quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Spooky4u het volgende:
Bedankt voor het duimen!waren jullie er om 8u al mee begonnen, want toen werd hij geholpen
Maar operatie geslaagd, een 3,5 durende wachttijd en we kregen onze rotzak wer terug.
Na een uurtje nog ff op bed gelegen te hebben op zijn kamertje om wat te drinken en bij te komen, was het zover. Meneer mocht uit bed na de speelkamer toe. En zoals Jordy bekend staat, zo ging het daar ook, binnen 5 minuten alles op zijn kop
Maar nu is het natuurlijk afwachten hoe het dit keer allemaal gaat.
Hij heeft ons iig de komende 2 weken 24/7 tot zijn beschikking als papazuster en mamazuster.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:00 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, we zitten weer helemaal in het ritme zoals de vorige operatie.
Op exact dezelfde avond/nacht heeft Jordy weer zijn gips verloren. Om 3u vannacht gingen we dus weer op pad richting de EHBO terwijl de dienstdoende plastisch chirurg al gebeld en onderweg was. Daar hebben we dus nu niet op hoeven wachten. Om 4:40 waren we weer klaar, en op de vraag of we nog vragen hadden was alleen Jordy paraat genoeg:"Wat wil je vragen dan Jordy?""Mag ik snoepje?"
Natuurlijk hebben we goed gekeken hoe Jordy zijn handje er dit keer uitzag, en dit stemde ons min of meer optimistisch, wetende dat er nog vanalles tegen kan gaan vallen. Maar de verdikking die bij zijn linkerhand zo erg was, was nu zeer miniem. De stand van de vingers is perfect, en na 2 dagen ziet het er al erg ingedroogd uit.
Jordy heeft trouwens de hele behandeling vannacht zelf zijn arm omhoog gehouden, en eigenlijk niet gehuild.Stoere vent van mij
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Spooky4u het volgende:
Vandaag was Jordy's gips wederom afgezaktDus hup, weer in de wagen, op naar de plastisch chirurg die toevallig nog een uurtje had in Geldrop voordat ze ging opereren. Daar aangekomen heeft ie een kleine ontsteking, die we al wel verwacht hadden, dus een antibioticakuur, maar ziet het er eigenlijk verder goed uit. Dus de klomp verband en gips is passé
Morgen naar de spalkmaker en dan met spalk gaan verbinden. Dus het gaat eigenlijk wel goed met hem. Hij is opeens wel een stuk voorzichtiger... Ook een goed ding dus.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef Spooky4u het volgende:
Zoo, ook weer een nieuwe spalk voor Jordy!
Nu dinsdag weer terug naar de plastische chirurg en daarna weer naar de spalkenboer.
Te leuk om niet even mee te nemen:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezien en hij vond het mooi zei de met een traan op zijn wang![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef jessie het volgende:
Morgen trakteert Jans op de peuterspeelzaal voor dr afscheid. Ze word in de vakantie 4 dus morgen maar vieren onder het mom van afscheid. Zelf noemt ze het haar nepverjaardag![]()
Morgenochtend pannekoekies bakken. Dan met stroop in kleine stukjes en van die vrolijke parapluprikkertjes erin. En als de kindjes weggaan geeft ze nog een belleblaas die leuk is ingepakt met veel sliertjes enzo.
Ze kon er vanavond gewoon niet van slapen, die kleine stoere grote meid
Best emotioneel dit heel gek bij Bo had ik dit helemaal niet zo. Maar bij Jans is het groepje op school zo leuk, leuke vriendschappen aan overgehouden, zowel zij als ik. En ook al zijn die wel blijvend, het is toch anders nu ze er straks vanaf gaat.
Ff flink zuchten morgen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:18 schreef renzell het volgende:
Veel succes Spooky en Githa! En een dikkevoor Jordy!
Mijn zoon ligt in bed te zingen:
Alle Juusjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
Alle Mama's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
Alle Papa's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
Alle koekjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
Alle Opa's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
Alle boekjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.
And so on...![]()
En ik sloot 'm met:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef bixister het volgende:
anna is weer wat enthousiaster over de wc: ze heeft er vandaag en gisteren op geplast & gepoept, olé!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef kozakken het volgende:
Stoere Jordy(En stoere papa en mama?? Hoe gaat het met jullie? Behalve dan alle getrek midden in de nacht enzo
)
En Juul![]()
Anna! Wat goed!
En Job.. jij moet gewoon nog even wennen dat je het best goed kunt. Maar dat je dat nog eventjes niet weet.-toch?
-
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef Luchtbel het volgende:
Eigenlijk is het leuk, zo'n groot kind.
Hier hetzelfde verhaal, Belana. Wij zijn ook de zolder aan het opknappen omdat het tijd wordt dat Tinka een eigen kamer krijgt. Eigenlijk is de kamer al klaar maar doe ik heeeeeel lang over het inrichten omdat het ook nog zo gezellig (en makkelijk met de bv) is.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:13 schreef Belana het volgende:
Nick is bezig met Liam zijn zolderkamer. het is een noodoplossing, want de zolder moet helemaal goed opgeknapt worden, maar tot dat we daar geld voor hebben, toch maar even een beetje opknappen zodat Liam er kan slapen, want Ezra moet echt naar een eigen kamer nu
Liam heeft enthousiast meegeholpen (op een 3,5 jarige manier dan he)
dus, alles is geschilderd nu en er wordt een laminaatje in gelegd en dan kan ie naar boven.
(er moet eigenlijk opnieuw geiosoleerd, nieuwe betimmering, opnieuw gestuukt...etc. )
Haha herkenbaar. Als Myhron (net) op bed ligt en ze roept me, ga ik meestal niet naar haar toe. Als het niet al te dringend klinkt of als ze niet huilt tenminste. Soms roept ze dan "poep!" want ja, dan komt mamma wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef bixister het volgende:
nou ik vind 't vooral een heel gedoe hoor.maar ben dan ook lui aangelegd. op dagen als vandaag (en gisteren, en eergisteren), dat ze allebei NIET slapen 's middags, en pas laat 's avonds, dan schiet 't ook niet echt op natuurlijk. pfff. ik ga zo nog maar even verder met 't gaten vullen in de muren. eerst koffie.
anyway, anna fietst dus!en het poepen en plassen op de wc gaat ook eigenlijk hartstikke goed. behalve dan dat ze 't zelf nog niet zo goed aangeeft. als ik haar er op vaste tijden op zet gebeurt er meestal wel wat, maar tussendoor komt ze zelf niet op 't idee. althans, overdag als ze wakker is. zodra ze in bed ligt roept ze voortdurend dat ze moet plassen natuurlijk, nu ze heeft gemerkt dat dat een van de weinige argumenten is waar ik gevoelig voor ben.
Ja maar die van mij is nog geen twee en slaapt in een ledikantje. Potje in de kamer zetten heeft dan weinig zin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef chacama het volgende:
Dat heb ik dus opgelost met de pot. En poepen proberen we altijd even voor het slapen. Meestal gaat dit ook goed. De pot is dus inderdaad voor het plassen als ze eenmaal in bed ligt. Niets roepen....ze gaat maar op de pot als ze echt zooooooo nodig moet.
Hier ook geen optie. De mijne is net twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is nog geen twee en slaapt in een ledikantje. Potje in de kamer zetten heeft dan weinig zin.![]()
Die periode heeft Fleur ook gehad. Is nu goed 3 maanden over. Ze plast nog wel 1x in d'r luier. En ik gok dat dit echt midden in de nacht is, want als wij naar bed gaan is ze nog droog. En als ze wakker is gaat ze eerst plassen. Fleur heeft inderdaad ook een luierbroekje aan ivm evt. plassen op de pot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef E.T. het volgende:
*alle tips voor nachtzindelijkheid voorlopig nog even opslaat*
Overdag is Saskia al 1,5 jaar zindelijk, maar zodra d'r ogen dichtgaan laat ze alles nog gewoon lopen (zelfs als ze in de fietskar in slaap valt). D'r luier weegt ook minimaal 3 kilo 's morgens..
Lijkt me nog wat overbodig om dan geen luier meer om te doen.. Wassen is nog steeds niet m'n hobby zeg maar![]()
Ik loop nog meer achterquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef Mammietje het volgende:
Help... ik lig achter!
![]()
Randy is al 2,5 en krijg ik echt niet op een potje hoor!Hij wil er gewoon niet op zitten. En aangezien hij nog maar net stomverbaasd heeft ontdekt dat er 'water' uit zijn piemel komt toen hij in zijn blootje liep omdat hij in bad moest, zie ik het ook niet zitten om het op de wc te proberen en om daar een uur te gaan zitten (alssssss ik hem daar al wel op krijg!).
![]()
Wanneer weet je dat je kind er aan toe is?Of moet je daar als moeder aan toe zijn?
![]()
Hoe begin je? Domweg geen luier meer aan doen en laten ontdekken dat natte broek vies is?![]()
Hoe krijg je zo'n lummel op de pot?(Lijkt me trouwens zelf ook waardeloos zitten!
)
*smelt*quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ergens had ik wel gedacht dat Jolie nog een paar keer wakker zou worden vannacht maar ze is na haar 'dank je wel voor de leuke verjaardag mama' als een blok in slaap gevallen.
Vooral overgeven ja, en vandaag dus niets eten en vooral met een dekentje op de bank willen (en 100 keer achter elkaar de dvd van Barbapapa kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:10 schreef Mammietje het volgende:
He getsie Renzell, wat zielig. Alleen maar overgeven, verder geen ziekteverschijnselen? Misschien iets verkeerds gegeten? Hopelijk gaat het vannacht en morgen wat lekkerder, dikkevoor Julius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |