Het is idd on-topic zaken te bespreken die je ziet of die met het spel te maken hebben (ook als het op dat moment niet in beeld is maar er wel mee te maken heeft)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. Het is juist volkomen on-topic wat we zien te bespreken.
Ik ben volkomen on-topic geweest. We corrigeren zo vaak dingen die een ander verkeerd zag of hoorde. Daarom begrijp ik jouw onsmakelijke opmerking midden in de COS ook niet. Houd je verdere reakties maar voor jezelf of PM een uitleg. Ik houd erover opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef wel een reaktie in de SC want anders gaan we zo offtopic verder.
Ik trek mijn liefde voor jou PER DIRECT weer in !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
mijn held mijn droomman Fedde Le Grand
Zeg nou gewoon dat je stikjaloers bent! Ik begrijp dat best welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:53 schreef beequeen het volgende:
En Nada hangt weer om Jaap heen om vervolgens Dennix een enorme tongzoen te geven. Dat mens spoort echt niet.
had zich verheugd op een ware bitch fightquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben volkomen on-topic geweest. We corrigeren zo vaak dingen die een ander verkeerd zag of hoorde. Daarom begrijp ik jouw onsmakelijke opmerking midden in de COS ook niet. Houd je verdere reakties maar voor jezelf of PM een uitleg. Ik houd erover op![]()
Ik een rellert?!quote:
Ook in het feit dat ik het geluid van stream 1 en 2 niet wil horen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
had zich verheugd op een ware bitch fight![]()
PS ik steun je in wat dan ook![]()
Humor heb je welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je stikjaloers bent! Ik begrijp dat best wel![]()
Zeker, heb mn streams al een tijd niet meer aan dus ik steun je er in. Maaruh ik ben het met je eens, geef correcte verslagen anders is het niet meer te volgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook in het feit dat ik het geluid van stream 1 en 2 niet wil horen?![]()
![]()
Weet Huub ook van het plan dan, ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Huub zegt tegen Lieke:"ik ben Nadia dronken aan het voeren. Dat was toch het plan ?"
en toen ging de telefoon in de kooi. "zal wel weer niet mogen"
brian wilde een trio om denix over de zeik te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
Hallo
Ik hoor Huub net zeggen dat hij Nadia dronken aan het voeren is.
Is dat "de geplande terror" van vanavond, waar F04 het over heeft in de OP?
Wat willen H&L bereiken?
Ik wil Fedde's slaaf zijn. Ik sprak een keer met een meisje en toen zei ik "die dj is zo geil zo lekker ik wil hem ik wil hem" zegt ze "ik stel je wel even voor het is mijn broer" was Fedde vlak voordat Put Your Hands Up een hit werd, hij draaide hem al tijden, vond het een kutnummer haha.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik trek mijn liefde voor jou PER DIRECT weer in !![]()
Kijk je dan wel naar de tv uitzendingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zeker, heb mn streams al een tijd niet meer aan dus ik steun je er in. Maaruh ik ben het met je eens, geef correcte verslagen anders is het niet meer te volgen.
Het plan was meer dat Nadia bij B en A zou slapen, en wild zou kreunen zodat Dennis zou flippen. Aan de a ndere kant heeft Nadia Dennis verteld dat Brian haar al 3 keer de tong in de mond heeft gedouwd, en Dennis wil Brian daar 100% mee gaan confronteren. Niet vanavond, misschien morgen, of zondag, maar 100% zeker sowieso op maandag!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
Hallo
Wat willen H&L bereiken?
Er zijn meerdere lijnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
Hallo
Wat willen H&L bereiken?
H&L werken daar aan mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
brian wilde een trio om denix over de zeik te krijgen
Is dat niet juist wat Dennis gepland had om Brian over de zeik te krijgen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou.... Brian laat zich graag gebruiken om Nix over de zeik te krijgen, das wat anders.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:
Dat is dan wel weer zonde ! Ik had je graag uitgenodigd voor de Dennis-DGK-party !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn ik deel helaas met jou niet de liefde voor Dennis.
Dat plan loopt paralelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
[..]
H&L werken daar aan mee?
Alsof Dennis dat boeit... hij weet toch wel dat het een hoer is.
Volgens mij kansloze actie
Nee al een tijd niet meer, kijk heel weinig tv, ik lees lekker de cossen en als er wat gebeurt zet ik de streams aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk je dan wel naar de tv uitzendingen?
Dennis vindt dit plannetje niet zo cool...het ging hem er meer om dat Brian wat buiten dat trio'tje met Nadia zou gaan proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat niet juist wat Dennis gepland had om Brian over de zeik te krijgen?
Heerlijk deze samenvatting.quote:
Wat houdt die party in? Met de handen in onze zakken rondlopen en roepen dat we straks gaan knallen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
BORING......Dat verhaal heb je nou al 12x verteld
![]()
[..]
Dat is dan wel weer zonde ! Ik had je graag uitgenodigd voor de Dennis-DGK-party !
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat houdt die party in? Met de handen in onze zakken rondlopen en roepen dat we straks gaan knallen?
Kortom... alle leugens die nadia links en rechts opdist komen vanavond bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat plan loopt paralelZe hebben geen idee van elkaars plannen.
Oh, je hebt wel streamsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee al een tijd niet meer, kijk heel weinig tv, ik lees lekker de cossen en als er wat gebeurt zet ik de streams aan.
[..]
Wat houdt die party in? Met de handen in onze zakken rondlopen en roepen dat we straks gaan knallen?
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je hebt wel streamsZet maar niet aan tenzij je twee sleazy meisjes samen wilt zien dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |