhaal als Jaap vertelde in zijn boze bui, waar direct een streamlock op volgde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=61599&q=gouden+kooi+Mooi fake.
Ze zijn ook goedkoop. Het scheelt twee mouwen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor die mouwloze shirts, staat zo snel goedkoop![]()
Die griet is helemaal top! Ik hou van d'r.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, die griet is zo fout!
En dan nog roepen dat het niet gescript isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
Donderdag stemming.
Krijgt Natasia een warm afscheid die dag?
Laat dat reality deel maar voor 90 % weg.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog roepen dat het niet gescript is
Denniks danst net als Mr.Bean.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:18 schreef T-lex het volgende:
Nix danst zelfs met z'n handen in z'n zakken.![]()
ik kan me het begin van dat gesprek herinneren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=61599&q=gouden+kooi+Mooi fake.
Inderdaad ! Ik heb dit gesprek ook live gehoord. Was in bed in het donker voor zover ik me nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks fake, het is hetzelfde verhaal als Jaap vertelde in zijn boze bui, waar direct een streamlock op volgde.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgt iemand Natasja en Lieke?
Behalve Amanda... die is zo naturel dat een topacteur haar niet eens zou kunnen spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat dat reality deel maar voor 90 % weg.....
Die mensen zijn tótaal zichzelf niet....![]()
Te laat dus.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef Lady-night het volgende:
Nadia in Brian's oor: ik moet oppassen dat ik niet echt geil wordt
Je hebt volkomen gelijk....... Een grote carriere ligt voor haar in het verschiet.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Amanda... die is zo naturel dat een topacteur haar niet eens zou kunnen spelen
En maar rekken boven........ en maar rekken......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis durft niet naar beneden.. jezus wat een dom wijf is het
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Dat plan van BAN is kansloos. Zodra Amanda gaat "kreunen" weet iedereen meteen dat ze net doen alsof ze seks hebben
Geloof jij nog steeds dat ze gaan fake'en.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Dat plan van BAN is kansloos. Zodra Amanda gaat "kreunen" weet iedereen meteen dat ze net doen alsof ze seks hebben
Denk het niet, behalve als Dennix gaat knallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie al weer de nodige streamlocks opkomen, straks......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |