abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51814108
Gefeliciteerd Jolie en LB !

stiekem ook al beetje meeleest, echt geweldig fijn topic dit
Variety is the spice of life
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:59:09 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_51831170
Jolie en Luchtbel, een hele fijne verjaardag gewenst en een heel leuk nieuw jaar voor jullie allebei

Jolie, je komt al als zo'n groot en wijs meisje op me over uit de verhalen van je moeder. Ik kan me haast niet voorstellen dat je pas 3 jaar oud bent geworden vandaag! Ik hoop dat je genoten hebt van deze dag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:04:23 #53
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51831311
Jolie, en natuurlijk LB, van harte gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_51832735
Luchtbel, gefeliciteerd met Jolie!!

vanaf morgen, horen wij ook hier
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:19:45 #55
37150 livelink
pi_51834147
Igraine, ik ga het vast vergeten morgen, dus daarom nu alvast gefeliciteerd!! Ik hoop dat het een hele leuke dag wordt voor jullie morgen.
pi_51834221
oeh, morgen al igraine! ook alvast een hele fijne dag gewenst!
pi_51834353
Ja bedankt, komt vast goed!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:39:20 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51840323
Myhron, gefeliciteerd en welkom!

Luchtbel, heeft Jolie genoten vandaag? Hoop het!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51842004
Max.. we zetten samen een clubje op "de luiermoeders"
Vraag me ook af of het te benijden is; een net zindelijk kind... ze 'moeten' natuurlijk op de meest onhandige momenten! Leren lopen leek ook zo handig, totdat ze liepen; vanaf dat moment geen rust meer! Geloof dat ik nog even geen haast maak!

Gefeliciteerd met Jolie, Luchtbel! Jemig... 3 jaar alweer!

Gefeliciteerd met Myhron, Igraine! Maak er een fijne dag van! Enneh... welkom hier!
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:00:20 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_51843799
Igraine, van harte met je mooie meisje Myhron

gisteren was Liam bij de oppas nogal stout geweest, hij had zijn broertje geslagen. wat ik het moeilijkste vond is dat het hem niet echt uit leek te maken. is dat nou typisch 3,5 jaar gedrag? was het al te lange geleden toen we het erover hadden? (het was ten slotte 's middags al gebeurd)
ease my mind please?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 juli 2007 @ 07:21:42 #61
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51843864
Amber slaat Iris niet, maar rijdt wel een tegen haar aan met de loopauto, maar ik kan er niet zo goed wijs uit worden of ze Iris nu echt pijn wil doen of dat ze gewoon onstuimig is In het laatste geval wil haar niet echt op de kop geven, hoewel ze wel te horen krijgt dat het niet kan en niet mag.

Amber plast weer regelmatig in haar broek Zou dat met de a.s. verhuizing te maken kunnen hebebn? Vast wel he, ze vind het nogal spannend : ze krijgt eindelijk haar eigen kamertje
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:42:33 #62
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_51844429
Gefeliciteerd nog Luchtbel! Zoals al eerder gezged werd... ik kan me ook haast niet voorstellen dat Jolie pas 3 is geworden. Ze lijkt een keutertje al, vind ik. Ik wens jullie een goed jaar!

Igraine; welkom! En gefeliciteerd met je mooi peuter!!!
pi_51845388
Jolietje nog gefeliciteerd!!

Igraine, jij geook gefeliciteerd met Myhron

* Vicky is zich ook alvast een klein beetje in aan het lezen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51845571
Oeps, een dagje te laat, maar nog wel gemeend:

Van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van Jolie
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:46:35 #65
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51845736
Ik dacht er gisteren nog wel aan Maar vanmorgen toen ik mijn berichtje postte, niet
Jolie en Luchbel, van harte! Hoe was de verjaardag?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:05:17 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51846173
Bedankt voor alle felicitaties. Sugar, het plaatje met muts blijft leuk. Mijn zus zat met laptop in de tuin gistermiddag en Jolie zei dat ze maar even moest gaan kijken naar de foto met gekke hoed, gemaakt door Mahiaaa en haar broehtje Stohum z'n moeder. Jolie heeft zeker genoten. Sterker nog, ze lag om 23:30 pas in d'r bed en is nu nog niet wakker Ik had geprobeerd alles een beetje te verspreiden maar dat is niet echt gelukt. s Morgens waren er op een gegeven moment, zeven kindjes onder de vijf jaar...dus toen was het echt heel druk maar eigenlijk ging het allemaal goed. Ze vond allemaal leuk en was erg blij. Ze is echt wel heel erg verwend en ze vond alles mooi en leuk. Ze heeft veel spelletjes gekregen (hihi), een bedje voor de pop, leuke rietjes, opbergspullen, groente van hout, regenlaarsjes, en ik weet eigenlijk niet eens meer precies. Oh ja, mijn vriendinnetjes kwamen rond 21:00 uur en die hadden een krat vol met oude kleren en brillen en clipjes en sjaaltjes mee. Echt een super leuk cadeau voor iemand die van verkleden houdt.
En ze heeft natuurlijk d'r pannekoeken eten in de tuin gehad, dat vond ze ook echt leuk. Dat wist ze nog van vorig jaar en moest op haar verzoek, dit jaar absoluut nog een keer. Ergens had ik wel gedacht dat Jolie nog een paar keer wakker zou worden vannacht maar ze is na haar 'dank je wel voor de leuke verjaardag mama' als een blok in slaap gevallen.

En ze was ook zo blij met het album dat ze van mij kreeg, de laatste blz moeten er nog in maar het was al leuk zo. 'Allemaal foto's van wat ik allemaal doet.' Als ik tijd heb om het één en ander te verkleinen dan zal ik een stukje ervan hier plaatsen.

Igraine, gefeliciteerd met je dochter! Fijne verjaardag.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:09:58 #67
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51846284
Jolie! Ben jij gewoon 'even' drie geworden terwijl ik dat niet doorhad! Prachtig kind!

Suus wįs net zindelijk, echter met de verhuisstress vergat ik haar vaak op de wc te zetten en ze dacht er zelf ook niet echt meer aan, dus hebben we weer even een stapje terug gedaan. Momenteel zijn we weer druk begonnen met plassen en poepen op de wc, maar erg goed gaat het nog niet elke keer! Ach, komt wel goed
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:10:25 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51846296
Wat klinkt het goed, Luchtbel! Ik vrees dat ik wel terug moet naar Intertoys: mijn cadeautje is overtroffen. Maar heel fijn dat het voor Jolie zo verschrikkelijk leuk was!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:14:33 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51846410
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ergens had ik wel gedacht dat Jolie nog een paar keer wakker zou worden vannacht maar ze is na haar 'dank je wel voor de leuke verjaardag mama' als een blok in slaap gevallen.
*smelt*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_51846598
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef Ireth het volgende:

[..]

*smelt*
Dat is denk ik heerlijk om te horen inderdaad
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:28:26 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51846786
Ja nou ja, dat hoeft ze tegen mij echt niet te zeggen hoor maar zo van uit haar vind ik het wel heel fijn om te horen ja. Op een gegeven moment wilde ze helemaal geen dank je wel meer zeggen, als ze iets gekregen had en ook afscheid nemen ging soms wat moeilijk. Maar ik denk dat iedereen dat wel weet van zulke dagen met kinderen. Dat is ook niet erg verder. Ik ben blij dat het zo'n fijne verjaardag voor haar was.

Edit: en dit wil ik ook nog even kwijt. Ook heel leuk is het knutselpakket dat ze kreeg en de plastic bekers om uit te drinken en een kinder pilates balansbal, er zijn al heel wat trucjes op uitgevoerd gister en Jolietje die terwijl de tuin vol visite zat op haar gemak al d'r verjaardagspost op d'r slaapkamermuur zat te plakken

[ Bericht 38% gewijzigd door Luchtbel op 26-07-2007 11:02:45 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:55:28 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51847589
Belana, Ja het is peutergedrag. Nee, het is niet goed te keuren en ja er moet iets van gezegd worden. Bij Fleur deed ik dat ook achteraf. Ik vroeg dan letterlijk is er nog iets gebeurd? Meestal kwam ze er dan zelf en anders hielp ik d'r op weg. Dit was zowel met slaan als bijten. En bij haar waren het dan andere kindjes (soms ook dreumussen). Ik werd dan niet boos, want dat was de oppas al geweest, maar ik herhaalde dan wel dat het niet mocht en dat ze als het niet goed ging of iets niet lukte, dat ze dan de oppas om hulp moest vragen.

Igraine, Welkom hier (ben zelf dan al weer bijna weg...maar toch)

LadyS. Denk inderdaad dat het spanning is. Luierbroekje is dan misschien wel een uitkomst. Ze kan dan toch naar de wc, maar een ongeluk is dan niet meteen een hele verschoonpartij.

Luchtbel. Dat ze het niet hoeft te zeggen, dat is hier ook. Maar toch vind ik het heerlijk als het spontaan gezegd wordt. Dan is het echt gemeend en komt het recht uit het hart en dat is zo
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:08:29 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_51847968
wat fijn zeg die verjaardag

chaca, dank soms heb je even wat relativeren nodig
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:20:21 #74
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51848294
Igraine, gefeliciteerd met Myhron.

Belana, het hoort bij de leeftijd denk ik. Melvin slaat, bij gebrek aan een broertje of zusje, mij. Terwijl hij heel goed weet dat dat niet mag. Bij Melvin heb ik het idee dat het een vorm van aandacht trekken is.

Jammer dat door de verhuisstress Amber en Suus niet meer zindelijk zijn. Hopelijk lukt het ze snel weer om op tijd aan de wc te denken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:21:59 #75
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51848336
Vergeet ik nog helemaal Jolie d'r verjaardag. Klinkt als een hele gezellige dag. En wat lief dat ze je daar 's avonds voor bedankt LB.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:30 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_51848786
met Amber en Suus komt het wel weer hoor. Liam begon met zindelijk worden vlak voor Ezra geboren werd en toen dat gebeurt was, was alle zindelijkheid ver te zoeken, een half jaar later was ie dus heel snel dag en nacht zindelijk. komt wel goed
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:53:37 #77
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51849270
Amber was wel al een tijdje zindelijk en volgens mij vind ze het zelf ook wel erg dat ze ongelukjes heeft. Maar luierbroekjes zijn misschien wel een goed idee! Ik was die dingen al helemaal vergeten (Amber draagt nu luiers van Iris voor de nacht, lekker makkelijk dezelfde maat ). Vanmiddag maar even luierbroekjes kopen.
pi_51849508
Luchtbel nog gefeliciteerd met je heerlijke Jolie
Igraine gefeliciteerd met Myhron!
Dit blijft toch een mooi topic om te volgen
Saartje
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:43:23 #79
105888 renzell
pi_51897785
Mijn kleine jongetje heeft vannacht 8 (!!!) keer overgegeven. Zo zielig was ie. Twee keer zijn hele bed onder, 1 keer ons bed onder en een paar keer de vloer, ik en hijzelf onder. Wat een nacht! We hebben allemaal nauwelijks geslapen. (Moe moe moe!) Nu gaat het gelukkig iets beter, maar eten doet ie nog niet en de hele tijd zegt ie dat ie pijn heeft in z'n buikje. Hij moet ook snel huilen om kleine dingetjes en ziet zo wit als een vaatdoekje, de arme pop. Zo sneu, dat zijn lijfje iets doet, waar hij helemaal niets van begrijpt. Die schrik op dat toetje als er weer een golf uit kwam. Bah, niks niet fijn!
pi_51898164
He bah wat rot Renzell Hopelijk gaat het vannacht beter met jullie allemaal maar vooral met Julius
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51900021
He getsie Renzell, wat zielig. Alleen maar overgeven, verder geen ziekteverschijnselen? Misschien iets verkeerds gegeten? Hopelijk gaat het vannacht en morgen wat lekkerder, dikke voor Julius.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:12:53 #82
144006 chacama
Ondernemend!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:37:35 #83
105888 renzell
pi_51900726
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:10 schreef Mammietje het volgende:
He getsie Renzell, wat zielig. Alleen maar overgeven, verder geen ziekteverschijnselen? Misschien iets verkeerds gegeten? Hopelijk gaat het vannacht en morgen wat lekkerder, dikke voor Julius.
Vooral overgeven ja, en vandaag dus niets eten en vooral met een dekentje op de bank willen (en 100 keer achter elkaar de dvd van Barbapapa kijken ). Iets verkeerds gegeten kįn bijna niet, heb ik het idee. Gisteren alleen een stukje (goed doorbakken) tartaar, met wat brood en salade, heel simpel en gezond. Verder niets. Het zal wel een lullig virusje zijn denk ik, maar hoe dan ook heel zielig; zo'n kleine, verdrietige man, met een lijfje dat iets anders doet dan wat ie eigenlijk bedoelde. Gelukkig ligt ie nu eindelijk lekker te slapen. Morgen hopelijk beter, zucht... Nou, deze mams duikt er ook maar eens in, want die 3 uur vannacht hebben er ook hier lekker ingehakt.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:38:03 #84
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51900747
Ah wat sneu renzell Hopelijk is ie snel weer opgeknapt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:47:04 #85
105888 renzell
pi_51900994
Oeh, ik voel hem net even: hoge koorts! Meneer gloeit helemaal. Nou, maar goed in de gaten houden. Hopelijk slaapt en zweet ie alle narigheid eruit vannacht. Truste.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:50:36 #86
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_51901096
Och, arme Juul. ik hoop dat het morgen beter gaat
pi_51903828
Ook nog koorts... hoop het natuurlijk niet, maar dan zal barbapapa morgen ook nog wel van zichzelf laten zien morgen! Beterschap met Julius, Renzell... inderdaad maar even goed in de gaten houden en lekker portie extra aandacht geven.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 06:53:00 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51907632
Och juul zo ziek! Wat ellendig, renzell! En ook net nu je het al zo druk hebt en slapen niet verkeerd zou zijn. Ik hoop dat hij snel weer beter is!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:17:50 #89
37150 livelink
pi_51914758
Juul, veel beterschap gewenst! Zo zielig als je kind zo ziek is. Gelukkig is Barapapa er om hem iets beter te laten voelen.
Renzell, sterkte!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:16:16 #90
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51919256
Beterschap voor Juul. Ik hoop dat ie inmiddels wat is opgeknapt.

Ik heb me vandaag maar weer eens op het zindelijk worden van Melvin gestort. Resultaat: 2 ongelukjes en 3 plasjes op het potje. Het lijkt erop alsof ie er nu zelf ook lol in begint te krijgen.
pi_51922909
Hoe is het nu met Juultje Renzell? Hopelijk weer wat beter! Kusje voor jullie

Hier ook nog geen zindelijk meisje hoor. Toen Jolie hier was vond ze het wel heel interessant dat die al op de wc ging dus toen hebben we het twee dagen geprobeerd, het was toen ook lekker weer dus kon ze in d'r blootje rondlopen. De plasjes voelde ze allemaal wel aankomen en gingen keurig op de wc maar ze heeft 1x op de trampoline in de tuin gepoept en 1x naast de bank Dus nu toch maar weer de luier aan en als het weer wat warmer wordt proberen we het nog wel een keertje
  zondag 29 juli 2007 @ 00:27:35 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51926210
Renzell, ik hoop voor jullie dat Julius weer beter is. Het klinkt toch wel echt naar zo.

Maar euhm, weten jullie dit nog?
In de tussentijd heeft ze met d'r gefrunnik s avonds allerlei wondjes iedere keer weer opengehaald, een gaatje gemaakt in een laken en d'r hondje is inmiddels weer een keer gemaakt. Maar net liep ik even binnen om even te kijken of alles goed was en echt d'r halve kussen heeft ze leeg getrokken Wat moet ik hier toch mee???? Tis echt te gek aan het worden hoor (en ja ik moet ergens ook wel lachen maar toch) Ze werd wakker toen ik het aan het opruimen was en zei eerst slaapdronken 'allemaal zachte wolletjes he mama' en toen ik zei dat ze niet mocht pulken en peuteren klonk er een schuldbewust 'sorry mama' en dat ging weer over in een huilend 'niet mijn kussen afnemen mama.' Ik heb maar gezegd dat ze moest gaan slapen en dat we er straks wel over praten maar eigenlijk is dat misschien te ver weg voor haar. En ik heb nog geen idee wat ik moet zeggen. Wat een meisje....

wat een schade...

...wat een bekkie....

pi_51926384
maar toch wel lief, he?
  zondag 29 juli 2007 @ 00:39:41 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51926492
Ja. Dat dan weer wel.
pi_51926525
Hahaha Luchtbel! Sorry hoor, maar dat koppie van Jolie is echt TE grappig! Nog grappiger als wat ze gedaan heeft! Randy doet het ook hoor, als er een gaatje in een knuffel ontdekt wordt, word je toch nieuwsgierig wat er in zit?! En natuurlijk zeg je dan dat het niet mag omdat het stuk gaat enzo... en dat hij er even niet mee kan spelen omdat je het eerst moet maken. Maar als je heel eerlijk bent, wou je dat je nog een kind was en het zelf ook ff lekker leegpielen! Maar ja... als volwassene weet je dat je het dan ook weer maken moet en dat het nooit meer zo perfekt wordt als het was! Daar denkt zo'n kind niet bij na, heerlijk!
pi_51926552
Ze kijkt echt exact zoals Myrthe op zo'n moment

Kun je haar niet iets geven waar ze wel zo mee mag frunniken? Zoals bijv kinderen die van labeltjes knuffelen houden vaak gek zijn op zo'n label-label-doekje?
  zondag 29 juli 2007 @ 00:47:18 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51926633
Ja maar echt, ze graaft gewoon echt echt iedere week is er wel iets kapot in haar bed. Dat moet wel echt een keer ophouden hoor. Ze vertrouwde me ook een keer toe dat ze s avonds 'zo diep in de neus pulkt, ik kon de ogen voelen mama'

En ja dat bekkie maar toch he hey, morgen moet ik er wel serieus wat van zeggen vind ik.
Iets meegeven heb ik al gedaan Poemojn, een oud hemdje een tijdje maar dat hielp niets.

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 29-07-2007 00:52:23 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 00:54:20 #98
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51926763
Jolie
Blijven zeggen LB, op een goede dag zal ze het zichzelf bewust worden dat ze het doet en kan ze er voor kiezen om het niet te doen.
Mijn jongste heeft een iets viezere vervelende gewoonte, die rolt balletjes van zijn bullies en die moet ik dus elke ochtend uit zijn bed vegen en onder zijn kussen vandaan halen
Saartje
pi_51926807
hmm ik zat te denken aan een soort groot zacht langharig schaap oid langharig zodat ze er genoeg aan te wroeten heeft zonder dat ze 't kapot hoeft te maken

(iets als dit misschien en dan lekker groot)

[ Bericht 8% gewijzigd door poemojn op 29-07-2007 01:10:00 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 00:59:08 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51926868
Het getver Maneki. daar ben je ook mooi klaar mee
Ik ga het ook wel gewoon tegen d'r zeggen weer morgen, het is ook nog gevaarlijk natuurlijk. Zulke repen met van dat spul, ze zal er in stikken zeg s nachts. Bah. Ik wil d'r niet straffen ofzo maar ja ze maakt wel dingen stuk en het is gevaarlijk. Dus we gaan morgen wel eventjes praten nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')