Haha, ja, en het was vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
Sluiten?
Ben je zo zenuwachtig dat je eigenlijk, heel stiekem sleutel bedoeld?
Open ook een topic in Klussen & Wonen zodat we de boel kunnen volgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja, en het was vroeg.
Heb m'n sleutel (nou ja, 6 dan) inmiddels.. Schoonmakuuuuuuh!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:21 schreef Poit het volgende:
Neuh, ben niet zo van het openen van topics.
Teveel...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
Een klus ende woon topic. Of heb je niks meer te veranderen/klussen aan je huis nu T-A opgetieft is?
Open een topic. Open een topic. Open een topic. Open een topic. Open een topic. Open een topic.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Tain het volgende:
Er is hier detering veel uitgekozen door T-A helaas, dus behang in de slaapkamer gaat er weer af, plafond gaat er nog uit in de woonkamer, etc etc
Die is echt tofquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VLIqwdEFWt8
I've got balls of steel!
![]()
Keyword spamquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VLIqwdEFWt8
I've got balls of steel!
![]()
Yep, maar voordat het 23:30 is en tijd om te gaan heb ik er al weer genoeg opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dan pas?
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:08 schreef Poit het volgende:
Pff.. Op een zondag naar de Ikea.. Dat wens je je ergste vijand nog niet.. Wat een drukte zeg..
Durfde je dat wel zo zonder beschutting als ninja?quote:Op maandag 30 juli 2007 04:42 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben terug van vakantie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik in de vliegtuig gekeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:26 schreef Poit het volgende:
Damn, ik loop over van notalgie. Net de nieuwe TMNT film gekeken. Geweldig gewoon!
* Poit zoekt z'n Turtle poppen weer op![]()
Wie zegt dat het zonder beschutting was?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Durfde je dat wel zo zonder beschutting als ninja?
Shredder is dood inderdaad.. Al is er wel een subtiele hint op het einde natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die heb ik in de vliegtuig gekeken.
Miste alleen Shredder.![]()
Haha, drie keer rollen en je ziet er net uit als de omgeving, perfecte camoquote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Durfde je dat wel zo zonder beschutting als ninja?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zonder beschutting was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |