quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je zelf nog wel mee richting Den Haag?
Zijn ze ook.. Onbegrijpelijke wezens die kneitergeil worden van alcohol. M.a.w. goed weekend gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:35 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme. Ik dacht dat vrouwen moeilijk waren.
quote:
Ik hoop wel dat vandaag niet zo'n kut dag als gister wordtquote:
Potverdikkie. Weg 3 euro.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef ach het volgende:
Voor mij is het al een kutdag want ik ben mn brood vergeten in mijn tas te doenNu moet ik naar de bakker of gewoon gaan lunchen en dat kost weer geld
![]()
Ach jij hebt tenminste geen belachelijke email gekregen van een advocaatquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef ach het volgende:
Voor mij is het al een kutdag want ik ben mn brood vergeten in mijn tas te doenNu moet ik naar de bakker of gewoon gaan lunchen en dat kost weer geld
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef ach het volgende:
![]()
Blits die katzequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ownt door de laser paw kitten !
P.s. ga naar de supermarkt en koop een pakje bruine bolletjes, vet goedkoop en het is nog eens écht eten ook.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn dag is helemaal niet zo kut. Maar ik ben gewoon moe..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb gister perongeluk de HD schijf van een kameraad gemold... had een ander moederbord en videokaart verwisselt, deed het allemaal goed, maar wou ff stroomkabeltje van de cd-rom omzetten naar een andere cd-rom om de cd er uit te halen... maak ik perongeluk kortsluiting en nu spint de HD niet meer up....![]()
* ijsmeis checkt je signature.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:00 schreef Poit het volgende:
Blaaaagh!! Te weinig geslapenBen veels te opgewonden voor dat klote huisje, en dat is morgen pas. Ook nog 7 muggen geelectrocuteerd. Graf beesten.. Vervolgens ook gewoon nog tot half 4 zeker liggen woelen
![]()
Ben nu brak als een aap en heb nog geeneens gezopen
Oei, da's vervelend.. Is volgens mij ook niets wat zo door jezelf te reparen is..quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb gister perongeluk de HD schijf van een kameraad gemold... had een ander moederbord en videokaart verwisselt, deed het allemaal goed, maar wou ff stroomkabeltje van de cd-rom omzetten naar een andere cd-rom om de cd er uit te halen... maak ik perongeluk kortsluiting en nu spint de HD niet meer up....![]()
vond ik ookquote:
Kijk, dat maakt m'n dag weer een stukje beter..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis checkt je signature.][/me]
[me=ijsmeis geeft je een knuffel.
Enige oplossing die je hebt inderdaad, dus hoop het voor jequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vond ik ook![]()
de pc kast was al in het bureau gedrukt, dus deed het een beetje op gevoel...
kijken of ik hier op het werk nog een zelfde soort HD ligt, dan kan ik de printplaat wel omzetten.
Iemand ervaring met WoW dan? Heb het zelf nooit gespeeld...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Enige oplossing die je hebt inderdaad, dus hoop het voor je
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:54 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik verveel me een beetje zoals jullie kunnen merken
Succesquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar.. Vind het eigenlijk nog veel te druk zo in de bouwvak.. Had uitgestorven moeten zijn maar integendeel..Weeral einde van pauze en dus kneiterd hard aan de arbeit..
Op zich wel logisch, maar toch een: Zucht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Tain het volgende:
ABN AMRO
Gezamelijke rekening overzetten op 1 naam kan niet via een formulier, maar kan alleen aangepast worden als beide rekeninghouders het op een kantoor gaan regelen
Een blauwe man in de rook.quote:
rekening in je eentje leeg halen. In je eentje nieuwe rekening starten. Oude rekning lekker door laten lopenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef Tain het volgende:
Gezamelijke rekening overzetten op 1 naam kan niet via een formulier, maar kan alleen aangepast worden als beide rekeninghouders het op een kantoor gaan regelen
Een blauwe vrouw in de rookquote:
Leeg halenquote:[..]
rekening in je eentje leeg halen. In je eentje nieuwe rekening starten. Oude rekning lekker door laten lopen
Owja, en opbellen dat je pas gejat is zodat je een nieuwe krijgt. Dan weet je zeker dat "zij" nergens meer aan kan zitten
zuchtquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, maar toch een: Zucht.
Awesomequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Tain het volgende:
geef dan ook het onzin draadje: Ex-mod ook op ander forum gepwned
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Tain het volgende:
geef dan ook het onzin draadje: Ex-mod ook op ander forum gepwned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |