Bedankt voor alle felicitaties. Sugar, het plaatje met muts blijft leuk. Mijn zus zat met laptop in de tuin gistermiddag en Jolie zei dat ze maar even moest gaan kijken naar de foto met gekke hoed, gemaakt door Mahiaaa en haar broehtje Stohum z'n moeder. Jolie heeft zeker genoten. Sterker nog, ze lag om 23:30 pas in d'r bed en is nu nog niet wakker
![]()
Ik had geprobeerd alles een beetje te verspreiden maar dat is niet echt gelukt. s Morgens waren er op een gegeven moment, zeven kindjes onder de vijf jaar...dus toen was het echt heel druk maar eigenlijk ging het allemaal goed. Ze vond allemaal leuk en was erg blij. Ze is echt wel heel erg verwend
![]()
en ze vond alles mooi en leuk. Ze heeft veel spelletjes gekregen (hihi), een bedje voor de pop, leuke rietjes, opbergspullen, groente van hout, regenlaarsjes, en ik weet eigenlijk niet eens meer precies. Oh ja, mijn vriendinnetjes kwamen rond 21:00 uur en die hadden een krat vol met oude kleren en brillen en clipjes en sjaaltjes mee. Echt een super leuk cadeau voor iemand die van verkleden houdt.
En ze heeft natuurlijk d'r pannekoeken eten in de tuin gehad, dat vond ze ook echt leuk. Dat wist ze nog van vorig jaar en moest op haar verzoek, dit jaar absoluut nog een keer. Ergens had ik wel gedacht dat Jolie nog een paar keer wakker zou worden vannacht maar ze is na haar 'dank je wel voor de leuke verjaardag mama' als een blok in slaap gevallen.
En ze was ook zo blij met het album dat ze van mij kreeg, de laatste blz moeten er nog in maar het was al leuk zo. 'Allemaal foto's van wat ik allemaal doet.' Als ik tijd heb om het één en ander te verkleinen dan zal ik een stukje ervan hier plaatsen.
Igraine, gefeliciteerd met je dochter! Fijne verjaardag.