Behalve Amanda... die is zo naturel dat een topacteur haar niet eens zou kunnen spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat dat reality deel maar voor 90 % weg.....
Die mensen zijn tótaal zichzelf niet....![]()
Te laat dus.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef Lady-night het volgende:
Nadia in Brian's oor: ik moet oppassen dat ik niet echt geil wordt
Je hebt volkomen gelijk....... Een grote carriere ligt voor haar in het verschiet.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Amanda... die is zo naturel dat een topacteur haar niet eens zou kunnen spelen
En maar rekken boven........ en maar rekken......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis durft niet naar beneden.. jezus wat een dom wijf is het
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Dat plan van BAN is kansloos. Zodra Amanda gaat "kreunen" weet iedereen meteen dat ze net doen alsof ze seks hebben
Geloof jij nog steeds dat ze gaan fake'en.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Dat plan van BAN is kansloos. Zodra Amanda gaat "kreunen" weet iedereen meteen dat ze net doen alsof ze seks hebben
Denk het niet, behalve als Dennix gaat knallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie al weer de nodige streamlocks opkomen, straks......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |