Het is dat wijf echt naar d'r betonkop gestegen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Natasia gaat dus al heel snel weg. Ze zegt net dat ze 10 mooie maanden tv voor ze (FEBO) heeft gemaakt.
Ja zou haar bijna aardig gaan vinden nu.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu vind ik Natasia weer leuk...ze is zichzelf dus niet geweest, is ook bang hoe ze gaat reageren thuis op dingen, want zoals ze in het huis reageert kan ze thuis niet doen natuurlijk.
Je bent anders ook goed gek als je jezelf zo neer kan en wil zetten. Dat moet echt wel in je zitten. Dat ordinaire gekrijs, dat is niet in de kooi ontstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu vind ik Natasia weer leuk...ze is zichzelf dus niet geweest, is ook bang hoe ze gaat reageren thuis op dingen, want zoals ze in het huis reageert kan ze thuis niet doen natuurlijk.
Als het Natasia behaagt kan ze best een vriendelijk masker opzetten. Niet dat ze Lieke aardiger zal vinden of zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom praat Natasja met Lieke, ze is toch meer dan trash voor haar?
Die zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vergat nog één verhaallijn. Dennis moet met Amanda
Daar geloof ik dus niks van. Ze is vanaf dag één een tijger geweest met een grote bek en een aso. De eerste ruzie begon met haar en zal ook met haar eindigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat denk ik dus ook, die griet is zo fout!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Clank het volgende:
Gaat Nadia een trio doen om Dennis over de zeik te krijgen... dacht ut niet!
Nadia hangt her en der verhalen op maar haar uiteindelijke doel is om Brian te 'veroveren'.
Amanda trapt met open ogen in de gezellige plannetjes van haar nieuwe vriendinnetje.
Eerst zien, dan geloven...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Natasia gaat dus al heel snel weg. Ze zegt net dat ze 10 mooie maanden tv voor ze (FEBO) heeft gemaakt.
Precies...Nadia drukt dit plannetje wel ff door hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef Clank het volgende:
Gaat Nadia een trio doen om Dennis over de zeik te krijgen... dacht ut niet!
Nadia hangt her en der verhalen op maar haar uiteindelijke doel is om Brian te 'veroveren'.
Amanda trapt met open ogen in de gezellige plannetjes van haar nieuwe vriendinnetje.
Dus datquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van. Ze is vanaf dag één een tijger geweest met een grote bek en een aso. De eerste ruzie begon met haar en zal ook met haar eindigen.
Van Amanda weten we het inmiddels maar Nada is 10 x erger.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
Damn wat staan die meiden te geilen op zichzelf in de spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |